Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:Ik lust alleen die met chocolade en brownie.
Caramel en cookie dough en banaan enzo zijn mijn ding niet![]()
Ja ik ben een zeikerd als het om toetjes gaat
fohadie schreef:Niobe schreef:Ik lust alleen die met chocolade en brownie.
Caramel en cookie dough en banaan enzo zijn mijn ding niet![]()
Ja ik ben een zeikerd als het om toetjes gaat
Toetjes? Oeps, dan eet ik het op het verkeerde moment.![]()
Ik ben ook gaan kijken naar de ijsaanbiedingen, maar kan je nog beheersen. Nog wel.
Hutcherson schreef:Vanmiddag onbevredigend gesprek gehad met de milieumaatschappij die nog even gauw voor de officiele overdracht van ons huis de oude verkopers een akte hebben laten tekenen. Wat blijkt, ze hebben die mensen laten tekenen voor gebruik van het hele gebied (lees 3000m2) om daar te doen en laten wat ze willen. Er moet een geul aangelegd worden om forellen tegen de stroom in te laten zwemmen...... Schiet mij maar in de kerstboom...
Die geul wordt 13(!!!!) meter breed en daarvoor wordt dus ruim 15 meter aan bomen, in een S vormif patroon gerooid.. van onze grond. Want vorige eigenaars hebben toestemming gegeven. Dit mag allemaal zomaar. Onze advocaat zegt van niet maar de jurist van de milieu maatschappij zegt dat het een grondinnemingsplan betreft en daar is akkoord voor getekend en de uiteindelijke plannen mogen ze later gewoon wijzigen. Als ze daar een wildwaterbaan neer willen zetten, in ons bos, ons terrein, dan mag dat.
Eigenliji hebben de oude eigenaar de milieu maatschappij een vrijbrief gegeven, letterlijk 1,5 maand voor de sleutel loverdracht, en nog even de vergoeding daarvoor gecasht (want zij waren toen eigenaar) en daarna de zooi door ons strot geduwt.
Even kijken wat de advocaat daarvan vindt.
Oh en morgen tandarts controle. Stom altijd.