Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
98xsophiex98 schreef:Dat ik nooit belangrijk genoeg ben voor mensen
hagelslag schreef:98xsophiex98 schreef:Dat ik nooit belangrijk genoeg ben voor mensen
Tuurlijk ben je wel belangrijk.
Op het moment dat mensen denken dat jij niet belangrijk bent.
Zijn deze mensen voor jou niet meer belangrijk!!!
@gustxbill
Meid, geef het nu maar toe....
Je word een dagje ouder![]()
Ik irriteer mij eraan dat de remmen vd vrachtauto nog altijd niet goed zijn...
Ik had vorige week al mijn twijfels uitgesproken.
Maarja.... Ach vrouw die wat zegt hea...
En nu net kreeg mijn collega de melden dat de rem slijtage ongelijk is...
Jeeejjj 3x raden wie es wel gelijk had.
Hij heeft 2 week geleden nieuwe remmen gekregen(aan 2 assen compleet nieuw en bij de 3de as alleen nieuwe remblokken)
MyWishMax schreef:Gustixbil. Misschien kleine opsteker, mijn vader heeft vanaf zijn 20e al compleet versleten tussenwervelschijven met zenuwen die klem komen te zitten en is nu in de 70. Heeft een tijd geduurd, maar hij heeft uiteindelijk wel een manier gevonden waarop het zo goed als geen pijn geeft. Hoeft zelfs bijna nooit meer pijnstillers te nemen ervoor. Wel extreem veel sporten, fysio en consequent oefeningen doen onder andere. Hopelijk vind jij ook snel de manier voor jou!
fjordjes schreef:Stomme agradi. Vorige week woensdag een bit besteld, zat to en Hemelvaart tussen dus verwachtte die toch pas na het weekend. In weekend mail gehad dat de verwachte leverdatum 2 juni is. Echter heb ik nog steeds geen mail gehad dat het verzonden is dus die zal morgen niet komen. Denk echt waarom adverteer je dan met 1 tot 3 werkdagen levertijd.
MyWishMax schreef:Ik heb een discussie met een webshop. Wilde iets retourneren, omdat het niet overeenkomt met wat ze aangaven op site, zowel maat als product niet. Staat gewoon dat je binnen 30 dagen kan retourneren en dat je daarvoor een mail moet sturen. Meteen gedaan.
Ik heb al 6 mailtjes gestuurd en telkens komen er nieuwe dingen naar voren. Waarom ik wil retourneren, dat dat alleen kan als het ongebruikt is en alles, dat ze foto's moeten zien, dat ze liever kortingscode geven ipv retour aannemen. Heb nu maar een minder vriendelijke mail gestuurd dat ik gebruik wil maken van mijn recht om terug te sturen, dit volgens eigen site mogelijk is en ik absoluut geen behoefte heb aan korting omdat het product absoluut niet voldoet.
Ben benieuwd met wat voor smoes ze nu weer komen om de gegevens niet te geven. Dan zoek ik zelf het adre wel op en stuur ik het samen met brief op.