Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 10:03

Deze temperatuur vind ik echt pure ellende.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 10:05

Mijn ergernis is dat mijn kerel dat ook vindt en dat de airco zo hard aan het werk is dat ik als koukleum nu met lange broek en lange mouwen zit. Hij loopt in alleen een korte broek te klagen dat hij het nog steeds warm heeft. Ik vlucht straks naar buiten met een boek denk, daar is het tenminste lekker warm. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 10:20

Dat ik verplicht op kantoor ben voor opleiding en dat ze bij facilitair last hebben van opvliegers of zo, want de airco staat enorm hard te pompen, ik heb het ijskoud en door de kou beginnen mijn benen (door de long covid) op te spelen, waardoor ik nu al niet meer weet hoe ik straks naar huis moet rijden... En ik moet nog tot 5 uur door in deze ellende :roll:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-23 10:23

xPabloBokt schreef:
Het hele OV en ik ben nog lang niet in Breda.

Eerst in de sprinter een vent die zijn fiets meeneemt (wat niet mag in de spits), die midden in het gangpad parkeert en vervolgens zowel bij het op- als afdoen van zijn rugzak dat ding zodanig in mijn gezicht duwt dat ik bijna bij mijn buurman op schoot moet gaan liggen om hem te ontwijken. In de tussentijd staat hij bijna met zijn elleboog in mijn gezicht te priemen en zijn vies meurende thermoskankoffie te drinken en krijg ik meerdere keren ook bijna zijn kont in mijn gezicht. Like, neem de auto als je zo veel ruimte nodig hebt ofzo.

Vervolgens in mijn Intercity iemand die met een zielig piep- en kraakstemmetje in vreemde taal met een irritant accent voor mij zit te bellen en de meid naast mij die haar volledige make-up arsenaal tevoorschijn haalt om dat in de trein te gaan doen.

Ondertussen koppijn, misselijk en gewoon nu aan het wensen dat ik in mijn bed lag.

Edit: en nu gaat er ook nog iemand hardop muziek luisteren dat naar kattengejank klinkt. Hoe asociaal gaan mensen nog worden vandaag??

Al deze irritatie ook nog voor niks want ik heb blijkbaar helemaal geen terugkomdag. Fijn dat dat even duidelijk gecommuniceerd is vorige week _-:(

Echt beter bellen ze vandaag van de APK dat mijn auto 100% oké is en ik hem gewoon kan ophalen zonder problemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:06

Ik heb zometeen een toets en ik ben helemaal misselijk van de zenuwen. Denk niet dat ik hem ga halen, vorige toets is ook slecht gegaan.

Kan nu niets eten maar heb wel honger :P

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:10

Probeer een banaan te eten.
Heel veel succes met de toets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:13

Ineke2 schreef:

Ik moest kokhalzen toen ik vanochtend naar een banaan keek. Ik houd ook niet van bananen (wel van de smaak, niet van de structuur) dus dat wordt geen succes :P . Ik ga zo op de campus maar een flesje drinkontbijt halen denk ik.

Thanks!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:18

Ik erger me aan m'n ex. Die vindt het normaal dat je een lening alleen maar hoef terug te betalen zolang je contact met iemand hebt :') contact zit ik niet op te wachten, dus ik kan fluiten naar m'n geld.

Maar meneer weet me op bokt wel weer te vinden om te zeggen dat ik hem niet met psycho miriam van tempa mag vergelijken. Want hij is niet psycho meer :') nee daarom neem je de moeite om m'n berichten hier op te zoeken en me een pb te sturen dat ik niks over hem mag zeggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:21

capopjekop schreef:
Ik erger me aan m'n ex. Die vindt het normaal dat je een lening alleen maar hoef terug te betalen zolang je contact met iemand hebt :') contact zit ik niet op te wachten, dus ik kan fluiten naar m'n geld.

Maar meneer weet me op bokt wel weer te vinden om te zeggen dat ik hem niet met psycho miriam van tempa mag vergelijken. Want hij is niet psycho meer :') nee daarom neem je de moeite om m'n berichten hier op te zoeken en me een pb te sturen dat ik niks over hem mag zeggen :')

ok, het is niet grappig maar ik moest wel hardop lachen :') .

Wel helemaal ruk dat je kunt fluiten naar je geld.

Als 'ie hier ook meeleest even voor hem; wees een vent en betaal je geld gewoon. Er bestaan weinig goede redenen om je geld niet terug te geven die je geen banketstaaf maken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:23

Voor het geval hij meeleest: Wat een loser ben jij als je geleend geld niet terug betaald.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:36

Menino schreef:
Ineke2 schreef:

Ik moest kokhalzen toen ik vanochtend naar een banaan keek. Ik houd ook niet van bananen (wel van de smaak, niet van de structuur) dus dat wordt geen succes :P . Ik ga zo op de campus maar een flesje drinkontbijt halen denk ik.

Thanks!

Bananen zijn wel super goed voor misselijkheid :) mango ook trouwens :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:37

Het is ook kansloos. Maar ik heb dat geld afgeschreven. Het kost me te veel negatieve energie om er nog langer achteraan te zitten. Ik wil gewoon geen contact meer en door met positieve dingen.

Maar als ik dan weer zo'n pb krijg dan komt de irritatie en boosheid wel weer terug. Je weet me wel te vinden omdat je op je pik getrapt bent omdat ik je vergelijk met miriam, maar je afspraken nakomen is teveel gevraagd. Iets met prioriteiten.

Lukt een crackertje eten ook niet? Succes met je toets. Mss valt het toch mee

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-23 11:42

Komt mijn vriend ook nog eens dat ik de auto niet kan gebruiken. Hoe moet ik dan vanmiddag naar de tandarts?

OV komt er niet en de fiets is met deze temperaturen geen optie want ik ben al niet fit.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 11:49

capopjekop schreef:

Hebben we dezelfde ex :')

Die van mij ging mij ook op paardenfora opzoeken en met pb's en smsjes van nieuwe sim kaarten spammen waarin hij vertelde hoe blij hij was om eindelijk van mij af te zijn en niet meer aan mij te hoeven te denken zo'n vieze prutsmuts als dat ik ben. Yup ik ga ook altijd mensen stalken en uitgebreid berichten als ik niet eens aan ze denk, rete logisch :') _O-

Ik vrees dat je je geld niet terug gaat zien helaas. Kun je zijn accounts trouwens niet melden aan de mods? ja een nieuwe is zo aangemaakt al dan niet met vpn maar dan moet die er tenminste wat moeite voor doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:12

Wat voor vriendjes waren dat überhaupt???

Mijn ex is 2 dagen chagrijnig als ik hem inmaak met Mario maar verder is ie best te pruimen. (En single, holler als je een veertigjarige man wil met een Mercedes, baan in de reclame en lelijke palmplantjes in huis. Geen kinderwens, wel kattenwens)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:16

Bij kattenwens haak ik toch echt af hoor :n

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:16

Maar katten zijn leuker dan lelijke palmplantjes

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:19

Urbanus schreef:
Wat voor vriendjes waren dat überhaupt???

Mijn ex is 2 dagen chagrijnig als ik hem inmaak met Mario maar verder is ie best te pruimen. (En single, holler als je een veertigjarige man wil met een Mercedes, baan in de reclame en lelijke palmplantjes in huis. Geen kinderwens, wel kattenwens)

Heeft ie haar en een baard? En is er de wil om te switchen naar BMW?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:20

Hij heeft ook boerenbont servies dus ik begrijp wel dat hij single is.

Geen baard, ook niet heel veel haar. Geen metal. Ik was toen 17 dus ik had nog geen type.

De matzwarte Mercedes is wel een blijvertje vrees ik.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:24

Hoe komt een single man aan een boerenbont servies?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:26

Dat was er al voordat ik in beeld kwam.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:38

Ik snap wel waarom zo iemand single is en blijft!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:43

Ik niet, Boerenbont is tijdloos en degelijk :7. En een zwarte merrie is altijd goed.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:48

Ik zeg maar zo beter boerenbontservies dan een strafblad

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 12:49

capopjekop schreef:
Ik zeg maar zo beter boerenbontservies dan een strafblad

Dat moet op een tegeltje