En als men tips heeft wat beter kan neem ik deze graag aan aangezien ik van mening ben dat iedereen kan leren hoe ver je ook bent.
Ik ben niet ver, zeg ik ook nergens...ik doe wat er van me gevraagd word en als het verkeerd is dan hoor ik dit, passen de fotograaf en ik het aan en doen het opnieuw.
Het is niet "even" een shoot zoals sommigen misschien denken...Voor elke shoot reis ik meer als 6 uur en dan ben je een hele dag druk bezig met alles wat erbij komt kijken.
Het lijkt overigens alsof ik shoot na shoot doe maar sommige foto's komen uit Maart / April / Mei & Juni dus zijn al een tijd geleden geschoten en komen nu langzaam binnen, serie na serie.
Maar als er hier commentaar komt op foto's die in een Frans blad verschenen zijn dan maak je mij niet wijs dat het verkeerd is.
Sommige mensen denken misschien dat dit allemaal lolletjes zijn, maar ik neem het zeer serieus en was ik zo een fout model zonder blik dan waren de dingen die ik heb mogen doen niet gebeurd ( O.a. show, shoot...cover ) en meer in het vooruitzicht.