Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Splash_ schreef:Wat lief allemaalHelaas heeft de weekendarts een fout gemaakt en mag Yellowfish pas woensdag op z'n vroegst naar buiten. Woensdag heb ik ochtenddienst, en daarna een meeting dus woensdag wordt het niks. Donderdag kan ik wel meteen heen na mijn vroege dienst.
Romaan baalt als een stekker, en dat is echt te begrijpen als die artsen zo allemaal langs elkaar heenwerken, de een zegt dit, en de ander weer dat.....
Super gaaf die screen, heb mijn tv nu weer aan op net5, heb het gewoon nog steeds niet gezien.
voor jou en ook voor Splash_

Splash_ schreef:Ik heb éindelijk de promo op net5 gezien!!!

) en dat is dus wat gebeurd is. Wat beter is; ik weet het niet
ik heb geen last van G-v-H dus daar hoeft hij niet voor te blijven zitten en ik eet zelf regelmatig genoeg om mijn darmen goed op gang te houden dus tot nu toe gaat het super. Ik ga er ook vanuit dat dat zo blijft gaan, ik verwacht geen problemen 
Ik lig hier in principe momenteel alleen nog te wachten tot ik uit aplasie ben. Hier geld, dat je uit aplasie bent als je granulo's (een onderdeel van de leuco's) 3 dagen boven de 0,5 zijn. Wanneer ik uit aplasie ben, mag ik weer naar buiten en in principe ook gewoon naar huis. De reden dat er vaak nog een paar dagen tussen het naar buiten gaan en het naar huis gaan zitten zijn het omzetten van de medicijnen naar oraal en het verwijderen van de hickman. Afgelopen Zaterdag was er bij mij bloed afgenomen en waren mijn granulo's 0,37 ; te laag dus. De arts die er die dag was zei echter dat hij een bepaalde rekensom had gedaan (vraag me niet hoe en wat) en dat het gewoon in orde was en dat ik maandag naar buiten kon, mits ze dan 0,5 zouden zijn. Nu bleek dus dat er hele andere afspraken zijn gemaakt en dat ze écht 3 dagen 0,5 moeten zijn.
er wordt nu woensdag weer bloed afgenomen en ik ga er een beetje vanuit dat het dan wel in orde is
mijn bloed stijgt nu enkel nog maar en ik mag hopen dat dat doorzet 
Donderdag wordt mijn laatste vaste lijn er dus uitgehaald en dan moet ik een aantal uur plat liggen met drukverband om bloedingen te voorkomen. Dat willen ze dan een nachtje in de gaten houden en dan mag ik vrijdag naar huis! Dan lekker het weekend thuis en maandag alweer hierheen voor een poli-afspraak maar dat blijft de komende maanden 2 x per week zo dus daar kan ik maar beter alvast aan wennen!
heb verder nog even liggen slapen en toen samen met mijn moeder alvast de eerste dingen weer ingepakt die ik de komende dagen toch niet nodig ga hebben zodat haar vriend die alvast mee kan nemen
heerlijk gevoel om in te pakken moet ik zeggen! Echt zo van 'BIJNA!'. Nog maar 4 nachtjes en dan kan ik weer lekker in mijn eigen bedje neerploffen. Het is zelfs zo erg dat mijn nieuwe bed er nog niet is en ik het nog even met mijn oude moet doen, maar dat is ook niet zo'n ramp
mijn nieuwe komt volgende week Dinsdag namelijk pas, iedereen was er tenslotte vanuit gegaan dat ik pas over een paar weken naar huis zou mogen!

een hickman/broviac is een vast infuus in de borst met twee lijnen waar dus medicijnen over kunnen lopen