Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libera schreef:Nonviolent offender stelen nog steeds je huis leeg, of je auto...
Shadow0 schreef:Libera schreef:Nonviolent offender stelen nog steeds je huis leeg, of je auto...
Ken je het boek van Rutger Bregman, over hoe de meeste mensen deugen? Ik zou willen dat het ook naar Amerika komt, en dat ze zich afvragen waarom het 'deugen' onderdrukt wordt en dit soort dingen dus snel escaleren.
En dat men dan tot de conclusie komt dat de wereld echt fijner wordt als je elkaar niet als vijanden benadert, met wapens en politie en argwaan.
Laat je niet bang maken door het idee dat mensen in gevangenissen slecht zouden zijn ofzo. De meeste hebben pech, of domme dingen gedaan, maar veel daarvan zijn net zo menselijk en net zo bezorgd als iedereen, en ook net zo in staat om meewerkend en behulpzaam te zijn als iedereen.
Shadow0 schreef:Libera schreef:Nonviolent offender stelen nog steeds je huis leeg, of je auto...
Ken je het boek van Rutger Bregman, over hoe de meeste mensen deugen? Ik zou willen dat het ook naar Amerika komt, en dat ze zich afvragen waarom het 'deugen' onderdrukt wordt en dit soort dingen dus snel escaleren.
En dat men dan tot de conclusie komt dat de wereld echt fijner wordt als je elkaar niet als vijanden benadert, met wapens en politie en argwaan.
Laat je niet bang maken door het idee dat mensen in gevangenissen slecht zouden zijn ofzo. De meeste hebben pech, of domme dingen gedaan, maar veel daarvan zijn net zo menselijk en net zo bezorgd als iedereen, en ook net zo in staat om meewerkend en behulpzaam te zijn als iedereen.
Electra63 schreef:Ik geloof zeker, dat er mensen in de gevangenis zijn die pech hebben gehad. Maar er zijn gewoon ook slechte mensen. Al vind ik dit geen excuus voor het wapenbezit in Amerika.
Daks schreef:Dan ga ik dat deels ontkrachten.
Meerendeel van de gevangenen zittend aar voor kleine vergrijpen tenzij je de strengere gevangenissen hebt.
Ik ben zelf ook bewaarder en ja heel eerlijk ik zou een flink aantal die nu vast zitten zonder twijfel op straat zetten met de juiste begeleiding.
Loretta schreef:Deze microbioloog van de rijksuniversiteit Groningen verteld over het verschil tussen het Noorden en het Zuiden van het land. Hij verteld ook dat de maatregelen voor het zuiden te laat kwamen. Ook geeft hij aan dat de kans reëel is dat Zuid Nederland Italiaanse toestanden kan krijgen.
https://www.rug.nl/aletta/blog/covid-19 ... 19-03-2020
Echwel schreef:Ik vind dit steeds meer een paniek en bangmaak topic worden..
Veel niet bestaande feiten enz
Defensie staat al tijden klaar
kiki1976 schreef:Echwel schreef:Ik vind dit steeds meer een paniek en bangmaak topic worden..
Ik snap wat je bedoeld, maar is helaas de keiharde werkelijkheid
Echwel schreef:Ik vind dit steeds meer een paniek en bangmaak topic worden..