Die spinnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Eerlijk is eerlijk, "me kat" klinkt gewoon plat. Het bekt niet lekker.
Bekijk het als een positieve feedback en door.
Wat me wel opvalt is dat "me kat, me hond, me vriend" en dergelijke enkel in NL voorkomt. Heb werkelijk waar nog nooit een Belg zoiets horen zeggen.
black_kelpie schreef:Femke_Tweety schreef:Sorry guys....
I'll see myself out....![]()
[ [url=m/qYucSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
Trouwe meelezer breekt hier even in met plaatjes van 1 van mijn Phidippus regius vrouwtjes, voor wie het leuk vindt![]()
[ [url=m/iJkxu4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OzDapo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P6Ll5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar komt nou toch dat stomme geflits vandaan![]()
[ [url=m/wNzpuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Varekaj schreef:Eerlijk is eerlijk, "me kat" klinkt gewoon plat. Het bekt niet lekker.
Bekijk het als een positieve feedback en door.
Wat me wel opvalt is dat "me kat, me hond, me vriend" en dergelijke enkel in NL voorkomt. Heb werkelijk waar nog nooit een Belg zoiets horen zeggen.
In België zeggen ze men kat, nog erger.
TheWelsh schreef:Op vakantie 3 jaar geleden zat deze op de buitengevel naast de deur....Spoiler:
[ [url=m/v3F9sU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jullie begrijpen neem ik aan dat ik mijn kamer niet uit ben geweest.
Gelukkig was het een nacht in een appartement op de terugweg, maar het werd een lange nacht
TheWelsh schreef:Op vakantie 3 jaar geleden zat deze op de buitengevel naast de deur....Spoiler:
Gelukkig was het een nacht in een appartement op de terugweg, maar het werd een lange nacht
c_alsemgeest schreef:Bij mijn neef zit er altijd een kerkzesoog in de schuur... (googlen op eigen risico)
Maar hij mag er blijven wonen, want er is geen vliegje of pissebedje meer in de schuur sinds Sjaakie er woont.
(Door de groote denk ik eerder dat Sjaak een Jaqcuelientje is).
Even verplaatsen doet hij ook maar niet, schijnt dat ze aardig kunnen bijten