Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDarkness schreef:Hier een stille meelezer die een hele tijd terug al een keertje gereageerd heeft.
Isegrim, diep respect voor jou en je familie. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Brrrr ik krijg hier de kriebels van! Goede kriebels, eigenlijk. Ik zou ook graag willen schrijven maar ik heb er de ballen niet voor... Om over mijn ouders maar niet te beginnen x'D.
Vooral het feit dat ze je adres krijgen staat me gewoon niet aan... En de meeste inmates met Jpay of een andere mail instantie komen vrij (denk ik... ?) en ik ben veel te 'bang' dat ze ineens bij me op de stoep zullen staan...
Deze redenen zullen jullie vast al vaker gehoord hebben. x'D
Hoe gaan jullie hiermee om als ik vragen mag? =] O en als jullie e-mail adressen hebben van inmates die levenslang (of death row...) zitten, geef een gil. =] (al denk ik niet dat deze mensen daar recht op hebben als ik zo het hele topic gelezen heb...)
Isegrim schreef:Dat klopt, MHG. Er zijn vijf getuigen 'van Jamie's kant': de broer van zijn vrouw, een vrouw die destijds als investigator aan zijn zaak werkte, mijn vader, mijn vriend en ik.