Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Biks2 schreef:Willen jullie nu stoppen
Ik ga vanavond eten met een date die ik al wat weken zie. Ga ook bespreken wat we nou gaan doen met deze situatie en denk dat ik het ga beëindigen. Er komt weinig initiatief van zijn kant. Als we samen zijn is het wel heel leuk en is hij heel lief voor me, maar wil ook dat hij initiatief toont en dat doet hij zo weinig. Misschien ligt er iets achter en anders ben ik er klaar mee.
Had woensdag nog een eerste date met een best aardige man maar hij had een bosje bloemen mee en vond dat echt verschrikkelijk
Succes!
Bosje bloemen op eerste date zou ik ook niks vinden.
_Mir schreef:Ben net terug van mijn date. Het was gezellig, leuk gekletst er was geen minuut stilte. Natuurlijk dik verloren met glowgolf.![]()
Hij betaalde alles, vind dat wel attent maar voelde me er niet fijn bij dus drong beetje aan op samen te delen. Wilde hij niet. Hij nam voor mijn gevoel wel snel afscheid, dus misschien dachten ie.. weg wezen hier.![]()
Oh hij stuurt net een appje, hij staat open voor een 2e afspraak. Nog geen idee waar dit op uit gaat lopen, maar het voelt wel fijn. Hij heeft zijn leven op orde en komt heel betrouwbaar en netjes over.
Pepperrr schreef:Kreeg gisteravond nog een appje hoe geweldig hij het vond...
Heb hem net maar terug geappt dat ik hem een lieve jongen vind maar wij gewoon geen match zijn en ik het hier graag bij wil laten
Biks2 schreef:germie schreef:Hier ook een date gehad, was heel gezellig, met bosje bloemen.
Fijn! Wat hebben jullie gedaan?
Vind je bloemen niet ongemakkelijk op de eerste date?grappig hoe dat verschilt
Biks2 schreef:_Mir schreef:Ben net terug van mijn date. Het was gezellig, leuk gekletst er was geen minuut stilte. Natuurlijk dik verloren met glowgolf.![]()
Hij betaalde alles, vind dat wel attent maar voelde me er niet fijn bij dus drong beetje aan op samen te delen. Wilde hij niet. Hij nam voor mijn gevoel wel snel afscheid, dus misschien dachten ie.. weg wezen hier.![]()
Oh hij stuurt net een appje, hij staat open voor een 2e afspraak. Nog geen idee waar dit op uit gaat lopen, maar het voelt wel fijn. Hij heeft zijn leven op orde en komt heel betrouwbaar en netjes over.
Super leuk! Klinkt goed
Hier is het ook goed gegaan, ben er nog dus geef later update.