Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irisx94 schreef:Hmm ik reageer niet veel, maar lees altijd wel mee!
Maar net had ik iets geniaals.
PostNL kwam met pakketje van 4 euro die ik moest aftekenen. Begon hij te praten over of ik ook en internetfreak was en dat ik veel bestel. Hahah hij zei het wel op een komische manier in ieder geval, dus het was gelukkig niet gemeen bedoeld. Ik kwam ook nog eens net met me lamme hoofd uit bed.
Hij zei ook nog: Ik doe wel vaker posten wat vanuit Honkkong etc. komt... waar jullie dat toch allemaal weghalen...
Selka schreef:ch_ntii: ik moet echt heel hard giechelen om jouw onderschrift(zal mijn dirty mind wel zijn)
ENOMIS schreef:Micha ik willll! Die is zo leuk!!
Dat jurkje is bij de Chinees al inimini dus als je geen 1,50 bent zou ik em niet durven kopen. Krijg je een shirtje
_Micha_ schreef:Irisx94 ik vraag me ook altijd af wat mijn postbode wel niet moet denkenaltijd weer die bruinen papieren enveloppen met rare chinese tekens
deze vannacht nog 'per ongeluk' gewonnen, ik hou eigenlijk niet zo van peplum, maar deze was zo goedkoop en best geinig dat ik wel een bod moest plaatsen, met de gedachten dat ik toch wel weer overboden zou worden. Niet dus
http://www.ebay.com/itm/350817791678?ss ... 1439.l2649