Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:31

Ghostattack schreef:
Meestal musea in het buitenland! :)) Het is me 1 keer gelukt om op kinderprijs (tot 12 jaar) naar binnen te komen. Note... ik ben 26 :+

Hahaha, had ik ook op de pier van Scheveningen. Lang geleden hoor.
En de nachttrein vanuit zuid Frankrijk. Mega veel korting. Al was het leeftijdsverschil voor korting daar minder groot.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:33

Picopico schreef:
Keizerinnnn schreef:
Ben blij dat ik niet in een supermarkt werk of elders waar ik idd moet inschatten of iemand wel of niet oud genoeg is voor alcohol. Ben daar zo slecht in :')

Ik heb in een supermarkt gewerkt (gelukkig niet veel achter de kassa) en dan blijkt die persoon soms 28 te zijn en die is dan vet beledigd. In my defence: officieel hoor je t/m 25 om een ID te vragen en hoe zie je het verschil tussen iemand van 25 en 28 :+

Maar het kan altijd erger. In de USA werd mijn oma zelfs nog om een ID gevraagd toen ze een biertje wilde bestellen. Ze was toen 78 :')

Ja precies ik snap het ook gewoon als ze het vragen, nu ben ik 23 dus mag het ook gewoon nog, maar ook daarna. Het is erg lastig om in te schatten, op vakantie schatte ik iemand 28 en die was 21 :'). Ik ben daar zelf gewoon heel erg slecht in en zal daar ook nooit moeilijk om doen als ik zelf straks als ik ouder gevraagd wordt.

Dat van je oma is dan wel echt heel erg :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:54

Biecht: diegene die zei dat mijn avatar prima bij me past: net daarom heb ik die gekozen _O- wOrdt altijd instant vrolijk van die kereltjes. Mijn vriend is groot, wat geblokter qua bovenlichaam (niet dik maar ook niet slank), donker haar en toch wel een relatief aardige neus. Ik noem hem dan ook met enige regelmaat Gru. Helaas heb ik hem nog niet kunnen overtuigen om als Gru en minion naar carnaval te gaan.

Overigens heb ik me rot geamuseerd in Nepal. Daar zijn de mensen standaard klein en was ik zelfs al soms aan de grote kant, zelfs vergeleken met mannen. Het was helemaal lachen omdat hun taal soms ook gewoon heel hard lijkt op wat Minions brabbelen. Heb dan ook 2 weken altijd met een grijns die gesprekken zitten luisteren.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:55

Ja, het is daar altijd verplicht. Ergens wel handig. Als je iedereen om een ID moet vragen, kun je het ook nooit verkeerd inschatten :)

Sastaic

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:58

De opa van m'n vriend wil al jaren na het naturistenstrand. Hij is zelfs een keer met de fiets onderweg geweest (heeft geen rijbewijs meer). Maar telkens steekt oma er een stokje voor en haalt hem weer op. Vandaag kwam hij bij me met 50 euro of ik hem aub er heen wilde brengen.

Ik lig nu in m'n uppie 3 stranden verderop _O- ik vind het zo sneu dat die er nooit geraakte XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 14:59

Prachtig dit :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 15:28

Sastaic schreef:
De opa van m'n vriend wil al jaren na het naturistenstrand. Hij is zelfs een keer met de fiets onderweg geweest (heeft geen rijbewijs meer). Maar telkens steekt oma er een stokje voor en haalt hem weer op. Vandaag kwam hij bij me met 50 euro of ik hem aub er heen wilde brengen.

Ik lig nu in m'n uppie 3 stranden verderop _O- ik vind het zo sneu dat die er nooit geraakte XD

Hahahaha heerlijk dit!!!

Verakaj! Jij bent echt m'n held!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:50

Het is avondmarkt in het dorp en ik heb echt superleuk live drama vanop het terras :')
Al sinds maandag staan overal borden dat je vandaag vanaf 6u tot 24u niet mocht parkeren. Toch stond de hele dag het dorp alsnog propvol. Nu is het dorp stilaan afgesloten en de marktkramers arriveren. Geen politie te zien, dus geen gesleepte wagens en geblokkeerde standplaatsen. Ze zijn alle auto's aan het inbouwen tussen tenten _O- tot de eigenaar van de auto hem zelf komt verplaatsen. Over een dik uur loopt het hier bomvol, die zijn er dan aan voor de moeite en zullen pas na 23u er weer bij kunnen gok ik.

Ook al een auto gezien met foodtruck aanhangertje wat schuin op een erg hoge stoeprand wou rijden, achterwaarts. Foodtruckje hangt nu schuin en zit vast.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:53

Ohhh ik zou graag met een glas rosé en wat nootjes bij jou op het terras komen zitten…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:59

Mijn straat is eenrichtingsverkeer. Er is net een dame de verkeerde kant uit de straat uit gereden... Zat bijna bovenop een bedrijfsbusje dat om de hoek kwam. (Gebeurd wel vaker, zijn mensen die geen zin hebben het blokje om te rijden zoals het hoort).
Het foodtruckje staat wel op zijn plek intussen en peppas van Farucco knalt ook al uit de boxen 8-)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:27

Het lijkt me zo leuk wonen waar jij woont varekaj :')
Heb je geen livestream? :+

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:31

Plaats even wat foto's of een filmpje. Kunnen we meegenieten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 18:05

Afbeelding

De grijze auto staat voor een poort, in de juiste rijrichting weliswaar. Staat er sedert half 4.
De zwarte bus is van een marktkramer en heeft zich zo geparkeerd omdat er dus een auto op zijn standplaats stond.

Hier was de straat nog open voor doorgaand verkeer. Het staat niet op foto maar om de hoek waren ze dus een auto aan het inbouwen onder een tentje :)) (de grijze auto was van diegene die het tentje heeft gezet). En tussen die bus en auto in is dan die dame de verkeerde kant op de straat uit geracet.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 18:06

Las een paar pagina's terug over sportkleding.. ik telde laatst dat ik 38 sportleggings heb. Ik train er in een stuk of 5, draag een stuk of 5 anderen als ik vooral niet train en de rest.. ligt gewoon niet bovenop de stapel dus ja :+

En me dan iedere keer verbazen waarom ik aan het einde van mijn geld een stukje maand over heb :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:56

Ik heb 1 sportbroek. Die heb ik dit jaar al gebruikt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:30

Ik wou de puppies helemaal niet terug brengen naar de buren -O- -O- -O-
Ze waren ontsnapt <3 <3
(buren hebben ook chihuahua puppies)

Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:36

Ik wist niet dat ik dit ooit zou gaan zeggen maar door TikTok heb ik meer waardering gekregen voor de Kardashians. Vooral Kim en Kris vind ik super leuke en sterke vrouwen

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:39

Niobe schreef:
Ik wist niet dat ik dit ooit zou gaan zeggen maar door TikTok heb ik meer waardering gekregen voor de Kardashians. Vooral Kim en Kris vind ik super leuke en sterke vrouwen

Ja! Ik kijk nu die serie ook, echt wat een leuke mensen eigenlijk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 21:41

Oké op jullie ben ik afgeknapt.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:59

Nou zeg >;)
En we waren zo lief juist |(

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:23

Biecht; Ik heb morgen een economie schoolexamen (die 33x meetelt) en ipv te leren heb ik 3 films gekeken :+
Dus zit nu te werken en het wordt morgen dan maar vroeg. Maar ik voel me wel een beetje stommig (lees: een domme oliebol). Nou ja goed dan moet ik morgen boeten.

Ik vind de kardashians echt een verschrikking

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:23

Nog een reden dus om maar niet met tiktok te gaan beginnen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:28

oomens schreef:
Nog een reden dus om maar niet met tiktok te gaan beginnen.

Oh maar tiktok vormt zich naar wat je wel leuk vindt, dus dat is geen reden

Ik ben op kardashiantok gekomen door iemand die ze heel goed nadoet :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:31

Sterre98 schreef:
Nou zeg >;)
En we waren zo lief juist |(

Gewoon een keer willekeurig over mimosa’s beginnen, dan vindt ze je weer lief

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 23:03

Zei iemand mimosa's?

Tiktok is echt fantastisch!