Niet om kritiek te geven op andere mensen hun opvoeding...maar als je kind van een jaar of 5/6 na 5 minuten nog steeds enorm aan het janken en gillen is..gaat er toch echt iets mis, duidelijk werkt het gedrag negeren niet - liefs, de cassière die er die hele 5 minuten naast heeft moeten staan omdat ze ook niet even haar kind mee de winkel uit nam (ze had al betaald, was de kassa al voorbij naar bleef ernaast staan)
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 01-12-23 14:33
MarlindeRooz schreef:
Helaas is Fiona er niet meer, bedankt voor jullie sterkte wensen. Het heeft niet zo mogen zijn.
Ahhhh sterkte met het verlies van Fiona, ze was zo schattig! Haar vriendinnetje zal ook wel overstuur zijn
juval
Geplaatst: 01-12-23 14:58
MarlindeRooz schreef:
Helaas is Fiona er niet meer, bedankt voor jullie sterkte wensen. Het heeft niet zo mogen zijn.
Het waren 3 fantastische weken met haar.
wat verdrietig, veel sterkte
PotjeMayo
Geplaatst: 01-12-23 15:03
MarlindeRooz schreef:
veel sterkte
Ineke2
Geplaatst: 01-12-23 15:08
Sterkte Marlinde dat is rot zeg
Polarize ik benijd je niet zeg, echt vreselijk dat gejank en gegil. Apart dat de ouder het kind niet mee naar buiten nam.
Ik heb weer op mijn paard gezeten. Na 10 minuten stappen moest ik er alweer af, want ik was te moe ( daarvoor ook gelongeerd, want ze was nog al fris)
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 01-12-23 15:09
MarlindeRooz schreef:
...
Marcella
Geplaatst: 01-12-23 15:29
Beschut werk afgewezen, maar wel een kleine win. Advies is wel administratief werk op een beschermende werkplek als reïntegratie en dat ga nu dus niet doen. Mocht ik nu uitvallen weer wegens ziekte kan mij niks verweten worden dat ik het niet geprobeerd heb.
Nu benieuwd wanneer ik ook nog corona gaat oplopen.
Oh ga vrijwilliger zijn bij een verzorgingshuis. Loop afstand van huis.
En de kittens breken het huis weer af. Al is dat geen echte ergenis.
Ik snap 'm ook niet. Hoezo ga je dat nu niet doen? Daarin gaan ze nu toch voor je meezoeken?
Fijn dat je wel vrijwilligers werk hebt gevonden. Wat gaan je taken zijn?
Marcella
Geplaatst: 01-12-23 16:00
Taken zijn er nog niet. Ik ga gewoon verschillende plekken en afdeling wat doen om te kijken waar ik pas.
Ik ga nu als reïntegratie vrijwilliger zijn in verzorgingshuis. En dat is geen administratief werk dus iets wat niet het advies is.
Siggislief
Geplaatst: 01-12-23 16:01
MarlindeRooz schreef:
Sterkte!
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 01-12-23 16:01
Aha op die manier bedoel je dat ga ik niet doen Dat kwam niet duidelijk over.
Veel plezier bij je vw-werk
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-23 16:04
Oh ik denk dat ik begrijp wat je probeert te zeggen, je hebt geen administratief werk aangeboden gekregen en je gaat nu dus vrijwilligerswerk doen dat niet past bij het advies? En je hoopt dat het UWV dan inziet dat dat niet bij je past?
Ben er ook heel eerlijk ga het doen omdat het moet en niet omdat ik het zo graag zelf wil. Maar ervaring is dat dit vaak gewoon niet goed gaat in combinatie met mijn gezondheid.
(Grote?) kans op Noorderlicht. Thuis oneindig uitzicht richting het noorden over de weilanden. Moet ik vanavond bij een vriendin oppassen op de katten. In de stad met 0 uitzicht
CupCakes_
Geplaatst: 01-12-23 17:32
Zebrastreep schreef:
Mensen die liegen over hun medische gebeuren waar niks van waar blijkt te zijn ( wat mijn vermoeden al was)
Dan ben je ook echt hulp nodig....
Dat is heel sneu inderdaad. Mijn ex is zo'n persoon, zo naar.
Niobe
Geplaatst: 01-12-23 17:33
Sterkte Marlinde
@Zebrastreep hoe ken jij mijn ex collega?
fotolijstje
Geplaatst: 01-12-23 19:33
Ook mijn ex-collega!
Hele tijd last van dissociëren. En twee jochies op het station die naar me blaften, heel gek.