xPabloBokt schreef:Kat van mijn vriend die meent dat iedereen in huis 's ochtends om 06.45, 45 minuten voor haar voerbak afgaat, moet weten dat ze honger heeft en zo eten krijgt.
Doe niet.
Leuk he, katten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Kat van mijn vriend die meent dat iedereen in huis 's ochtends om 06.45, 45 minuten voor haar voerbak afgaat, moet weten dat ze honger heeft en zo eten krijgt.
Doe niet.
Nayomie schreef:xPabloBokt schreef:Kat van mijn vriend die meent dat iedereen in huis 's ochtends om 06.45, 45 minuten voor haar voerbak afgaat, moet weten dat ze honger heeft en zo eten krijgt.
Doe niet.
Leuk he, katten.Die van mij zaten vanochtend al te asen op mijn net gesmeerde broodjes die ik in een zakje had gedaan om mee te nemen naar school. Blijkbaar in een luchtdichte zak ruiken ze dat er leverpastei in zit, en dat vinden ze wel enorm lekker. Vorige keer hebben ze gewoon de zak uit mijn tas getrokken
Nayomie schreef:xPabloBokt schreef:Kat van mijn vriend die meent dat iedereen in huis 's ochtends om 06.45, 45 minuten voor haar voerbak afgaat, moet weten dat ze honger heeft en zo eten krijgt.
Doe niet.
Leuk he, katten.Die van mij zaten vanochtend al te asen op mijn net gesmeerde broodjes die ik in een zakje had gedaan om mee te nemen naar school. Blijkbaar in een luchtdichte zak ruiken ze dat er leverpastei in zit, en dat vinden ze wel enorm lekker. Vorige keer hebben ze gewoon de zak uit mijn tas getrokken
LukieBradley schreef:Nayomie schreef:Leuk he, katten.Die van mij zaten vanochtend al te asen op mijn net gesmeerde broodjes die ik in een zakje had gedaan om mee te nemen naar school. Blijkbaar in een luchtdichte zak ruiken ze dat er leverpastei in zit, en dat vinden ze wel enorm lekker. Vorige keer hebben ze gewoon de zak uit mijn tas getrokken
Dacht echt dat ik als enige van die brutale vlegels had![]()
Mijn kater is de ergste vetklep.
Samen met zijn zuster.. als ze dan iets te pakken kunnen krijgen slopen ze de hele verpakking tot ze het hebben
MarlindeRooz schreef:Nayomie schreef:Dat je op school meldt dat je richting burnout gaat, en je dus gesprek wilt voeren wat er op studiegebied kan gebeuren, is de eerste afspraak mogelijk over een maand...Jeetje dat kan toch niet.
Ik kon binnen 2 weken al terecht pff
nicole_floor schreef:Dat wij op het werk richting papierloos toe willen. Maar sommige (oudere) collega's zo erg tegen stribbelen.
Mandarijn schreef:De huisarts die me niet verder wil helpen, ik wacht op de intake bij een psycholoog maar enorme wachttijd en de klachten verergeren. Ze zei letterlijk "ik geef je wel wat medicatie en verder moet je maar afwachten"
Hoe dan...
Mandarijn schreef:De huisarts die me niet verder wil helpen, ik wacht op de intake bij een psycholoog maar enorme wachttijd en de klachten verergeren. Ze zei letterlijk "ik geef je wel wat medicatie en verder moet je maar afwachten"
Hoe dan...