Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alexandra__ schreef:Essen is het dichtst bij Groningen denk ik
Jorinda schreef:Alexandra__ schreef:Essen is het dichtst bij Groningen denk ikLigt eraan waar in Groningen (provincie), maar voor mij (oosten) is Bremen een half uurtje dichterbij dan Almere. Maar Almere is makkelijker te vinden en als je geen Tomtom voor Duitsland hebt dan moet je een erg goed richtingsgevoel hebben. Vriendin en ik waren namelijk een tijdje terug verdwaald in Bremen.
antje_vip schreef:Jorinda schreef:Ligt eraan waar in Groningen (provincie), maar voor mij (oosten) is Bremen een half uurtje dichterbij dan Almere. Maar Almere is makkelijker te vinden en als je geen Tomtom voor Duitsland hebt dan moet je een erg goed richtingsgevoel hebben. Vriendin en ik waren namelijk een tijdje terug verdwaald in Bremen.
Als je van tevoren op de kaart kijkt, kun je er makkelijk komen. Zoveel afslagen zijn het niet. Ik ben ook naar Bremen geweest, denk dat die het dichtst bij Groningen zit. Essen in elk geval niet
antje_vip schreef:Oja en de foute kersttruien: ik heb 1 wit vest met zwarte knopen, een rode sjaal (zit eraan vast) en de muts is een sneeuwpophoofdZe hadden ook een rendieruitvoering daarvan (was in Bremen)
edit: deze
[ Afbeelding ]