Wel een pompoen uitgehold met mij dochter maar ik vind het verder maar eng.
Jolien87
Geplaatst: 31-10-21 17:36
Wij hadden hier gisteren onverwachts Halloween in de straat. De buurvrouw kwam bij ons met de vraag of wij ook meededen; blijkbaar doen ze hier jaarlijks aan Halloween in de wijk. Toevallig wilden we net gisteren de kaarsenstandaard bij de voordeur neerzetten dus ik ben snel nog naar de winkel geweest om snoep te halen. En zo hadden we gisteren dus ineens allerhande verkleedde kinderen aan de deur. Superleuk!
Meerdere buren hadden hun voortuin versierd en de buurman verderop had zelfs een soort spookhuis/-voortuin gemaakt met licht- en geluidseffecten. Echt heel tof. En over 5 weken staat de kerstboom hier
Nu de wintertijd hier is ingegaan, zijn de kaarsjes niet aan te slepen. Ik ga er ongetwijfeld nog op terugkomen maar ik vind het nu helemaal lekker: kaarsjes aan en lekker tegen mekaar aankruipen op de bank.
En voor de nieuwsgierigen, het cadeautje in de kalender van woensdag en vandaag:
Ik hou van horror en halloween. Waar ik woonde werd er niks mee gedaan maar hier lijkt het iets meer te leven. Was een speurtocht hier in het centrum en liepen er allemaal mensen verkleed. Erg leuk om te zien
Chantaliiejj
Geplaatst: 31-10-21 19:37
De sokken van pummel die voorbij kwamen zijn erg leuk, die wil ik ook wel Wij doen nooit iets aan Halloween, ging vroeger wel pompoenen uithollen en dan proberen om een leuk gezichtje er in te maken maar dat mislukte altijd
Anoniem
Geplaatst: 31-10-21 19:41
Ik bedenk altijd te laat (nu) dat ik een pompoen wil uithollen voor bij de deur. Maar ja, kan nu beter gelijk voor een kerststukje gaan..
Ik zag hele leuke kerstboomslingers bij de blokker.. met allerlei kleurtjes erin
Yonker
Geplaatst: 31-10-21 19:41
Ik hou ook van horror en halloween maar dit jaar helaas niks aan gedaan, wordt steeds groter in NL dat is wel leuk om te zien
justdiesel
Geplaatst: 31-10-21 19:53
@Cariniken, watermeloen kauwgom echt nog nooit van gehoord of gezien. Maar ik ben sowieso ook geen snoeper, ik lust het wel maar pak het eigenlijk zelden.
@Ami, hoe gooi je nou per ongeluk je sperriem weg
@Junia, Pummel had ik nooit van gehoord dacht ik, totdat ik die sokken zag. Ik vind ze leuk!
Dit jaar doen we niks aan Halloween, andere jaren deden we altijd mee als scare actor bij een horror evenement.
@Jolien87, dus vanavond liggen jullie er zo bij
@Fem, mooi jouw haar, het staat je allebei heel goed maar ik vind dat langere toch mooier. Maar lef hoor om er ineens zo'n stuk af te halen.
Anoniem
Geplaatst: 31-10-21 20:11
Ashleytjuhh schreef:
geerte schreef:
Nee ik ben eng genoeg, elke keer als ik in de spiegel kijk is het halloween.
dit dus
paard wel
[ [url=m/mELaHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh, wat voor hoofdstel is dat? Ik vind hem heel mooi!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 31-10-21 20:31
Hahahahahaha justdiesel, dat plaatje van die handboeien have fun jolien87
Hier ook geen halloween vierder...
Die sokken ik draag echt alleen maar witte of zwarte sokken Behalve van die fluffy bedsokken, die hebben wel een kleurtje haha
Er was ooit eens een Turks meisje die vroeg of ik de sokken van "mijn man" aan had
Jolien87
Geplaatst: 31-10-21 20:37
justdiesel schreef:
@Jolien87, dus vanavond liggen jullie er zo bij
[ [url=m/4gce8h.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Fem, mooi jouw haar, het staat je allebei heel goed maar ik vind dat langere toch mooier. Maar lef hoor om er ineens zo'n stuk af te halen.
Ik las iets over die kikkers/ muizen. Die lust ik ook niey. En Halloween sla ik ook over,
Bijna 1 november! Vind het superspannend.
Een goede top zijn: warme sokken, waarmee je gewoon nog schoenen aan kan!
Zei iemand slapen? Ik hou van slapen
marleen_88
Geplaatst: 31-10-21 20:50
Have fun Jolien! Niets mis met je laatste twee cadeautjes.
Over 1 maand gaat mijn Ritualskalender open!
Debbie
Geplaatst: 31-10-21 20:52
Hier ook niks met Halloween gedaan, woon in een super gelovig dorp, denk dat ik dan helemaal niet meer word aangekeken
Vandaag meegedaan aan Loop Leeuwarden, was mijn eerste keer 10 km, en stiekem best blij met het resultaat Ik loop pas een 2/3 maanden hard en ook max. 1 keer per week. Dus was al blij geweest met een tijd binnen het uur.
En nu probeer ik op de bank te zitten maar word echt compleet gemolesteerd door mijn lieftallige pup Ze heeft zoveel energie.. Ze vlieg over me heen, gaat op mijn hoofd zitten.. We zouden eigenlijk een stuk moeten gaan wandelen maar het regent hier zooo hard
Jolien87
Geplaatst: 31-10-21 20:53
Haha thanks! Ik doe gewoon het oogmasker uit de kalender op en stop de dobbelstenen in mijn oren. Kan ik hem ook niet horen klagen dat de boeien te strak zitten
Yes, bijna november. Ik kijk reikhalzend uit naar de komende week.
Netjes Debbie! Was het nog een beetje te doen qua weersomstandigheden?
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 31-10-21 20:57
Jolien87 schreef:
Haha thanks! Ik doe gewoon het oogmasker uit de kalender op en stop de dobbelstenen in mijn oren. Kan ik hem ook niet horen klagen dat de boeien te strak zitten
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Debbie
Geplaatst: 31-10-21 21:05
Jolien87 schreef:
Netjes Debbie! Was het nog een beetje te doen qua weersomstandigheden?
Ja het begon zowaar pas te regenen toen ik al over de finish was
Roosch
Geplaatst: 31-10-21 21:06
Ha wat goed Debbie, dan heb ik je wellicht voorbij zien gaan. Ik dacht even de stad te bezoeken en vond al dat er veel volk onderweg was.
Ik heb al wel uitdeelsnoep in huis, maar dat is voor Sint Maarten. Halloween doen ze hier (denk ik) niet aan.
Pompoen hol ik wel eens uit, maar dat is alleen om het ding vervolgens op te eten
Ik bedacht nog een top. Ik gebruik kleine voorraadbakjes om porties voer voor de katten klaar te zetten. Ik gebruik al vierkante en hartvormige, maar kan er nog wel 4 (of meer) gebruiken in een andere vorm. Ze moeten verschillende kleuren (deksels) hebben zodat ik weet welk bakje voor welke kat is. En lastig open te maken zijn, mijn Noorman is heuse terrorist kunstenaar. Die klikdeksels met van die lipjes is voor hem zelfbediening . Voorbeeldje: