Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Kat heeft 1 puntje verhoogde nierwaarde![]()
Mogelijk niks ernstigs want t lijkt er op dat hij zijn plas heeft opgehouden vannacht .
Maar na alle ellende die we al hebben gehad met katten, schiet ik nu wel in de stress natuurlijk

Siggislief schreef:Eergisteren op een Facebook pagina gevraagd waar ik in Amsterdam de Vegters rolletjes kan vinden.
Want onze AH verkoopt ze niet, dus wil ze heel graag dan in Amsterdam gaan halen.
Veel berichten op gekregen dat ik ze bij bepaalde Albert Heijnen kan halen,
ook gelukkig hier dichtbij al moet je er wel even voor reizen. (Vlakbij Amstel Station)
Verteld aan mijn vader, en die wou wel even gaan kijken bij de verschillende winkels hier in het dorp.
Albert Heijn XL, Jumbo, Vomar allemaal geen Vegters rolletjes te koop.
Heb in de avond nog tegen mijn vader gezegd laat anders maar zitten,
dan moeten we het volgend jaar maar doen maar dan online.
Prima, maar hij was aan het wandelen gisteren dus hij is ook langs de AH vlakbij het Amstel Station geweest.
Terwijl er mensen zijn die hebben gezegd die heeft het... en dan krijg ik van mijn vader te horen van niet.
En ik erger er nu al gewoon dagen van dat mensen roepen dat ze er zijn, maar eigenlijk gewoon niet verkocht worden.![]()
Bellatrix schreef:Oh wat triest!
Lay_D schreef:Beterschap voor iedereen die het gebruiken kan.
Kiki gefeliciteerd!
Sterkte Little_Gift.
Bellatrix, slik je toevallig medicijnen die een verhoogde leverwaardes als bijwerking heeft?
Ik wordt niet goed van de hoofdpijn te pas en onpas.
Telpeva schreef:Wat sneu van de meeuw, sterkte daarmee! Je had niet beter kunnen doen als dat je hebt gedaan. Dit soort dingen horen er helaas ook bij, aan de buitenkant kan je ook niet altijd zien hoe erg de schade is of wat een dier naast de schade van zo'n ongeluk nog meer mankeert.
Er zijn allerlei oorzaken te bedenken, maar wat het ook is geweest: het diertje komt er niet van terug. Misschien is het een prettiger gedachte om er bij stil te staan dat dit dier nu geen pijn meer heeft, en het ook de stress van de tijdelijke gevangenschap niet meer hoeft mee te maken.
juval schreef:ach, wat naar van de meeuw LG.zonde, zo'n mooi dier. Misschien vogelgriep?
Dammie schreef:Wat naar van de meeuw.
Sterkte, Bellatrix, ik hoop dat een biopt niet nodig is.
prompter schreef:Vogels zijn heel kwetsbaar LG, ze kunnen slecht tegen stress en kunnen inderdaad zó maar overlijden. Maar hé, je hebt je wel om hem bekommerd hè, en gezorgd dat hij niet op de weg hoefde te overlijden
Ineke2 schreef:LG wat naar dat de meeuw alsnog is ingeslapen.
Kimberley_ schreef:Och wat naar. Prachtig dier
Ineke2 schreef:Ik heb zo weinig lucht pff ik dacht dat ik best wel wat conditie had, maar dat valt tegen als alles dicht zit![]()
Ravi ergert zich aan mij denk ik. Ik blaf hem steeds wakker
Edit yep definitief een ergernis, want Ravi is vertrokken naar de andere kant van de kamer…
inge_romeo schreef:Siggislief schreef:Eergisteren op een Facebook pagina gevraagd waar ik in Amsterdam de Vegters rolletjes kan vinden.
Want onze AH verkoopt ze niet, dus wil ze heel graag dan in Amsterdam gaan halen.
ook gelukkig hier dichtbij al moet je er wel even voor reizen. (Vlakbij Amstel Station)
Verteld aan mijn vader, en die wou wel even gaan kijken bij de verschillende winkels hier in het dorp.
Prima, maar hij was aan het wandelen gisteren dus hij is ook langs de AH vlakbij het Amstel Station geweest.
Terwijl er mensen zijn die hebben gezegd die heeft het... en dan krijg ik van mijn vader te horen van niet.
En ik erger er nu al gewoon dagen van dat mensen roepen dat ze er zijn, maar eigenlijk gewoon niet verkocht worden.![]()
Als je in de AH app het product opzoekt kan je zien bij welke vestigingen ze het in het assortiment hebben. Geen garantie op voorraad natuurlijk, maar dan hoef je er niet voor niks heen
En dan is er ook nog een vuurwerkshow rond half zes. De paarden hebben hier normaal gesproken uitzicht op, maar ze gaan ruim op tijd naar binnen, licht aan, radio aan, hooi et vol en de bovenluiken dicht. Hopelijk eindigt het dan net zoals vorig jaar. Toen lag de jongste te pitten rond middernacht en de andere stond wat te peuzelen. Siggislief schreef:Eergisteren op een Facebook pagina gevraagd waar ik in Amsterdam de Vegters rolletjes kan vinden.
inge_romeo schreef:Oh kijk bij mij staat dit er in de app:
[ Afbeelding ]
Alleen als ik klik op 'assortiment in de buurt' zie ik dat ze ze hier helemaal nergens meer hebben.
DuoPenotti schreef:inge_romeo schreef:Oh kijk bij mij staat dit er in de app:
[ Afbeelding ]
Alleen als ik klik op 'assortiment in de buurt' zie ik dat ze ze hier helemaal nergens meer hebben.
Ben je ingelogd, want dan kan ik ook kijken.
Maar heb door heel wat winkels hier in de buurt gescrold maar overal staat: verkoopt dit product niet.
Nu was dat toch te ver bij je vandaan, maar toch
inge_romeo schreef:Oh kijk bij mij staat dit er in de app:
[ Afbeelding ]