Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:24

Oeh.

Afbeelding

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:41

Ben net terug van mijn date. Het was gezellig, leuk gekletst er was geen minuut stilte. Natuurlijk dik verloren met glowgolf. :')

Hij betaalde alles, vind dat wel attent maar voelde me er niet fijn bij dus drong beetje aan op samen te delen. Wilde hij niet. Hij nam voor mijn gevoel wel snel afscheid, dus misschien dachten ie.. weg wezen hier. _O-

Oh hij stuurt net een appje, hij staat open voor een 2e afspraak. Nog geen idee waar dit op uit gaat lopen, maar het voelt wel fijn. Hij heeft zijn leven op orde en komt heel betrouwbaar en netjes over.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:58

Zonnetje81 schreef:
Biks2 schreef:
Willen jullie nu stoppen :+

Ik ga vanavond eten met een date die ik al wat weken zie. Ga ook bespreken wat we nou gaan doen met deze situatie en denk dat ik het ga beëindigen. Er komt weinig initiatief van zijn kant. Als we samen zijn is het wel heel leuk en is hij heel lief voor me, maar wil ook dat hij initiatief toont en dat doet hij zo weinig. Misschien ligt er iets achter en anders ben ik er klaar mee.

Had woensdag nog een eerste date met een best aardige man maar hij had een bosje bloemen mee en vond dat echt verschrikkelijk _O-

Succes!

Bosje bloemen op eerste date zou ik ook niks vinden.

Een cadeautje op de eerste date is sowieso een beetje awkward en uit deze tijd := Al moet ik zeggen; mijn ex kwam op onze eerste date aan met een mcflurry om het ijs te breken, dat waardeerde ik dan weer wel.

Leuk _mir, als hij zo snel reageert vond hij het vast ook leuk genoeg voor ronde twee ;)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:07

Rytir schreef:
met een mcflurry om het ijs te breken

Letterlijk :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:36

DearDarling schreef:
Er ging even iets mis maar doutje is ook wel eens fijn :')

Ja over doutjes gesproken, zijn jullie nou een setje of niet? Enlighten us!

Pepper, wat erg! Oh gosh, ik zou die afspraak lekker afsmsen _O-

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 01:50

_Mir schreef:
Ben net terug van mijn date. Het was gezellig, leuk gekletst er was geen minuut stilte. Natuurlijk dik verloren met glowgolf. :')

Hij betaalde alles, vind dat wel attent maar voelde me er niet fijn bij dus drong beetje aan op samen te delen. Wilde hij niet. Hij nam voor mijn gevoel wel snel afscheid, dus misschien dachten ie.. weg wezen hier. _O-

Oh hij stuurt net een appje, hij staat open voor een 2e afspraak. Nog geen idee waar dit op uit gaat lopen, maar het voelt wel fijn. Hij heeft zijn leven op orde en komt heel betrouwbaar en netjes over.

Super leuk! Klinkt goed :D

Hier is het ook goed gegaan, ben er nog dus geef later update.

Captain

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 08:22

Hier kreeg ik op de eerste date ook een bosje bloemen. Ik heb ze weggegooid, maar voelde me na 2 dagen toch schuldig dus ze weer uit de kliko gevist en toch maar in huis neer gezet. :')

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 08:25

Meen je niet _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 08:45

Ik gooi ze niet (meer) weg maar stom vind ik het wel. Too much ofzo.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 09:21

Kreeg gisteravond nog een appje hoe geweldig hij het vond...
Heb hem net maar terug geappt dat ik hem een lieve jongen vind maar wij gewoon geen match zijn en ik het hier graag bij wil laten :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 09:43

Pepperrr schreef:
Kreeg gisteravond nog een appje hoe geweldig hij het vond...
Heb hem net maar terug geappt dat ik hem een lieve jongen vind maar wij gewoon geen match zijn en ik het hier graag bij wil laten :')

Ik durf te wedden dat hij gewoon hartstikke nerveus was.
Maar ik snap dat je er geen zin in hebt

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 10:07

Nou hij was gewoon absoluut heel anders dan ik me had voorgesteld en ook echt totaal niet mijn type. Dat had niks te maken met zenuwachtig zijn. Helaas pindakaas maar we gaan weer door:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 21:59

Hier ook een date gehad, was heel gezellig, met bosje bloemen.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 22:01

germie schreef:

Fijn! Wat hebben jullie gedaan?
Vind je bloemen niet ongemakkelijk op de eerste date? :D grappig hoe dat verschilt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 22:08

Biks2 schreef:
germie schreef:

Fijn! Wat hebben jullie gedaan?
Vind je bloemen niet ongemakkelijk op de eerste date? :D grappig hoe dat verschilt

Ja, ik vond dat lastig van die bloemen. Het was een heel aparte date, we hebben afgesproken in een meubelzaak omdat hij daar moest zijn en ik er vrijwel langs kwam. Daarna hebben we wat gedronken en toen kwam hij met de bloemen. Vervolgens een rondje gewandeld en daarna naar huis.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 22:27

Wat leuk! Komt er een vervolg?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 22:29

Urbanus schreef:
Wat leuk! Komt er een vervolg?

Denk het wel.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 23:03

Biks2 schreef:
_Mir schreef:

Super leuk! Klinkt goed :D

Hier is het ook goed gegaan, ben er nog dus geef later update.

Hoe is het nog afgelopen bij jou? :)

Voor mij is het wel duidelijk dat mij date interesse heeft.
Ik vind de afstand wel een dingetje en ik word niet snel 'verliefd'. Maar hij gedraagt zich netjes, goed gekleed, verzorgd en daar hou ik wel van. Ik zie wel waar het naar toe gaat. :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 10:16

Mijn 2e date was zeeeer geslaagd. Onze humor is zo het zelfde, het is bijna eng :')

Hij werkt als recruter en we hadden voorafgaand aan de date zitten geinen over de bij tijd en wijlen enorm slechte motivatie en sollicitatie brieven die er gestuurd worden en dat ik mij nooit mee stom ga voelen over een brief die ik schrijf.

Dus toen hadden we er een geintje van gemaakt dat de 2e date een sollicitatie is. Motivatiebrief vooraf sturen. Zijn reactie daarop was te leuk.

En nee. De date was niet echt een sollicitatie uiteraard. We hebben pizza besteld en een film gekeken. Heeeeeeel veel geknuffeld en gekletst over vanalles en nog wat.

Het lijkt er, tot nu toe, op dat ik voor het eerst een veilig gehecht persoon tegen ben gekomen. Heel appart om mee te maken, want ik kom altijd vermijdend gehechte mensen tegen (met alle gevolgen van dien).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 10:52

Klinkt goed Germie, wat leuk!

Veilig gehecht? Vermijdend gehecht? :o?

Ik kom net op FB de foto’s tegen van onze eerste outing als stel. How time flies :D

Afbeelding
:+:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 10:59

Berdien schreef:
Klinkt goed Germie, wat leuk!

Veilig gehecht? Vermijdend gehecht? :o?

Ik kom net op FB de foto’s tegen van onze eerste outing als stel. How time flies :D

[ [url=m/f12UfB.jpg]Afbeelding[/url] ]
:+:

Zo cuteeeeeeee!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 12:09

Ik heb mijn zelfopgelegde tinderverbod vrijdag verbroken. Gisterochtend een match, gisteravond even (7 uren) bij hem langsgeweest :+
Hij woont redelijk dichtbij en het klikt in het echt net zo goed als op de app. Nu nog zien of het ook meer kan worden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 12:32

Ohhh dat is leuk!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 12:40

Oh wat leuk Germie, Peelie en ReadTheRulez!

Die foto Berdien, superschattig!

Is het al tijd om de meest spraakmakende dates van dit jaar op te rakelen? De leukste en ook vooral de grappigste en meest bijzondere dates? :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 15:11

@berdien. Super schattige foto!

En over hechtingstijlen. Je hebt veilig-, vermijdend-, angstig- en gedisorganiseerd gehecht.

Er word gesteld dat het overgrote deel van de mensen veilig gehecht is en maar een deel een van de andere drie hechtingsstijlen heeft. Jou hechtingstijl word voor het grootste deel in jou jeugd bepaald door hoe jou ouders jou behandelen emotioneel gezien. Hebben zij voldaar aan jou enotionele behoeftes, was jij emotioneel/mentaal veilig bij hun enz.. wanneer jou ouders jou niet hebben gegeven wat je nodig had op dat gebied, dan kan je angstig- of vermijdend gehecht raken. In geval van trauma, door toedoen van jou ouders, kan een gedisorganiseerde (combi angstig en vermijdend) hechtingstijl ontstaan. Dit heeft maar 2 tot 5% van de mensen en is dus best uitzonderlijk.

Hier is, uiteraard, heeeeel erg veel over te vinden op internet in de vorm van artikelen, podcasts enz. Mocht je er meer over willen weten.