Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:53

Donna89 schreef:
Ik heb het pakket verstuurd!! *\o/*

oh wacht.... :o

Nu pas? Ik vorig jaar al hoor! :))

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:59

Pepperrr schreef:
Donna89 schreef:
Ik heb het pakket verstuurd!! *\o/*

oh wacht.... :o

Nu pas? Ik vorig jaar al hoor! :))

:):)
waar blijft ie dan? -O-

Pepperrr

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:16

Gestolen door pakketbezorger denk ik |(

Binnenkort maar een nieuwe versturen dan...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:25

SSS is ineens niet zo leuk meer.... na de laatste berichten van Quera….
Zitten wij ons druk te maken om lootjes....
Zo oneerlijk...

Heb denk ik leuk lootje gekregen, moet nog opzoeken wat hij of zij leuk vind.
Moet eens gaan graven hoe ik alleen diegene zijn berichten boven krijg en dan kan ik gaan winkelen. -O-

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:31

je gaat naar zijn/haar pagina. drukt op 'zoek gebruikers berichten'en klaar, Of je drukt hier in het topic op 'geplaatst' achter haar naam en dan krijg je de berichten uit dit topic

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:47

Donna89 schreef:
je gaat naar zijn/haar pagina. drukt op 'zoek gebruikers berichten'en klaar, Of je drukt hier in het topic op 'geplaatst' achter haar naam en dan krijg je de berichten uit dit topic

YES! Dat is me gelukt, maar diegene is hier nogal zwijgzaam (nou ja, in die zin, dat ik nog niet weet wat ik moet gaan kopen, sommigen plaatsen heel veel, maar niet echt concreet tops of flops), dus nu is de missie eerdere jaren SSS te gaan bekijken.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:48

Ik heb zelfs al het eerste gekocht/besteld :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 11:51

Sjolvir schreef:
Donna89 schreef:

YES! Dat is me gelukt, maar diegene is hier nogal zwijgzaam (nou ja, in die zin, dat ik nog niet weet wat ik moet gaan kopen, sommigen plaatsen heel veel, maar niet echt concreet tops of flops), dus nu is de missie eerdere jaren SSS te gaan bekijken.

Als ze voorgaande jaren mee gedaan heeft zou je ook in deze topic kunnen kijken...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:52

Wat een ontzettend leuk lootje! *\o/* Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan :D

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:52

Sjolvir schreef:
Donna89 schreef:

Veel ruimte voor eigen invulling?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:55

Hallo lieve Santa...

Ik heb geen tops of flops aangegeven in mijn aanmeldingsmail...
Maar vergis je niet, ik ben niet zo makkelijk als dat het lijkt en ik heb een vrij specifieke smaak.
Kijk vooral in de eerdere sss topics (van 2017 bijvoorbeeld, daar staat een hoop in)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:55

J00P schreef:
Sjolvir schreef:

Zo kan je het ook zien, 2018 kon ik vinden en in zoeken op mijn lootje, maar 2017 kan wil bokt niet zoeken op mijn lootje en om alle posts daar nou door te gaan lezen gaat me te ver.
Maar!!! Ik heb nu al aantal ideeen, maar moet nog zien uit te vinden of mijn lootje die cadeautjes niet vorig jaar al heeft gehad :+ dat zou gek zijn.. nog een keer hetzelfde.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:57

Sjolvir schreef:
J00P schreef:

Zo kan je het ook zien, 2018 kon ik vinden en in zoeken op mijn lootje, maar 2017 kan wil bokt niet zoeken op mijn lootje en om alle posts daar nou door te gaan lezen gaat me te ver.
Maar!!! Ik heb nu al aantal ideeen, maar moet nog zien uit te vinden of mijn lootje die cadeautjes niet vorig jaar al heeft gehad :+ dat zou gek zijn.. nog een keer hetzelfde.

[LZP] Secret Santa Surprise 2017

Als je de eerste 3 a 4 pagina's doorspit op naam van je lootje of je typt in de zoekbalk van: doorzoek dit topic, de naam van je lootje krijg je alle berichten naar voren

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:00

Dees ik bedenk mij nu dat ik nog steeds die pizza niet heb gemaakt _O- _O- _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:06

Sjolvir schreef:
Donna89 schreef:

Jij hebt mij vast maar ik beloof dat ik mij deze week nog meld ;)

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:10

Ik heb mijn lootje ook binnen, maar voelt wel dubbel na het bericht van Quera.
Ik kreeg er gewoon koude rillingen van.... Kan mij ook helemaal niks voorstellen hoe het is om zo ziek te zijn en je eigen kindjes niet te zien opgroeien. |(

Zag in het topic sieraden voorbij komen. Als het ze zo subtiel zijn als op de foto is het leuk om ze te krijgen. De oorhangers zijn ook echt prachtig alleen vrees ik dat die niet handig zijn met kleine kinderen. Heb nu een peuter die nergens af kan blijven straks een baby en denk niet dat mijn oren blij zijn met kinderen die oorbellen erujt trekken. Kleine/niet te grote knopjes zouden wel kunnen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:11

Alja schreef:
Sjolvir schreef:

Jij hebt mij vast maar ik beloof dat ik mij deze week nog meld ;)

Ik verklap niets, maar ben zoektocht gestart, heb her en der wat info ingewonnen, zou moeten lukken. Gaat niet makkelijk worden, maar dat is niet erg.

Heb in ieder geval nog helemaal niets in huis dat deze bokker leuk zou vinden, kan dus alvast verklappen dat de eenhoornbadschuim gewoon van mezelf blijft en het zeeppompje dat erbij hoort ook :Y) :+ *\o/* {:)

Oh, flop... oorbellen, die jeuken me echt dezelfde avond nog mijn oren uit :D of ze moeten echt zilver zijn en bescheiden kleine knopjes, geen kinderen, maar paarden die ze er anders uitslopen of ze blijven aan sjaals hangen of met trui uittrekken....

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:13

ynskek schreef:
zo... het eerste deel van de lootjes is er uit... nog wel een heel aantal te gaan maar dat red ik nu niet meer... Morgen weer vroeg dag... voor het eind van de week heeft iedereen zn lootje

Super!! Bedankt voor al jullie werk {:)

Sieraden zijn niet mijn ding...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:40

hier zijn sierraden ook niet mijn ding.

ik draag ze nooit eigenlijk...

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:41

ik ben ook al mega aan het uitpluisen en spuren al mega leuke dingen in me hoofd van de week maar is gaan kijken of ik al wat dingen kan shoppen en zo

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:52

Sieraden zijn hier ook een flop. Heb al heel veel en ik kan het op mijn werk niet dragen :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:08

Ik heb het eerste ook al gekocht :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:13

Tanya schreef:
Ik heb het eerste ook al gekocht :D

Een boterkoek.... **\O/**

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:21

Ben benieuwd of er al iemand mij aan het stalken is :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:30

Absoluut, net zoals iemand mij aan het stalken is.

Big brother is watching <<)