Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:13

Hier ook, vrees ik. Vind het wel even fijn zo, poezen zijn ontspannen en gezellig in mijn buurt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:31

Bij mijn vader is de oorlog uitgebroken, gelukkig is hij half doof.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:39

Hier zijn ze alleen overal aan het carbidschieten. Maar vind die knallen toch minder erg en de hond ook.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

Carbid vind ikwel tof klinken. Kaboef :D en mijn dieren reageerden daar ook nooit op

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:52

Mijn moeder heeft ruzie met de buurman, alleen mijn moeder is het type die gelijk fel gaat. Ik zei van je moet wel normaal on gesprek gaan (het gaat om geluidsoverlast).

Die vent is hartstikke bang voor mijn moeder dus schelden en schoppen is niet nodig.

Wat mij betreft mogen ze alle types met overlast bij elkaar op een eiland gooien. Maak elkaar maar gek.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

Hier ook met name carbid. Een van de katten zit nog kalmpjes buiten op het balkon.

Ik erger me aan het feit dat bijna iedereen vrijdag vrij is behalve ik en nog een collega -O-

Wat betreft het hoesten, ik heb ook aan corona gedacht. De eerste keer bleef ik ook zo eindeloos lang hoesten. Spul van de Lidl zal ik eens bekijken!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

Kat heeft 1 puntje verhoogde nierwaarde -O-
Mogelijk niks ernstigs want t lijkt er op dat hij zijn plas heeft opgehouden vannacht .
Maar na alle ellende die we al hebben gehad met katten, schiet ik nu wel in de stress natuurlijk

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:01

Pjer, welke zorgverzekering zat die buikwandcorrectie bij in?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:03

fleurtjeuh schreef:
Mogelijk niks ernstigs want t lijkt er op dat hij zijn plas heeft opgehouden vannacht .
Maar na alle ellende die we al hebben gehad met katten, schiet ik nu wel in de stress natuurlijk

nou gelukkig :j
En niet gek natuurlijk.

Dat het maar snel nieuwjaar mag zijn en de kat weer durft te plassen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:11

fleurtjeuh schreef:

Arme kat. Hopelijk gaat ie weer snel plassen dan. :(:)

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:17

Siggislief schreef:
Eergisteren op een Facebook pagina gevraagd waar ik in Amsterdam de Vegters rolletjes kan vinden.
Want onze AH verkoopt ze niet, dus wil ze heel graag dan in Amsterdam gaan halen.

Veel berichten op gekregen dat ik ze bij bepaalde Albert Heijnen kan halen,
ook gelukkig hier dichtbij al moet je er wel even voor reizen. (Vlakbij Amstel Station)

Verteld aan mijn vader, en die wou wel even gaan kijken bij de verschillende winkels hier in het dorp.
Albert Heijn XL, Jumbo, Vomar allemaal geen Vegters rolletjes te koop.

Heb in de avond nog tegen mijn vader gezegd laat anders maar zitten,
dan moeten we het volgend jaar maar doen maar dan online.

Prima, maar hij was aan het wandelen gisteren dus hij is ook langs de AH vlakbij het Amstel Station geweest.
Terwijl er mensen zijn die hebben gezegd die heeft het... en dan krijg ik van mijn vader te horen van niet.

En ik erger er nu al gewoon dagen van dat mensen roepen dat ze er zijn, maar eigenlijk gewoon niet verkocht worden. >;) :x

Als je in de AH app het product opzoekt kan je zien bij welke vestigingen ze het in het assortiment hebben. Geen garantie op voorraad natuurlijk, maar dan hoef je er niet voor niks heen :(:)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:26

Bellatrix schreef:
Oh wat triest! :(:)

Ja echt naar, ben er nog verdrietig om...

Lay_D schreef:
Beterschap voor iedereen die het gebruiken kan.

Kiki gefeliciteerd!

Sterkte Little_Gift.

Bellatrix, slik je toevallig medicijnen die een verhoogde leverwaardes als bijwerking heeft?

Ik wordt niet goed van de hoofdpijn te pas en onpas.

Dank je wel -O-

Telpeva schreef:
Wat sneu van de meeuw, sterkte daarmee! Je had niet beter kunnen doen als dat je hebt gedaan. Dit soort dingen horen er helaas ook bij, aan de buitenkant kan je ook niet altijd zien hoe erg de schade is of wat een dier naast de schade van zo'n ongeluk nog meer mankeert.

Er zijn allerlei oorzaken te bedenken, maar wat het ook is geweest: het diertje komt er niet van terug. Misschien is het een prettiger gedachte om er bij stil te staan dat dit dier nu geen pijn meer heeft, en het ook de stress van de tijdelijke gevangenschap niet meer hoeft mee te maken.

Dank je wel Telpeva, lief van je dit berichtje... Ik hoop dat hij nu ergens in volle vlucht ver boven de wolken de vleugels spreiden kan.

juval schreef:
ach, wat naar van de meeuw LG. :(:) zonde, zo'n mooi dier. Misschien vogelgriep?

Was echt een prachtig dier, was er echt van onder de indruk... Vogelgriep is nog wel een idee ja... Zo zonde...

Dammie schreef:
Wat naar van de meeuw.
Sterkte, Bellatrix, ik hoop dat een biopt niet nodig is.

Ja echt naar, klinkt misschien dom maar ik ben er nog steeds verdrietig om... Had hem zo graag kunnen helpen.

prompter schreef:
Vogels zijn heel kwetsbaar LG, ze kunnen slecht tegen stress en kunnen inderdaad zó maar overlijden. Maar hé, je hebt je wel om hem bekommerd hè, en gezorgd dat hij niet op de weg hoefde te overlijden :(:)

Dank je wel, dat is super lief van je dit berichtje... Ik had zoveel meer willen kunnen doen maar helaas...

Ineke2 schreef:
LG wat naar dat de meeuw alsnog is ingeslapen.

Ja inderdaad en zo onverwachts na 4 maanden revalidatie... Pfff

Kimberley_ schreef:
Och wat naar. Prachtig dier

Dat was hij zeker, echt prachtig en indrukwekkend!
Nog een late fijne verjaardag van mij gewenst Kimberley!

Ineke2 schreef:
Ik heb zo weinig lucht pff ik dacht dat ik best wel wat conditie had, maar dat valt tegen als alles dicht zit :')

Ravi ergert zich aan mij denk ik. Ik blaf hem steeds wakker :')
Edit yep definitief een ergernis, want Ravi is vertrokken naar de andere kant van de kamer… -O-

Haha niet fijn voor jou natuurlijk en ik wens je spoedig beterschap toe maar ik moest wel effe lachen om Ravi die ervandoor ging :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:40

Begin hier ineens heel donker te worden.

Vond zonnetje dan toch fijner.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:40

Ik heb Pokémonspellen en een Game Boy als decoratie in mijn woonkamer.

Woe is me.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:41

inge_romeo schreef:
Siggislief schreef:
Eergisteren op een Facebook pagina gevraagd waar ik in Amsterdam de Vegters rolletjes kan vinden.
Want onze AH verkoopt ze niet, dus wil ze heel graag dan in Amsterdam gaan halen.

ook gelukkig hier dichtbij al moet je er wel even voor reizen. (Vlakbij Amstel Station)

Verteld aan mijn vader, en die wou wel even gaan kijken bij de verschillende winkels hier in het dorp.

Prima, maar hij was aan het wandelen gisteren dus hij is ook langs de AH vlakbij het Amstel Station geweest.
Terwijl er mensen zijn die hebben gezegd die heeft het... en dan krijg ik van mijn vader te horen van niet.

En ik erger er nu al gewoon dagen van dat mensen roepen dat ze er zijn, maar eigenlijk gewoon niet verkocht worden. >;) :x

Als je in de AH app het product opzoekt kan je zien bij welke vestigingen ze het in het assortiment hebben. Geen garantie op voorraad natuurlijk, maar dan hoef je er niet voor niks heen :(:)

Op de app en de op de site kan ik het niet vinden waar je kan zien welke vestigingen het wel/niet heeft.
Enige wat ik kan doen is toevoegen aan het mandje.

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:48

Oh kijk bij mij staat dit er in de app:
Afbeelding

Alleen als ik klik op 'assortiment in de buurt' zie ik dat ze ze hier helemaal nergens meer hebben.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:49

Al vanaf vanochtend 8 uur wordt er een stuk verderop carbid geschoten, vanaf 13 uur ook op 500 meter afstand. Nu lijken de schuine overburen ook begonnen te zijn met carbid, naast de crossauto die rondjes sjeest. Mijn hond vindt het helemaal niks, de paarden beginnen nu het van drie kanten komt, toch wel iets onrustig te worden (staan soms in de paddock, soms gaan ze naar binnen waar de radio aanstaat en hooi hangt), de katten malen er niet om.

Gisteravond leek het ook wel oorlog. Overal vuurwerken en zware knallen. Zelf yoga was niet rustig door al dat lawaai :( En dan is er ook nog een vuurwerkshow rond half zes. De paarden hebben hier normaal gesproken uitzicht op, maar ze gaan ruim op tijd naar binnen, licht aan, radio aan, hooi et vol en de bovenluiken dicht. Hopelijk eindigt het dan net zoals vorig jaar. Toen lag de jongste te pitten rond middernacht en de andere stond wat te peuzelen.

Ben blij als het morgenochtend is en alle beesten nog heel zijn en geen stress meer hebben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:49

Siggislief schreef:

Die uit de winkel kunnen echt niet tippen aan de enige echte zelf gemaakte. :o

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:56

inge_romeo schreef:
[ Afbeelding ]

Alleen als ik klik op 'assortiment in de buurt' zie ik dat ze ze hier helemaal nergens meer hebben.

Ben je ingelogd, want dan kan ik ook kijken.

Maar heb door heel wat winkels hier in de buurt gescrold maar overal staat: verkoopt dit product niet.

Nu was dat toch te ver bij je vandaan, maar toch

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:02

DuoPenotti schreef:
inge_romeo schreef:
[ Afbeelding ]

Ben je ingelogd, want dan kan ik ook kijken.

Maar heb door heel wat winkels hier in de buurt gescrold maar overal staat: verkoopt dit product niet.

Nu was dat toch te ver bij je vandaan, maar toch

Ik ben ingelogd en krijg het niet te zien.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:04

In de Jumbo liggen ze hier :j

Alleen daar kun je online niet checken in welke winkels ze liggen...

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:09

inge_romeo schreef:
[ Afbeelding ]

Hier hadden ze ze bij de poeisz wel liggen, maar die zal wel uit de richting zijn :+

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:21

Ze lagen hier bij de AH wel, maar dat is Marum, ook ietwat uit de richting

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:21

Mijn buren maken niet altijd eten waar mijn neus blij van wordt. Rare is alleen dat ik het altijd alleen in mijn dochter haar slaapkamer ruik. Buiten ruik ik niks. En er zit tussen de keuken van de buren en dochter haar slaapkamer nog een woonkamer. De keuken is beneden en haar slaapkamer boven. Ik snap er niks van hoe die geur in haar kamer komt.
(Het komt echt niet uit dochter haar kamer, het stinkt namelijk niet altijd en nu wel terwijl ze al sinds 2de kerstdag bij haar vader is en gisteren stonk het daar niet)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:38

Ergens een open verbinding van de afvoer van kookgeuren tussen de muren?