Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:33

Nou ja "dat soort mensen"... Ik vind nochtans ook iets van "dat soort mensen" wat anderen onheil of leed of ongeluk toewensen hoor.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:45

Selina schreef:
Auto’s die in je kont drukken terwijl je al 120 km rijdt waar je 100 mag.

Dat vind ik nou stom. 120 rijden waar je 100 mag -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:49

Tot ze je geliefde doodrijden omdat ze per se (onder invloed) 50 te hard moeten rijden.

Als ik bij iemand in de auto zit die zo rijdt dan stap ik uit. Ik zet mijn leven niet op het spel. De meeste types die zo hard rijden zijn al niet mijn type mens. Dat scheelt.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:07

Eenpanspasta’s

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:20

MarlindeRooz schreef:
Tot ze je geliefde doodrijden omdat ze per se (onder invloed) 50 te hard moeten rijden.

Als ik bij iemand in de auto zit die zo rijdt dan stap ik uit. Ik zet mijn leven niet op het spel. De meeste types die zo hard rijden zijn al niet mijn type mens. Dat scheelt.

Zelfs dan.
Helaas meermaals meegemaakt in de familie. Maar nog steeds wens ik iemand niet een ongeluk toe want ook die zijn iemands naasten en geliefden en je straft daar die geliefden nog het meeste mee en net omdat ik weet hoe dat voelt als geliefde, wens ik het hen niet toe

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:22

Ik wel, ze hoeven er niks aan over te houden hoor. Je gewoon rot schrikken is al voldoende.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:28

Als een bezopen vrachtwagenchauffer een heel gezin doodrijdt of een vader en zoon die een wedstrijdje met de auto in een woonwijk doen en daarmee een meisje van het leven beroven, dan wens ik die gasten niet direct een ongeluk toe (daar belast je de hulpdiensten alleen maar weer mee), maar wel een torenhoge straf (levenslang vind ik wel wat). Ik vind het alleen zo sneu dat het altijd een boom moet zijn waar tegenaan geknald wordt. Vandaar dat ik een betonnen paaltje noemde. In Duitsland hebben ze een mooi bordje van een automobilist die tussen de bomen door rijdt en daarbij de tekst dat bomen niet opzij kunnen stappen. Oftewel: let op je snelheid.

En wat MarlindeRooz zegt, kan ik beamen: als iemand een slok op heeft (al is het maar een letterlijk slokje), dan rij ik niet met diegene mee in de auto en zoek ik wel een andere manier om veilig ergens te komen. Als iemand asociaal rijgedrag heeft, dan vraag ik de auto te stoppen en stap ik uit.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:40

Shenavallie schreef:
Als een bezopen vrachtwagenchauffer een heel gezin doodrijdt of een vader en zoon die een wedstrijdje met de auto in een woonwijk doen en daarmee een meisje van het leven beroven, dan wens ik die gasten niet direct een ongeluk toe (daar belast je de hulpdiensten alleen maar weer mee), maar wel een torenhoge straf (levenslang vind ik wel wat). Ik vind het alleen zo sneu dat het altijd een boom moet zijn waar tegenaan geknald wordt. Vandaar dat ik een betonnen paaltje noemde. In Duitsland hebben ze een mooi bordje van een automobilist die tussen de bomen door rijdt en daarbij de tekst dat bomen niet opzij kunnen stappen. Oftewel: let op je snelheid.

En wat MarlindeRooz zegt, kan ik beamen: als iemand een slok op heeft (al is het maar een letterlijk slokje), dan rij ik niet met diegene mee in de auto en zoek ik wel een andere manier om veilig ergens te komen. Als iemand asociaal rijgedrag heeft, dan vraag ik de auto te stoppen en stap ik uit.

Gelukkig zijn de vader en zoon goed bestraft, kom met regelmaat langs het gedenkteken voor Fleur.
En agree, ik zou ook uit stappen.
Stom, duim eerst verbranden aan gesmolten koord en dan nog een keer aan hete tomatensoep.. Lekker gympie dat ik ben.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

MarlindeRooz schreef:
Ik wel, ze hoeven er niks aan over te houden hoor. Je gewoon rot schrikken is al voldoende.

Dus als zij een ongeluk krijgen is het niet erg maar als iemand door hun een ongeluk krijgt wel.

Bijzonder.

Stom: een dier stom vinden.
Ook stom: blij zijn als het overlijdt (verdrinkt in dit geval).
Maar dat heb ik nou eenmaal met muggen :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 45 min geleden

Ja als je door je eigen bizarre gedrag een ongeluk krijgt heb ik weinig medelijden. Je hoeft niet gewond of dood te zijn hè.

Misschien leert zo iemand er van. Voordat diegene iemand anders doodrijdt.