Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:purny schreef:Komen jullie uit Engeland? Hier houd je vrijwel overal rechts aan...
Het gaat hier over lopen over een weg waar auto's rijden. Daar loop ik ook links.
tienus63 schreef:Besmettingsgraad in duitsland loopt gestaag op tot 1.
Bron: liveblog nos.
https://nos.nl/l/2331851
Volgens de Telegraaf is die waarde in Nederland momenteel 0,8.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1558348 ... s-gestegen
Blussem schreef:Verwacht juist eerder het tegenovergesteld. Bij nat koud weer gaan spontaan meer mensen snotteren en binnenhuis bevinden de meeste besmettingen.
Juist doordat iedereen zoveel buiten was de afgelopen dagen zijn er minder besmettingen geweest.
Sonja_vR schreef:Dit dus idd
Als er geen stoep is of andere veilige optie langs de weg te lopen met relatief snel verkeer
Is het veiliger om links te lopen zodat je verkeer op jouw weghelft ziet aankomen
sureido schreef:Ik denk dat het slechte weer komende week wel heel erg gaat helpen. Als er nu een piek komt door Pasen etc, wordt die daarna wat minder misschien door de regen. Dan hebben mensen toch veel minder zin om er op uit te gaan
elnienjo schreef:sureido schreef:Ik denk dat het slechte weer komende week wel heel erg gaat helpen. Als er nu een piek komt door Pasen etc, wordt die daarna wat minder misschien door de regen. Dan hebben mensen toch veel minder zin om er op uit te gaan
Dan duiken ze deze regenachtige week vast met z'n allen Ikea in. Mensen zijn net lemmingen.
elnienjo schreef:sureido schreef:Ik denk dat het slechte weer komende week wel heel erg gaat helpen. Als er nu een piek komt door Pasen etc, wordt die daarna wat minder misschien door de regen. Dan hebben mensen toch veel minder zin om er op uit te gaan
Dan duiken ze deze regenachtige week vast met z'n allen Ikea in. Mensen zijn net lemmingen.
Needje schreef:Als de mensen die links lopen om verkeer aan te zien komen daar dan ook wat mee doen en Even de berm in stappen.... maar nee. Dát gebeurt dan weer niet.
CharleyT schreef:Needje schreef:Als de mensen die links lopen om verkeer aan te zien komen daar dan ook wat mee doen en Even de berm in stappen.... maar nee. Dát gebeurt dan weer niet.
Nee, dat gebeurt niet. Ik sta natuurlijk niet in de berm, waarom. Tegenligger(auto/fietser/motor etc) zie ik aankomen en zij mij, en we passeren elkaar gewoon zonder dat ik van de weg af gedrukt wordt.
Als je met het verkeer mee loopt(rechts) dan ga je toch ook de berm niet in als je verkeer hoor naderen.
Blussem schreef:In warme zonnige buitenlucht kan het virus zich bijna niet verspreiden. Binnen huis waar de lucht kwaliteit minder goed is en in gebouwen waar airco/lucht behandeling zit die de lucht circuleert kan het virus zich juist heel goed verspreiden. Dit is ook de rede dat de griep uitbraken bijna altijd in de winter zijn.
pmarena schreef:Ikea die aanmoedigt om online te bestellenEn dan zijn er best nog wat artikelen waarbij je het niet online mag bestellen om duistere redenen, en vervolgens een levertijd van een week of 3
SusanH wat fijn dat ze weer mag![]()
Dat ouders er niet bij mogen zijn hoor je vaker tegenwoordig, ik vind dat wel apart hoor....
Begrijpelijk dat ze niet willen dat ouders zich er tegenaan gaan bemoeien tijdens de les, maar je wilt als ouder toch wel mee krijgen wat er gebeurt in de les....zodat je daar thuis weer mee verder kan / het beter begrijpt als je kind het er over heeft... Mag je dan helemaal niet kijken