Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Loeky01 schreef:Morgen weer aan het werk na mijn vakantie. Ik kan dit niet aaaaan
Is ook altijd even pittig idd
Ik had dit jaar echt moeite met omschakelen. Hele stressvolle periode tot aan de dag dat ik vakantie had. Direct op de eerste vakantiedag vroeg in de ochtend vertrekken. En op een zaterdag laat terug gekomen. Die zondag nog even bijkomen en maandag weer aan het werk.
Volgend jaar hoop ik voor vertrek en na terugkomst nog iets meer bijkomtijd te hebben
MarcoBorsato schreef:Nee hoor, ik ken niemand die in het weekend kookt.
Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik uit een omgeving kom wat waar we graag bestellen maar dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.
Amandavd schreef:MarcoBorsato schreef:Nee hoor, ik ken niemand die in het weekend kookt.
Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik uit een omgeving kom wat waar we graag bestellen maar dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.
Het enige wat je hier echt kunt bestellen is pizza of friet dus wij zijn van die mensen die 1x koken en 1x bestellen in het weekend.
DuoPenotti schreef:Bezorgen doet hier 1 hele gore pizzeria, yuk. Voor de rest niets.
Dan maak ik mijn pizza liever zelf.
En dat doen we in het weekend dan ook wel vaak.
Afhaal zijn nu wel wat restaurantjes die dat doen.
Maar dan krijg je ook alles in zo'n shoarma warmhoud bak gestopt, dan is het lekkere er ook wel van af.
uiteten vind ik vaak te druk voor mijn hersentjes, dus doen we maar zelden.
Wat blijft er dan over, toch maar koken
Telpeva schreef:typfouten en ontbreken van hoofdletters worden mede mogelijk gemaakt door het niet kunnen gebriuken van mijn rechterhand en arm. het doet teveel pijn en ik moet nu alles met alleen links doen. ik zou een potje willen schelden maar dat heeft ook geen zin lol. ik krijg echt niks gedaan vndaag, krijg niet eens mijn koffie opgetild en ik kan ook geen pen of potlood vasthouden gvd
ik ga uit van iets simpels als in een verkeerde houding hebben geslapen ofzo, ik hoop dat het geen carpal tunnel dinges is. anders maar een keer de ha bellen van de week als het niet weg trekt. het is nu erger als gisteren mar waarschijnlijk zien jullie dat ook wel aan mijn typen lol