Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Het hele OV en ik ben nog lang niet in Breda.
Eerst in de sprinter een vent die zijn fiets meeneemt (wat niet mag in de spits), die midden in het gangpad parkeert en vervolgens zowel bij het op- als afdoen van zijn rugzak dat ding zodanig in mijn gezicht duwt dat ik bijna bij mijn buurman op schoot moet gaan liggen om hem te ontwijken. In de tussentijd staat hij bijna met zijn elleboog in mijn gezicht te priemen en zijn vies meurende thermoskankoffie te drinken en krijg ik meerdere keren ook bijna zijn kont in mijn gezicht. Like, neem de auto als je zo veel ruimte nodig hebt ofzo.
Vervolgens in mijn Intercity iemand die met een zielig piep- en kraakstemmetje in vreemde taal met een irritant accent voor mij zit te bellen en de meid naast mij die haar volledige make-up arsenaal tevoorschijn haalt om dat in de trein te gaan doen.
Ondertussen koppijn, misselijk en gewoon nu aan het wensen dat ik in mijn bed lag.
Edit: en nu gaat er ook nog iemand hardop muziek luisteren dat naar kattengejank klinkt. Hoe asociaal gaan mensen nog worden vandaag??
Ineke2 schreef:Probeer een banaan te eten.
Heel veel succes met de toets!
capopjekop schreef:Ik erger me aan m'n ex. Die vindt het normaal dat je een lening alleen maar hoef terug te betalen zolang je contact met iemand hebtcontact zit ik niet op te wachten, dus ik kan fluiten naar m'n geld.
Maar meneer weet me op bokt wel weer te vinden om te zeggen dat ik hem niet met psycho miriam van tempa mag vergelijken. Want hij is niet psycho meernee daarom neem je de moeite om m'n berichten hier op te zoeken en me een pb te sturen dat ik niks over hem mag zeggen
Menino schreef:Ineke2 schreef:Probeer een banaan te eten.
Heel veel succes met de toets!
Ik moest kokhalzen toen ik vanochtend naar een banaan keek. Ik houd ook niet van bananen (wel van de smaak, niet van de structuur) dus dat wordt geen succes. Ik ga zo op de campus maar een flesje drinkontbijt halen denk ik.
Thanks!
capopjekop schreef:Ik erger me aan m'n ex. Die vindt het normaal dat je een lening alleen maar hoef terug te betalen zolang je contact met iemand hebtcontact zit ik niet op te wachten, dus ik kan fluiten naar m'n geld.
Maar meneer weet me op bokt wel weer te vinden om te zeggen dat ik hem niet met psycho miriam van tempa mag vergelijken. Want hij is niet psycho meernee daarom neem je de moeite om m'n berichten hier op te zoeken en me een pb te sturen dat ik niks over hem mag zeggen
Urbanus schreef:Wat voor vriendjes waren dat überhaupt???
Mijn ex is 2 dagen chagrijnig als ik hem inmaak met Mario maar verder is ie best te pruimen. (En single, holler als je een veertigjarige man wil met een Mercedes, baan in de reclame en lelijke palmplantjes in huis. Geen kinderwens, wel kattenwens)