Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 22:46

Ik moet echt even de vinted kast weer aanvullen, heb het 1 en ander verkocht , dus aardig leeg aant raken
Maar heb ook al een tijdje het 1 en ander klaar liggen om op vinted te zetten maar het komt er maar niet van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:16

Ik mag morgen intussen 3 pakjes wegbrengen :D Gaat wel lekker zo, ruimt mooi op en tikt fijn aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 09:18

Ik heb gisteren wat gekocht op vinted, en dat wordt via Mondial Relay verzonden. Echter heb ik nergens moeten/kunnen aangeven naar welk afhaalpunt het gestuurd mag worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Kiest vinted zelf dat punt uit? Of kan je dat ergens selecteren?

annelieke92

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 09:28

Volgens mij heb ik het de eerste keer moeten aangeven naar welk punt het verzonden moet worden. De keren daarna wordt automatisch dit punt ingevuld. Neem aan dat je die tijdens de bestelling wel handmatig kan veranderen

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 09:50

annelieke92 schreef:
Volgens mij heb ik het de eerste keer moeten aangeven naar welk punt het verzonden moet worden. De keren daarna wordt automatisch dit punt ingevuld. Neem aan dat je die tijdens de bestelling wel handmatig kan veranderen

Ja dit kan je handmatig veranderen tijdens het bestellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:22

Ik heb enkel mijn bod ingediend, dit was akkoord door de verkoper en dan was het gelijk "wacht tot verkoper het pakket verzend". Eens kijken bij de instellingen dan.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:48

Normaal moet jij alsnog op kopen duwen na dat koper bod aanneemt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:03

ja klopt maar dus geen opties gehad qua verzending verder.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:28

Varekaj schreef:
ja klopt maar dus geen opties gehad qua verzending verder.

Meestal pakt hij dan automatisch wat je de laatste keer ook gebruikt hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:34

in de track and trace staat hij iig "gegevens aangemeld" dus ik zal het vanzelf wel zien en anders verwacht ik wel dat de verkoper daar een seintje over geeft :)

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:38

Ik had het laatst ook. Al eens eerder via mondial relay laten bezorgen en nu koos hij inderdaad automatisch datzelfde postpunt.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:53

Als je in de app op "kopen" drukt en dan naar onder scrolt dan zie je dit, daar staat de laatste verzendmethode en postpunt dat je gebruikt hebt. Als je op het omcirkelde potlood klikt kun je het punt veranderen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:18

Dat schermpje heb ik dus niet gehad := Ik heb op kopen geklikt en kreeg dan gelijk het scherm "wacht tot de verkoper het pakket verzend".
Waarschijnlijk had ze alleen maar Mondial (voor mij prima overigens) maar pas nadien viel me in dat ik geen afhaalpunt heb moeten aanduiden. Al kan je met mondial ook wel naar een huisadres versturen trouwens, al weet ik niet of die optie mogelijk is bij vinted.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:57

Je moet met je telefoon naar beneden scrollen om dat scherm te hebben… zo heb ik een tijdje niet doorgehad dat dit zo was en kon ik dus enkel via ups verzenden, wat een stukje duurder is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 20:31

Hi bokkers, ik heb een bundel baby kledinggekocht bestaande uit 2 artikelen. Een jumpsuit (5,-) en een setje bestaande uit een legging en een shirt (3,5€).

Nu zit er een gaatje in de legging en geeft de verkoper de oplossing om het te retourneren. Alleen de kosten voor het retourneren is duurder dan het artikel. Hoe kan je zo iets nog meer oplossen? Het shirtje en de jumpsuit zijn wel goed.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:37

Ik had een wat oudere slaapzak als vulmiddel gebruikt bij een pakketje voor Italië. Koper helemaal blij met het extra cadeautje 8-) altijd leuk.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:44

Alou schreef:
Hi bokkers, ik heb een bundel baby kledinggekocht bestaande uit 2 artikelen. Een jumpsuit (5,-) en een setje bestaande uit een legging en een shirt (3,5€).

Nu zit er een gaatje in de legging en geeft de verkoper de oplossing om het te retourneren. Alleen de kosten voor het retourneren is duurder dan het artikel. Hoe kan je zo iets nog meer oplossen? Het shirtje en de jumpsuit zijn wel goed.

Ik zou m’n verlies nemen.
Jammer maar helaas..

Maar goed, wat wil jezelf?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 23:43

Ik zou ook mijn verlies nemen. Jammer, maar voor zo'n bedrag zou ik helemaal geen moeite gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 09:15

Ze wil 2,- terug storten op m'n rekening. Nu vind ik dat zelf ook een beetje overdreven. Ik begrijp alleen niet zo goed wat je nou kan doen in het geval van een bundel met daarin een artikel dat niet goed is.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 09:23

Dan moet inderdaad de hele bundel terug. Verzendkosten zijn voor jezelf.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 09:58

Idd, als je iets koopt wat niet aan de beschrijving voldoet, ben je eigenlijk de pineut, want je moet op eigen kosten retourneren.

En als ze 2 euro wil terugstorten, aanvaarden toch? Is mooi en eerlijk en daarna een heel goeie review geven, en iedereen content!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 11:31

Inderdaad is je enige realistische optie dan, hopen dat de verkoper iets terug wil storten :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 11:53

Ik heb ook iets
Heb 4 kledingstukken verkocht en diegene heeft een brievenbus pakje bij PostNL erbij als verzendoptie
Maar dat gaat natuurlijk nooit passen

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:16

Alja schreef:
Ik heb ook iets
Heb 4 kledingstukken verkocht en diegene heeft een brievenbus pakje bij PostNL erbij als verzendoptie
Maar dat gaat natuurlijk nooit passen

Dan heb jij het erop staan als klein pakket? Anders kan de koper daar niet voor kiezen

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:34

Vier keer moest ik zeggen dat ik mijn prijs niet verlaag. Uiteindelijk zei ze dat ze het wilde overnemen voor mijn prijs maar nu niet kon omdat ze op vakantie was. Of ik wilde reserveren.
Eigenlijk niet. Maarja oké.
Na 3 dagen eens gekeken naar haar account, werd gewoon nieuws op geüpload. Beetje gek maar kan.
Na 5 dagen vervalt de reservering dus even herinnerd op de dag zelf. “Oh haha toch niet!”

Wat een verrassing weer.
Dat gebedel had me al genoeg moeten zeggen natuurlijk.

Verder wel lekker verkocht de afgelopen tijd. Nu eens positiekleding erop geknald.