Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:37

Isegrim, nogmaals de bewondering van mijn kant.
Zoals hierboven als wordt gezegd denk ik ook al dagen aan de hele issue, aan het beëindigen van een leven, aan jouw bijzijn daarvan. Hoe bizar moet het voor jou zijn om daar te zijn, om erbij te zijn.
Wil je erg veel sterkte wensen.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:43

@Isegrim, heb een heel stuk in het topic doorgelezen en ik heb respect en bewondering voor wat je allemaal doet en hoe je het doet. Ik heb ook een groot deel van je blog gelezen en ik ben diep onder de indruk. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen (typen) en ik wil je dan ook veel sterkte wensen. Ik begrijp uit je verhaal dat je bij zijn executie zult zijn?

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:49

xDarkness schreef:
Ik hoor helaas niets...

Soundcloud werkt bij mij ook niet :(

Isegrim, héél veel sterkte toegewenst, niet specifiek voor morgen maar ook voor alle dagen erna. Ik bewonder je kracht en je toewijding aan iemand die al niet veel heeft. :(:)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:51

Dat klopt, MHG. Er zijn vijf getuigen 'van Jamie's kant': de broer van zijn vrouw, een vrouw die destijds als investigator aan zijn zaak werkte, mijn vader, mijn vriend en ik.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 17:08

Oef, dat lijkt me erg zwaar... Heel erg veel sterkte toegewenst! Ik brand morgenavond een kaarsje voor jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 17:09

xDarkness schreef:
Hier een stille meelezer die een hele tijd terug al een keertje gereageerd heeft.

Isegrim, diep respect voor jou en je familie. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Brrrr ik krijg hier de kriebels van! Goede kriebels, eigenlijk. Ik zou ook graag willen schrijven maar ik heb er de ballen niet voor... Om over mijn ouders maar niet te beginnen x'D.
Vooral het feit dat ze je adres krijgen staat me gewoon niet aan... En de meeste inmates met Jpay of een andere mail instantie komen vrij (denk ik... ?) en ik ben veel te 'bang' dat ze ineens bij me op de stoep zullen staan...
Deze redenen zullen jullie vast al vaker gehoord hebben. x'D

Hoe gaan jullie hiermee om als ik vragen mag? =] O en als jullie e-mail adressen hebben van inmates die levenslang (of death row...) zitten, geef een gil. =] (al denk ik niet dat deze mensen daar recht op hebben als ik zo het hele topic gelezen heb...)

Ik ben ook niet bang voor hem. Ouders eerst wel, maar toen ik het had uitgelegd en de eerste paar brieven had laten lezen waren zij ook overtuigd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:02

Isegrim, sterkte meid!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:05

Isegrim schreef:
Dat klopt, MHG. Er zijn vijf getuigen 'van Jamie's kant': de broer van zijn vrouw, een vrouw die destijds als investigator aan zijn zaak werkte, mijn vader, mijn vriend en ik.

Heel veel sterkte, met het afscheid, met het getuigen zijn van de voltrekking en ook met de stilte die komen gaat omdat de brieven van hem definitief zullen stoppen :(:)

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:11

Ook hier een stille meelezer, maar isegrim spookt al dagen door mijn hoofd.
Heeeeel veel sterkte. :(:)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:10

Er zal een hoop op je af komen Isegrim.
Zelfs ik vind het moeilijk te bevatten en ik ken hem alleen van je blog en dit topic. Ik ben blij dat ik hem nog een kaartje heb mogen sturen.

Zoals eerder gezegd: hopelijk geniet hij van de rit langs het meer.

Dalijk even de rest van het topic doorlezen, eerst even sporten :)

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:11

Heel veel sterkte alvast, Isegrim. Ik ga proberen de uitzending te luisteren. Denk niet alleen om hem, maar ook om jezelf.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:39

Wat een mooi interview Isegrim. Goed van dat radiostation dat ze hier aandacht aan besteden.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:08

Heel bijzonder stuk, heb het interview net geluisterd.
Kreeg het toch even koud, rilling. Sterkte daar Isegrim!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 22:48

Isegrim ik leef met jullie mee. Ik zal ook een kaarsje branden voor Jamie dat alles maar mooi en rustig mag verlopen. Maar ook voor jou en je familie omdat jullie een dierbaar iemand gaan verliezen. Ik wens je heel veel sterkte en succes toe.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:17

Net weer een blogje online gezet, bleek na het plaatsen dat het deels een herhaling was van het vorige blogje en dat dagen in mijn hoofd wat door elkaar waren gaan lopen. Nog wat dingen aangepast dus, maar er staat in elk geval weer een blog online.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:03

Ik ben een stille meelezer, maar zo nu en dan lees ik enkele stukken van je blog en ik kan alleen maar respect hebben voor de kracht die jij op kan brengen. Heel veel sterkte morgen en ik denk morgen aan jullie. :) Ik snap alleen niet helemaal wat het Hospitality House nou precies is. Is dit ook de plek waar de executie word volbracht? Sorry voor mijn nieuwschierigheid hoor, maar kon het niet helemaal plaatsen.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:17

Nee, dat is een kerkelijke instantie waar je als familie / getuigen moet verblijven voorafgaand aan de executie

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:27

Pfff... :(
Hou je taai !

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 04:30

Kan niet slapen nadat ik over dit alles droomde. Net je blog gelezen, indrukwekkend!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 07:21

Ik heb ook je blog meteen gelezen. Erg indrukwekkend weer. Respect hoe je er mee omgaat... Minder dan 24 uur nog ;(

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 07:51

Gisteravond je blog gelezen en er vannacht een aantal keer van wakker gelegen. En dan te denken dat het voor jou, Jamie en jullie families de keiharde realiteit is en ik er ver vanaf sta. Wat een impact moet het op jullie hebben. Heel veel kracht en sterkte gewenst.

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 08:17

Ben een stille meelezer omdat ik het erg interessant vind om te lezen, ook de blog van Isegrim lees ik geregeld. En het houd me erg bezig! Ik vind het super wat jullie voor de gevangenen doen!
Isegrim, ik wil jou, Jamie en je familie heel veel sterkte wensen! Ik denk aan jullie en zal een kaarsje voor jullie branden.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 08:30

Isegrim: Dankje voor de uitleg.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 08:40

Net als maaike een rare nacht gehad. Slecht geslapen en er zelfs over gedroomd. Vanmorgen daarom direct al even de kaars aan gehad..........
Wat heftig dit allemaal en dan is het nog maar een fractie van wat Petra nu moet voelen.

Heel, heel veel sterkte vandaag!

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 09:01