Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 15:25

Aan de leverancier van mn eethoek, het begon met het aanschaffen van een eethoek set. Na 5 dagen eindelijk een afspraak kunnen maken voor de levering, zijn alleen de stoelen geleverd.
Na een mailtje van mijn kant zou de tafel alsnog na geleverd worden. Er zijn 3 nieuwe afspraken gemaakt voor het leveren van de tafel, ieder keer ging er wat fout. Vandaag zou de tafel eindelijk komen werd ik vanochtend gebeld dat dat niet ging lukken en dat ie morgen kwam. |o _-:( >;)

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 15:26

Dat we vandaag het blad 'eyeopener' in de bus hadden liggen.
Flikker op met je gelovige geneuzel

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 15:36

fleurtjeuh schreef:

Ja die hadden wij vorige week.. Bizar! Besteed dat geld aan iets anders.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 15:48

Captain schreef:
fleurtjeuh schreef:

Ja die hadden wij vorige week.. Bizar! Besteed dat geld aan iets anders.

Hier ook al! Heb hem doorgelezen gewoon puur uit verbazing en omdat het gewoon lachwekkend was :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 15:52

Vriend wil hem retour afzender sturen met een baksteen :Y)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 16:56

Telpeva schreef:
Geen idee, hij heeft deze echt nog maar net en ik heb hem nog niet gesproken. Zijn vorige hond is weggedaan omdat die teveel overlast gaf, ik ben toen niet degene die geklaagd heeft maar het onderwerp zal wel gevoelig liggen als ik erover ga beginnen. Daar zie ik wel tegenop...

Ik kijk het nog wel een periode aan, misschien stopt het gewoon als de hond wat meer gewend is en zich meer thuis voelt. Hoop ik

Toch op tijd aangeven hoor! Dan kan je er als baas ook wat mee.
Onze hond is 3 en kon prima even alleen zijn (langst wat zij ooit alleen is, zonder gezelschap van andere hondjes is sowieso maar een uur) maar nu door Corona begon zij dus ook weer met huilen. En dat doet ze natuurlijk niet als je bij de schutting staat te luisteren. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 18:43

Voorjaar en honden....

In 3 uur tijd bijna 6 honden voor de vrachtauto gehad.. Das niet grappig.
De hormonen spelen schijnbaar op ofzo

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 18:53

Dat er inmiddels 3 Rhino uitbraken zijn in Nederland, en het nieuws er bij blijft dat er nog niets is in Nederland. Lekker alles in de doofpot tot er dadelijk paarden bij de bosjes neervallen.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 18:57

Dit :')
Afbeelding
Ik dacht dat 2145 mensen die reageerden op een sociale huurwoning al veel was maar dit is echt nog erger :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 19:02

Dat ik er nog steeds niet in kom bij de belastingdienst.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 19:34

marley93 schreef:
Dat ik er nog steeds niet in kom bij de belastingdienst.

Er is storing bij de belastingdienst dat was vanmorgen al op het nieuws. De belastingdienst kennende zal dat nog wel even duren.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 19:39

Danielleeee_ schreef:
Ik ben net 2x wakker gebeld, om half 6 >;)

En nu kan ik niet meer slapen :O |(

Nog even een update hierover, vanochtend om half 6 besefte ik me nog niet helemaal wat er was gebeurd :+

We hebben thuis sinds vijf jaar een alarmsysteem. Deze gebruiken we overigens nooit en omdat het best een hoog maandelijks bedrag is, heeft mijn moeder afgelopen week het abonnement opgezegd.

Het alarmsysteem staat dus al jaren uit ( :') ). Vannacht werden we ineens allemaal een voor een wakker gebeld. Eerst mijn moeders mobiel, toen de huistelefoon, toen mijn mobiel en toen mijn zus (die overigens niet eens meer bij ons woont).

Ik herkende het nummer niet, dus ik nam niet op. Mijn moeder had hetzelfde. We namen dus allebei niet op, maar ik kreeg wel een voicemail waarin de alarmcentrale zei dat ze een melding hadden gehad van het alarm.

Nouja, uiteindelijk ben ik rond 6 uur dus weer gaan slapen nadat bleek dat er niks aan de hand was. Maar... conclusie: het is toch raar dat ze bellen dat ze een melding hebben ontvangen terwijl ons alarmsysteem al jaren uit staat, en vlak nadat het abonnement is opgezegd :=

Toen ik belde om opheldering, kon de meneer aan de telefoon me niet helpen. En op internet heb ik meer van deze verhalen gelezen. Gek toch?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 19:46

Dat ik via stemwijzer bij een partij uitkwam waar de antwoorden erg goed bij klonken, maar toen ik bij de kandidaten keek zag dat het geen partij is waar ik op ga stemmen. Nu kan ik weer opnieuw beginnen...

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:24

Heb al een paar dagen echt heel veel honger. Kan niet stoppen met eten. Al 2 kilo aangekomen. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:26

Love_Laugh schreef:
Heb al een paar dagen echt heel veel honger. Kan niet stoppen met eten. Al 2 kilo aangekomen. :')

Ben jij mij :\ ? Ik raak ook maar niet verzadigd.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:31

Dat mijn vader die met een rollator loopt de kleden weer heeft terug laten leggen in de kamer.Dat is wachten op een ongeluk.Nu maar hopen dat hij zijn voeten goed opbeurt.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:36

Dat ik net uit een soort reflex iets te hard tegen een jong kindje riep dat 'ie niet naar mijn hond toe kon rennen. Hond is net een paar dagen in Nederland en nog enorm onder de indruk van alles; kinderen die op haar af rennen zijn not done. Voel me dan super schuldig, maar man het floepte eruit voor ik er erg in had. Vader begreep het gelukkig. Ik ga een ander rondje wandelen vanavond :') :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:43

Love_Laugh schreef:

Dan moet je grofweg 15000 kcal weggewerkt hebben, lijkt me erg sterk in een paar dagen. Je kunt wel vocht vasthouden, maar 2 kilo vet erbij, neu :D

Dat gezegd hebbende, hier hetzelfde. Man wat heb ik zin in Mac en Ben & Jerry's ^)

Castilja schreef:
Dat ik net uit een soort reflex iets te hard tegen een jong kindje riep dat 'ie niet naar mijn hond toe kon rennen. Hond is net een paar dagen in Nederland en nog enorm onder de indruk van alles; kinderen die op haar af rennen zijn not done. Voel me dan super schuldig, maar man het floepte eruit voor ik er erg in had. Vader begreep het gelukkig. Ik ga een ander rondje wandelen vanavond :') :')

_O- _O-
Laatst bijgewerkt door black_kelpie op 02-03-21 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:43

black_kelpie schreef:
Love_Laugh schreef:

Dan moet je grofweg 15000 kcal weggewerkt hebben, lijkt me erg sterk in een paar dagen. Je kunt wel vocht vasthouden, maar 2 kilo vet erbij, neu :D

Dat gezegd hebbende, hier hetzelfde. Man wat heb ik zin in Mac en Ben & Jerry's ^)

Ben en Jerry's, die wil ik ook. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:48

Love_Laugh schreef:

Had ik ook last van, tot dat ik dus ritme ging houden. Eetmomenten uitstellen, geen ontbijt. Stond op om 6 uur begon pas om 10/11 uur met een appel. Rond 1/2 uur lunch en dan rond 6 uur avond eten en dan nog een snackje ofzo vaak niet eens. Dus at echt maar 4 a 5 keer op een dag iets en niet eens veel. In een jaar tijd zo'n 20 kg kwijt geraakt. Nu wil ik er weer ietsje bij, maar dat zet zich te snel om in spier ofzo hahaha

Honger kan ik ook goed negeren door deze manier. Ik eet op vaste momenten op een dag, das nu tegelijk emt m'n ouders avond eten (voor mij ontbijt eigenlijk) voor het werk nog iets lichts, tijdens het werk een koekje ofzo. Na het werk of crackers of gewoon niks. En het gaat me vrij goed af (eet nu wel meer, ivm m'n werk)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:50

Marije_1997 schreef:
Love_Laugh schreef:

Had ik ook last van, tot dat ik dus ritme ging houden. Eetmomenten uitstellen, geen ontbijt. Stond op om 6 uur begon pas om 10/11 uur met een appel. Rond 1/2 uur lunch en dan rond 6 uur avond eten en dan nog een snackje ofzo vaak niet eens. Dus at echt maar 4 a 5 keer op een dag iets en niet eens veel. In een jaar tijd zo'n 20 kg kwijt geraakt. Nu wil ik er weer ietsje bij, maar dat zet zich te snel om in spier ofzo hahaha

Honger kan ik ook goed negeren door deze manier. Ik eet op vaste momenten op een dag, das nu tegelijk emt m'n ouders avond eten (voor mij ontbijt eigenlijk) voor het werk nog iets lichts, tijdens het werk een koekje ofzo. Na het werk of crackers of gewoon niks. En het gaat me vrij goed af (eet nu wel meer, ivm m'n werk)

Tussen vaste momenten en maaltijden overslaan zit wel een heel verschil. En noem ik nu niet bepaald gezond.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:54

Nayomie schreef:
Tussen vaste momenten en maaltijden overslaan zit wel een heel verschil. En noem ik nu niet bepaald gezond.

Dat dus, ontbijt overslaan is zowat de slechtste manier om af te vallen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:55

Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Sla geen maaltijden over. Ontbijten heb ik nooit gekund word ik misselijk van. Dit is trouwens allemaal op advies van mijn osteopaat gedaan, en sinds ik dat doe zit ik 10xbeter in m'n vel. Verder neem ik vrijweinig suikers gebruik bijna geen boter olie of vet. Ik moest dan ook wel echt afvallen, want zat tegen overgewicht aan.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:58

Niet meteen zo in de ankers jongens, Marije legt juist uit hoe slecht het was en dat het haar nu veel beter helpt om strak op vaste momenten te eten. Stop eens met alles wat Marije post met een negatieve bril op te lezen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 21:04

SinneJ schreef:
Nayomie schreef:

Dat dus, ontbijt overslaan is zowat de slechtste manier om af te vallen :+

Als je gewoon je calorieën en voedingsstoffen binnenkrijgt is het echt niet ongezond. Het is niet voor iedereen - ik rol hongerig uit bed en dan moet ik echt wat eten - maar an sich is er niets mis met intermittent fasting. Met structureel veel te weinig eten wel.