Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:03

secricible schreef:
Ja, hier zit een flagship store van md. Maar over het algemeen betaal ik wel een iets hogere prijs daar ;)

Echt? ik dacht dat dat standaardprijzen waren.... of dat wij dan juist duurder zouden zijn aangezien wij geen MD-store zijn maar winkel die wel MD verkoopt zogezegd.
Hij heeft ook een lekker prijsje omdat ze 1) haar prijzen heeft verlaagd en 2) het een remake is. Maw geen ontwerpkosten ;)

NogSteedsGek

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:22

Klant die vroeg naar terminaal ondergoed. :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:29

Optiwolk schreef:
secricible schreef:
Ja, hier zit een flagship store van md. Maar over het algemeen betaal ik wel een iets hogere prijs daar ;)

Echt? ik dacht dat dat standaardprijzen waren.... of dat wij dan juist duurder zouden zijn aangezien wij geen MD-store zijn maar winkel die wel MD verkoopt zogezegd.
Hij heeft ook een lekker prijsje omdat ze 1) haar prijzen heeft verlaagd en 2) het een remake is. Maw geen ontwerpkosten ;)

Ik weet niet of deze specifieke goedkoper is hoor, ben er al even niet geweest :) ga binnenkort maar weer eens kijken *\o/*

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:54

Gisteren had ik een klant, jezus. Toen ben ik wel even flink pissig geweest.

Ik werk bij de mac, maar het was ineens heel druk (dat heb je weleens). Dus de keuken gaat dan extra voorraad maken, zodat ik alles snel kan pakken. Nu kwam deze klant in het begin van de drukte, dus dan is er nog niet zoveel + is het lastig met nabrengen omdat je continu bezig bent. En dan zouden we ook nog eens met 10 minuten gaan sluiten, dus alles was meenemen, dus nog extra werk ook met alles in tasjes stoppen.
Enfin, meneer wilde graag een Chili Chicken, zoals heel veel mensen. Dus op ten duur stonden er een stuk of 20 Chili Chicken op het scherm, waarvan een helehoop (ik heb geen idee hoeveel) nog naar andere gasten moesten die al eerder aan de beurt waren geweest.
Nou, meneer dus besteld en ik vertel hem dat het wordt gemaakt en dat hij een stukje opzij wel even kon wachten. En ondertussen andere mensen helpen. Op ten duur komt hij naar me toe dat hij ook een milkshake wilde. Geen probleem, niet zo netjes dat je dat tussendoor doet, maar dat doen wel meer mensen en als je het geld al klaar hebt is dat zo'n 3 seconden werk. Nu smeet hij al ten eerste het geld op de counter. Dat vind ik nogal aso, maargoed. Dus ik pak die milkshake voor meneer en geef het aan hem. "JA, Ik wil alles tegelijk!", Prima. Ik dus die milkshake bij de drankentap en andere mensen helpen. Op het scherm stond nu ongeveer 150 seconden ofzo. Wat later, zo'n 2 minuten later. "JA, Hoelang gaat het nog duren!?", dus ik leg uit dat het druk is, de Chili Chicken nog gebakken moeten worden en dat ik helaas niks aan de baktijd kan veranderen.
Nog geen minuut later lagen zijn bestelling daar. Dus ik de broodjes in een tasje, milkshake in een tasje. Komt meneer weer naar me toe. "JA, Ik wil een andere! Die staat er al keilang!" (hoogstens 3 minuten dus, hij was dus nog gewoon goed.). Dus ik zeg zo tegen die meneer dat hij nog gewoon goed is, wordt hij me toch een partij boos. Dus ik had er flink de balen in, mompel iets in de trant van 'Ja joh, is goed, whatever', ruk die milkshake uit de verpakking en ga een nieuwe milkshake pakken, misschien niet zo heel netjes, maar ik had echt genoeg van die kerel. Hij is altijd zo en komt ook altijd bij onze mac. Uiteindelijk had meneer zijn spullen en was hij eindelijk opgerot en kon ik tenminste de overige klanten helpen, die mij heel veelbetekenend aankeken :')

En verder kwam er gisteren tot 2x toe een Duitser die heeeeeeeeeeele verhalen ging banketstaaf, die ik dus niet verstond. Uiteindelijk vroeg hij iets ofzo, maar ik had geen idee wat. Kon nog iets opvangen over 'echte prijs', maar daar bleef het bij. En ik versta best duits, als het maar rustig gaat. En ik praat wel Nederlands terug. Gelukkig kwam mijn collega op dat moment uit Duitsland, dus die heeft zijn vraag maar beantwoord xD

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:01

Wat kunnen sommige klanten echt aso zijn zeg! Zulke mensen zou je toch echt achter het behang kunnen kleven :x

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:04

Ik had die vent z'n milkshake in z'n gezicht gegooid, is 'ie helemaal van de pot gerukt?!

Over Duitsers gesproken...
Ik had van de week een Duits meisje dat me iets in de trant van "stomme trut" noemde omdat ik haar id moest zien i.v.m. drankverkoop. Je had haar hoofd moeten zien toen ik haar vervolgens in keurig Duits een heel fijn weekend wenste. Ze wist niet hoe snel ze naar buiten moest :')

Ik heb trouwens ook echt nergens zo'n takkehekel aan als aan klanten die van alles kopen wat in de aanbieding is en dat overal bij vermelden.
"JA DIE SHOARMA IS 2 VOOR DE PRIJS VAN 1 HÈ!" "EN DIE KERSEN ZIJN DE WEEKENDHIT, NU 2,89 VOOR 500 GRAM HÈ!" "IS DE KWANTUMKORTING OP DE WIJN ER WEL VANAF GEGAAN?! DAT WAS 4 FLESSEN HALEN 3 BETALEN HÈ!"
Die zou je toch. -:(- -:(- -:(-

Dan wil ik echt iets terug tetteren als "DAT DOET DE KASSA AL ZEKER 15 JAAR HELEMAAL VANZELF HÈ!" op datzelfde belerende zeiktoontje.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:09

Konstantine schreef:
Ik had die vent z'n milkshake in z'n gezicht gegooid, is 'ie helemaal van de pot gerukt?!

Over Duitsers gesproken...
Ik had van de week een Duits meisje dat me iets in de trant van "stomme trut" noemde omdat ik haar id moest zien i.v.m. drankverkoop. Je had haar hoofd moeten zien toen ik haar vervolgens in keurig Duits een heel fijn weekend wenste. Ze wist niet hoe snel ze naar buiten moest :')

Ik heb trouwens ook echt nergens zo'n takkehekel aan als aan klanten die van alles kopen wat in de aanbieding is en dat overal bij vermelden.
"JA DIE SHOARMA IS 2 VOOR DE PRIJS VAN 1 HÈ!" "EN DIE KERSEN ZIJN DE WEEKENDHIT, NU 2,89 VOOR 500 GRAM HÈ!" "IS DE KWANTUMKORTING OP DE WIJN ER WEL VANAF GEGAAN?! DAT WAS 4 FLESSEN HALEN 3 BETALEN HÈ!"
Die zou je toch. -:(- -:(- -:(-

Dan wil ik echt iets terug tetteren als "DAT DOET DE KASSA AL ZEKER 15 JAAR HELEMAAL VANZELF HÈ!" op datzelfde belerende zeiktoontje.

_/-\o_

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:10

Ik ben niet agressief hoor, maar grrrrr, zulke mensen. :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:11

Die opmerkingen zou ik mooi voor de laatste werkdag bewaren.. Want éigenlijk kan je het niet maken natuurlijk, hoe graag je dit wel eens wil zeggen.. :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:13

Ik hou me ook altijd in hoor, je kunt het niet maken om zoiets te zeggen. :n
Maar de verleiding is aanwezig. :P

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:14

Wij hebben een poosje een stickeractie gehad, die op bepaalde artikelen geldden. Natuurlijk zaten er weer pientere klanten tussen die héél hun aankoop vol met stickers kleefden. En toen ik ze vertelde dat ze ofwel de foute sticker of het foute artikel mee hadden, toen waren ze boos hoor! :=

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:27

Ojaaa Duitsers idd! Ik werkte op een vakantiepark en ik werd daar vaak genoeg belachelijk gemaakt en uitgelachen omdst mijn Duits niet vloeiend is...

Grrr en laatst een gezin dat kwam eten. Ze wilden allemaal wat betalen, dus ik maakte een deelbon, dat is altijd goed. Nee, ze widen precies betalen wat zij gegeten en gedronken hadden p.p. Zei zo'n vrouw teen mij op zo'n toon alsof ik achterlijk ben: "jaaaaaa, en dan pak jij nu je noteboekje en een pennetje en dan ga je per persoon langs om te vragen wat ze op hebben. En dan maak je in je kassaatje vijf aparte bonnetjes. Toe maar!" En vervolgens zeiken dat het wel errrrrg lang duurt met de rekeningen. Grrrr!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 23:55

Niet alle duitsers zijn erg hoor, laatst kwamen er een paar die dan wel langzamer praatten voor mij, en toen ik in heel gebrekkig en moeizaam duits wat terugzei (het bedrag :')) gingen ze complimenten geven dat ik goed zat xD

Al heb ik toch liever dat ze Nederlands of Engels spreken.

theoneilove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:08

Customers are always right?

F*ck that..
Sometimes the customer is just a asshole..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 05:37

Ik moet vandaag werken in Rotterdam... Ben benieuwd! Kom zelf uit de provincie, dus dit is weer eens wat anders.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:53

Ik had gister een klant die bleef slapen.. Die ging niet eerder weg dan dat ze een nieuwe tablet had ipv haar kapotte want ze gingen zaterdag op vakantie en haar kinderen hadden hem nodig... Tot achreeuwens toe..
Mensen kunnen zich zo asociaal gedragen. :x

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 09:34

Sandra schreef:
Ik had gister een klant die bleef slapen.. Die ging niet eerder weg dan dat ze een nieuwe tablet had ipv haar kapotte want ze gingen zaterdag op vakantie en haar kinderen hadden hem nodig... Tot achreeuwens toe..
Mensen kunnen zich zo asociaal gedragen. :x

Ik zou er expres langer over doen }>

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:55

ik kwam een tijdje geleden bij een klant toe - en ik bel altijd op voorhand om te zeggen dat ik daar binnen 30min ben- en hij deed toch wel naakt de deur open zeker :r . wacht ff zegt hij ik zal iets aan doen.
toen ik binnen kwam was zn excuus dat hij net uit de douche kwam, daar geloofde ik dus niets van want hij was echt kurk droog.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:02

inochiyo schreef:
ik kwam een tijdje geleden bij een klant toe - en ik bel altijd op voorhand om te zeggen dat ik daar binnen 30min ben- en hij deed toch wel naakt de deur open zeker :r . wacht ff zegt hij ik zal iets aan doen.
toen ik binnen kwam was zn excuus dat hij net uit de douche kwam, daar geloofde ik dus niets van want hij was echt kurk droog.

ew vies mannetje

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:39

ik kwam toe bij mn laatste klant, zn internet werkte niet meer.
Ik vraag aan meneer waar zn modem staat

(dit dien je eerst te weten: onze modems zouden eigenlijk idiootproof moeten zijn, want ieder poortje heeft een kleurtje en in de doos zitten kabels met dezelfde kleurtjes, dus blauw kabeltje moet in het blauwe poortje, geel in geel enz...)

Ik draai zn modem om en zie meteen dat het blauwe kabeltje in het groene poortje zit |o
Ik hem meteen: meneer, uw kabel zat in het verkeerde poortje, de blauwe kabel moet in het blauwe poortje. nog voor ik mn zin had uitgesproken zei hij: jaa maar, er zat geen handleiding bij.

toen moest ik echt goed mn best doen om niet te lachen, ik keek hem aan, en het enigste dat ik kon zeggen was(met een lichte zucht erin): neen, er zit idd geen handleiding bij...

Makkelijke storing voor mij, dure grap voor hem, dit kost hem 85€

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:52

Was hij niet gewoon kleurenblind? Ik ken iemand die dus ook het verschil tussen blauw en groen niet ziet ;) komt vaker voor bij mannen.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:58

verootjoo schreef:
Was hij niet gewoon kleurenblind? Ik ken iemand die dus ook het verschil tussen blauw en groen niet ziet ;) komt vaker voor bij mannen.

Dat heb ik hem dus gevraagd, omdat het niet de eerste keer is dat ik zulke storingen tegenkom.
hij kon het gewoon zien

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:15

Ik werk bij een ijswinkel, en van de week na sluitingstijd (21.00, zijn vaak nog langer open) kwamen mijn ouders me ophalen.
Ik had een ijsje voor ze in de vriezer gezet die ze al hadden betaald. Dus wij staan om half 10 nog even met mijn baas te praten (ouders met ijsje in de hand) komen er mensen met een auto langs de weg staan voor een ijsje.
Dus wij ja we zijn al gesloten, morgen om 11 uur zijn we er weer! Gewoon vriendelijk..
Dus zei van "ja maar zei hebben ook ijs!!" rijden ze weg, komen ze even later terug al rijdend "TYF TOCH OP!"

Ik snap dat het een beetje raar is als er mensen met een ijsje buiten staan als we al gesloten zijn, maar dat gaat toch wel echt te ver als kinderen van 10 dat zeggen met hun ouders erbij..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:31

Vrijdagavond: pokkedruk. Wij hebben drie pashokjes.
Die waren volzet + er stonden al twee mensen te wachten.

Komt een oudere dame binnen om tien minuten voor sluitingstijd:
"ik wil dat badpak en dat kleedje uit de etalage.!"
Halen dat er met veel geknoei uit (is best krap).
"Ik wil dat passen!"
"U gaat even moeten wachten mevrouw, de pashokjes zijn nu volzet."
Komt er eentje vrij, probeert ze voor te steken!
"Sorry mevrouw, die en die persoon stonden te wachten voor u."
Gooit ze nu toch dat badpak en dat kleedje met een zwaai op de toonbank..
"Oh, ik kom nog wel eens binnen dan!" Maar echt op een hautain toontje.

Zaterdagochtend staat ze daar al terug.
Zijn met 2 personen 1 uur bezig geweest met haar. Ze liet ook nog even vallen dat we "nu wel meer tijd voor haar hadden", weer op zo'n superieur hautain toontje.
Gelukkig is ze met een rekening van €650,- naar huis gegaan :=

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:49

Hier zijn nu de Vierdaagsefeesten, dus lopen er zo'n anderhalf miljoen mensen meer in de stad. Ondanks dat het zo druk is werkt het wel heel fijn, want alle burgers (mac) liggen er al. Dus van heel veel mensen complimemtjes dat het zo snel gaat enzo.
Maar omdat het zo druk is verkopen we ook minder producten, zo zijn er de hele week geen chicken wings en kan er na 22.00 uur geen big tasty worden besteld. Heel veel mensen snappen dat, maar sommige worden echt boos!

Was er laatst een vrouw die de wings wilde. Sorry die hebben we niet. Nou, dan wilde ze een big tasty. Die hebben we ook niet. 'Ja, wat hebben jullie appelflap wel dan?! Jullie verkopen ook helemaal niks hierzo!'
En terwijl ze daar stond was het vol tot aan de deur, het kwam niet bij d'r op dat het misschien druk was.