Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 08:58

xPabloBokt schreef:
Kat van mijn vriend die meent dat iedereen in huis 's ochtends om 06.45, 45 minuten voor haar voerbak afgaat, moet weten dat ze honger heeft en zo eten krijgt.

Doe niet. :')

Leuk he, katten. :') Die van mij zaten vanochtend al te asen op mijn net gesmeerde broodjes die ik in een zakje had gedaan om mee te nemen naar school. Blijkbaar in een luchtdichte zak ruiken ze dat er leverpastei in zit, en dat vinden ze wel enorm lekker. Vorige keer hebben ze gewoon de zak uit mijn tas getrokken -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-20 09:05

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:
Kat van mijn vriend die meent dat iedereen in huis 's ochtends om 06.45, 45 minuten voor haar voerbak afgaat, moet weten dat ze honger heeft en zo eten krijgt.

Leuk he, katten. :') Die van mij zaten vanochtend al te asen op mijn net gesmeerde broodjes die ik in een zakje had gedaan om mee te nemen naar school. Blijkbaar in een luchtdichte zak ruiken ze dat er leverpastei in zit, en dat vinden ze wel enorm lekker. Vorige keer hebben ze gewoon de zak uit mijn tas getrokken -O-

Jep -O- de mijne moet overigens ook elke nacht rond 3 à 4 uur aankondigen dat ze net chocoladepasta gemaakt heeft op de kattenbak.

Laat.ons.slapen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 09:19

Dat de bouwmensen zo geweldig rekening houden met andere mensen. Die graag wat langer hadden willen slapen wegens tot laat werken. |o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 10:36

Gister tijdens soldaat van oranje een man achter me die zichzelf heel interessant vond, allemaal stomme opmerkingen en een luid krakende zak snoep/chips....

Meneer: het is geen bioscoop....

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 10:49

LadyMadonna schreef:
Gister tijdens soldaat van oranje een man achter me die zichzelf heel interessant vond, allemaal stomme opmerkingen en een luid krakende zak snoep/chips....

Meneer: het is geen bioscoop....

Ook in de bioscoop is dat geen gepast gedrag hoor :Y)

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 11:38

Dat ik tot volgende week vrijdag moet wachten tot ik mijn nieuwe auto op kan halen maar ik wil hem nu hebben ;( <3
Oh en dat ik dan vrijdag helemaal gelukkig ben maar dan wel de eerste week zit te stressen als ik ergens naar toe moet omdat ik dan bang ben dat ie uitvalt voor een stoplicht.

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:04

Zo op de brommer door de regen moeten rijden :n

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:00

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:

Dacht echt dat ik als enige van die brutale vlegels had :')
Mijn kater is de ergste vetklep.
Samen met zijn zuster.. als ze dan iets te pakken kunnen krijgen slopen ze de hele verpakking tot ze het hebben _/-\o_

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:05

Boze dochter met een zeer grote mond.Ze dacht ook nog dat ik haar naar de bus zou brengen.Ze zit nu dus op de fiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:16

LukieBradley schreef:
Nayomie schreef:

Dacht echt dat ik als enige van die brutale vlegels had :')
Mijn kater is de ergste vetklep.
Samen met zijn zuster.. als ze dan iets te pakken kunnen krijgen slopen ze de hele verpakking tot ze het hebben _/-\o_

Ik heb zo een hond. Met kerst een cadeautje ingepakt voor familie met daarin zo een dentastick (mooi in de verpakking uiteraard) Toen ik thuis kwam was het cadeau open en van de dentastick bleef enkel nog de verpakking over :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:48

Afbeelding
Maar als je ziek bent zijn ze ineens best lief ook al mogen ze niet op bed _O-

Een dentastick zonder verpakking ook echt :') ik kan ook niks laten liggen. In Samenwerking met de katten heeft mijn hond laatst een zak chips op. Echt ongelofelijk

Waarom zakt mijn hoofdpijn niet :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:51

Dat mijn internet zich al 2 afgesloten heeft zonder dat ik iets deed.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 14:10

Dat je op school meldt dat je richting burnout gaat, en je dus gesprek wilt voeren wat er op studiegebied kan gebeuren, is de eerste afspraak mogelijk over een maand...

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 14:15

Dat ik weer zo last heb van gewrichtsontstekingen door de netelroos. Er zit een dikke bult onder mijn voet en lopen doet daardoor pijn ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 14:59

Nayomie schreef:
Dat je op school meldt dat je richting burnout gaat, en je dus gesprek wilt voeren wat er op studiegebied kan gebeuren, is de eerste afspraak mogelijk over een maand...

:oo Jeetje dat kan toch niet.

Ik kon binnen 2 weken al terecht pff

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 14:59

Dit is totaal off topic maar even voor alle mensen met groepswerk ergernissen. :')

Afbeelding

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 15:48

Dat wij op het werk richting papierloos toe willen. Maar sommige (oudere) collega's zo erg tegen stribbelen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 16:10

MarlindeRooz schreef:
Nayomie schreef:

:oo Jeetje dat kan toch niet.

Ik kon binnen 2 weken al terecht pff

Ik vind het ook echt niet kunnen. Zeker omdat het op advies van de psychiater is en ze dat weten. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 17:30

Mensen die in het openbaar mandarijnen pellen en eten. Die lucht :r.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 17:34

SavannahNx schreef:
Huilend wakker worden met een dikke kaak aan 1 kant.. jk heb zoveel pijn

Ontstoken verstandskies.. antibiotica nu...
En over 25 min aan het werk moeten..
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 13-02-20 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 17:34

_San87_ schreef:
Mensen die in het openbaar mandarijnen pellen en eten. Die lucht :r.

Dit is echt ook mijn grootste ergernis in het openbaar vervoer. Die geeeuuuurrr :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 17:40

Aan mijn vorige tandarts. Ooit een gaatje gehad in mijn kies, deze is gevuld maar toen niet goed schoon gemaakt waardoor nu de zenuw is afgestorven en ik een wortelkanaal behandeling mag -O-

Heb nu gelukkig wel een goede en fijne tandarts :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 18:39

De huisarts die me niet verder wil helpen, ik wacht op de intake bij een psycholoog maar enorme wachttijd en de klachten verergeren. Ze zei letterlijk "ik geef je wel wat medicatie en verder moet je maar afwachten"
Hoe dan... -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 20:10

nicole_floor schreef:
Dat wij op het werk richting papierloos toe willen. Maar sommige (oudere) collega's zo erg tegen stribbelen.

Hier niet richting papierloos helaas, maar heel veel kan al digitaal. En inderdaad meestal de oudere collega's die alles gewoon printen en daarna weer weggooien -O-

Mandarijn schreef:
De huisarts die me niet verder wil helpen, ik wacht op de intake bij een psycholoog maar enorme wachttijd en de klachten verergeren. Ze zei letterlijk "ik geef je wel wat medicatie en verder moet je maar afwachten"
Hoe dan... -O-

Huisartsen zijn helaas niet in de positie om te escaleren. Helaas is de psychische gezondheidszorg momenteel echt dramatisch. Het enige wat je zou kunnen doen is met je zorgverzekering overleggen of zij kunnen bemiddelen of zicht hebben op een andere psycholoog met een minder lange wachttijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 20:13

Mandarijn schreef:
Hoe dan... -O-

De enorme wachttijden in de psychologie, je zegt t zelf al. De huisarts kan maar weinig doen wat dat betreft.