[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annenas

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:01

Wow San, ik weet even niet wat ik moet zeggen van je schoenen of wat ik er van moet vinden :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:20

Annenas schreef:
Wow San, ik weet even niet wat ik moet zeggen van je schoenen of wat ik er van moet vinden :+

Wat je wil :D .

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 19:29

Geweldige schoenen San, mooi van lelijkheid en ik word dus ook regelmatig getaged door vrienden voor dit soort schoenen :+

Ik ben zoals ik zei op vakantie. 30 graden vandaag, nu koelt het af en we gaan ergens wat eten, dus geen jurkje aan. Ben een koukleum. Ff casual dus!
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:12

bontesok schreef:
Geweldige schoenen San, mooi van lelijkheid en ik word dus ook regelmatig getaged door vrienden voor dit soort schoenen :+

Ik ben zoals ik zei op vakantie. 30 graden vandaag, nu koelt het af en we gaan ergens wat eten, dus geen jurkje aan. Ben een koukleum. Ff casual dus!
[ [url=m/HguZq4.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-. Precies wat je zegt. Ze zitten trouwens erg fijn en lopen comfortabel.

Goede outfit weer +:)+.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 00:19

Tof die schoenen! Benieuwd wat je vriend ervan vindt en hoe je het combineert :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 06:49

San, ik vind ze tof! Zou ze alleen echt niet aan durven doen :')

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 07:44

Vandaag half dagje werken en dan het huis maar eens onder handen nemen.

Broek: Mango
Jasje: Didi
Shirt:?
Schoenen: €1,60 bij H&M :') Afbeelding
Ik weet niet zo goed wat voor shirt hier leuk bij staat, maar het rode van het jasje komt in dit shirt terug, dus dacht ik dat dit wel kon.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:11

Ik heb de leren moeder dochter rokjes van de Lidl gescoord voor mij en mijn 2 jarige dochtertje.
Kwam ook deze schoenen tegen die ik voor een tientje niet kon laten liggen. Beetje uit mijn comfi zone maar vind ze erg leuk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ohhh san die schoenen vind ik stiekem wel heel erg gaaf! Zou ze niet aan trekken maar op de aan of andere manier trekken ze me wel aan hihi. Benieuwd naar aan foto's:)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:19

Sans, shirt kan er prima bij. Die broek ziet er mega comfi uit!

Bontesok, fijne vakantie. Leuk dat casual bij jou.

Te schattig dat rokje bij die kleine hier boven en toch weer stoer bij mama.
Vind je schoenen erg mooi Kletskoekje!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:31

Afbeelding
Ik heb ze gisteren even aan gehad, ook om in te lopen. Maar jezus, die lopen fijn <3.

Wilde ze vandaag aan doen, maar t is echt k*tweer. Dus maar gewoon lange laarzen aan.

Elitedeux, mijn vriend dacht dat ik een grap maakte toen ik de foto doorstuurde :=.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:32

sans6 schreef:
Vandaag half dagje werken en dan het huis maar eens onder handen nemen.

Broek: Mango
Jasje: Didi
Shirt:?
Schoenen: €1,60 bij H&M :') [ [url=m/0vjuKW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet zo goed wat voor shirt hier leuk bij staat, maar het rode van het jasje komt in dit shirt terug, dus dacht ik dat dit wel kon.

Dit ziet er leuk uit :j. Groen en blauw past denk ik ook mooi.

KletsKoekje schreef:
Ik heb de leren moeder dochter rokjes van de Lidl gescoord voor mij en mijn 2 jarige dochtertje.
Kwam ook deze schoenen tegen die ik voor een tientje niet kon laten liggen. Beetje uit mijn comfi zone maar vind ze erg leuk.

[ [url=m/VenVAs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PsjkGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j9kY4a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh san die schoenen vind ik stiekem wel heel erg gaaf! Zou ze niet aan trekken maar op de aan of andere manier trekken ze me wel aan hihi. Benieuwd naar aan foto's:)

Oh leuk rokje zeg. Misschien ook maar om gaan.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:34

Verschrikkelijk :') Ik snap het ook echt niet, want normaal maak je zulke goede kledingkeuzes!
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar oh my :))

Draag je ze ook buiten?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:36

Ik vind t juist heel leuk staan. Simpele jurk, explosieve schoenen :D. Leuke is ook, dat ze van kleur veranderen, de ene keer zijn ze groen, dan roze, dan zilver _O-.

En ja, ik koop geen schoenen om ze vervolgens niet te dragen. Maar dan moet t niet standje herfst zijn buiten :').

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:40

Vind ze echt heel gaaf staan bij jou san! Zou ik zelf niet aan trekken omdat ik me er ongemakkelijk in zou voelen maar dat is iets wat dan aan mij ligt. Ik vind het juist tof dat jij ze zo zelfverzekerd draagt en dat stralen ze dan uit. Echt leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:41

_San87_ schreef:
[ [url=m/fYg5L5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ze gisteren even aan gehad, ook om in te lopen. Maar jezus, die lopen fijn <3.

Wilde ze vandaag aan doen, maar t is echt k*tweer. Dus maar gewoon lange laarzen aan.

Elitedeux, mijn vriend dacht dat ik een grap maakte toen ik de foto doorstuurde :=.

<3 love them!
Ik ga volgende keer bij de succubus outlet proberen ook een paar leuke van Irregular Choice te scoren!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:41

Als iemand voor de leren rokjes wilt gaan kijken zou ik dat zo snel mogelijk doen. Staan vanaf vandaag in de folder maar gisteren waren ze al heel vlug gegaan hier!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:50

Oh San :') Ze zijn leuk van lelijkheid idd, stoer dat je ze bij normaler weer gewoon gaat dragen haha

Leuke outfits komen er weer voorbij! Ik ben bezig met shoppen. Wil een trenchcoat/mantel, eigenlijk allebei. De ene als herfst jas, de ander meer wol als winterjas. Ik had echt de perfecte gevonden, maar niet meer op voorraad en komt geloof ik ook niet meer. Daarnaast nog overknee laarzen en nog wat dingen. Een witte blouse die ik eventueel ook kan knopen en wat jurkjes die ik ook overdag kan dragen. Ik heb nu of feestelijke of hele 'nette' jurken. Zou ook wat meer rokjes willen, maar even lastig wat staat en om echt mijn smaak te vinden. Qua voorbeelden heb ik dat wel, maar dan nog de stukken zoeken waarmee ik dat kan uitvoeren _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:50

KletsKoekje schreef:
Vind ze echt heel gaaf staan bij jou san! Zou ik zelf niet aan trekken omdat ik me er ongemakkelijk in zou voelen maar dat is iets wat dan aan mij ligt. Ik vind het juist tof dat jij ze zo zelfverzekerd draagt en dat stralen ze dan uit. Echt leuk

Dank je wel :D. Ik ben er ook gewoon echt super blij mee _O-. Passen mooi in de kast bij m'n Bordello pauwenveerschoenen en mijn Lost Ink bleeders :D.

KletsKoekje schreef:
Als iemand voor de leren rokjes wilt gaan kijken zou ik dat zo snel mogelijk doen. Staan vanaf vandaag in de folder maar gisteren waren ze al heel vlug gegaan hier!

Ga van t weekend even kijken, ik woon in een afgelegen gebied, dus ik hoop dat ze hier wel nog zijn. Ik heb vandaag geen tijd.

Anoniem schreef:
_San87_ schreef:
[ [url=m/fYg5L5.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 love them!
Ik ga volgende keer bij de succubus outlet proberen ook een paar leuke van Irregular Choice te scoren!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:03

MyWishMax schreef:
Oh San :') Ze zijn leuk van lelijkheid idd, stoer dat je ze bij normaler weer gewoon gaat dragen haha

Leuke outfits komen er weer voorbij! Ik ben bezig met shoppen. Wil een trenchcoat/mantel, eigenlijk allebei. De ene als herfst jas, de ander meer wol als winterjas. Ik had echt de perfecte gevonden, maar niet meer op voorraad en komt geloof ik ook niet meer. Daarnaast nog overknee laarzen en nog wat dingen. Een witte blouse die ik eventueel ook kan knopen en wat jurkjes die ik ook overdag kan dragen. Ik heb nu of feestelijke of hele 'nette' jurken. Zou ook wat meer rokjes willen, maar even lastig wat staat en om echt mijn smaak te vinden. Qua voorbeelden heb ik dat wel, maar dan nog de stukken zoeken waarmee ik dat kan uitvoeren _O-

Ik zit ook te twijfelen overknee laarzen te kopen... Maar ik denk dat ik er worstenpootjes van krijg, dus ik durf het nog niet te proberen.

Ben wel aan het kijken naar mooie hoge laarzen, heb van Tamaris een paar besteld, die komen als het goed is volgende week.

Jassen mag ik van mezelf niet naar kijken, heb drie winterjassen :=.

Naar welke stijl rokjes kijk je?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:09

Ik heb vrij lange en hele slanke benen. Mijn probleem is dus vaak dat de laarzen niet smal genoeg zijn en gaan zakken. Nu heb ik er een paar gezien die je bovenin aan kan trekken, dat lijkt me wel wat. Maar ik sla dan door en wil ze in zwart én bruin. :')
Rokjes van alles. Zal zo eens wat voorbeelden plaatsen. Ik heb alleen maar 1 leren rokje en een zwarte tot de knie, maar die trek ik alleen aan met kerst vanwege de glitters.

Ik heb heel veel jassen, maar geen nette. Ja, één van vorig jaar en een oude van Marco Polo, maar die wordt wel echt oud ondertussen. Die van vorig jaar is ook een totaal anders model dan wat ik nu wil, dus dan mag het O:)

Ik ben benieuwd naar jouw laarzen! Ik zie sowieso veel mooie laarzen langskomen nu al, maar normale hoge laarzen heb ik redelijk veel al.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:12

Ik heb juist het probleem dat ik korte worstenpootjes heb :/. Ik heb voor de laarzen die ik nu besteld heb speciaal met Tamaris zelf contact gehad en ze zouden moeten passen :=. Dus ik hoop het erg, want ze zijn supermooi. En nieuwe collectie, dus als ze goed bevallen bestel ik ze in het zwart bij.

Ik heb drie vintage jassen, en ze zijn als nieuw, dus ik mag van mezelf echt geen jas meer kopen :=.

Glitters vind ik ook lastig, dat is inderdaad al heel snel een kerst/feestelijke vibe (zegt zij met de glitterschoenen :')).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:15

Jezus christus, ik was te laat ;(. Laarzen zijn al uitverkocht. Wtf.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:22

Precies. Bij schoenen is dat anders, maar dat rokje is meteen een kerst vibe. Daar is die ooit ook voor gekocht. Het stomme is dat ik bij veel dingen die ik nu leuk vind twijfel of het sta. Ik draag meestal strakkere onderkanten, omdat ik anders helemaal het gevoel heb dat er geen vorm meer in zit. Misschien gewoon het één en ander bestellen en maar passen.

https://i.pinimg.com/564x/94/ab/0f/94ab ... 073c40.jpg

Zoiets, maar dan andere kleur. Ik vind op de een of andere manier niet precies dé rok die ik in me hoofd heb.
https://i.pinimg.com/564x/e3/3d/1b/e33d ... f96125.jpg

En dit vind ik heel leuk, daar heb ik er wel een aantal van gevonden.
https://i.pinimg.com/564x/37/a9/d8/37a9 ... 7a38e3.jpg

Dit is hele bord qua inspiratie haha https://nl.pinterest.com/merelni/outfit-inspiratie/

De tamaris laarzen?!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:24

MyWishMax schreef:
Precies. Bij schoenen is dat anders, maar dat rokje is meteen een kerst vibe. Daar is die ooit ook voor gekocht. Het stomme is dat ik bij veel dingen die ik nu leuk vind twijfel of het sta. Ik draag meestal strakkere onderkanten, omdat ik anders helemaal het gevoel heb dat er geen vorm meer in zit. Misschien gewoon het één en ander bestellen en maar passen.

Zoiets, maar dan andere kleur. Ik vind op de een of andere manier niet precies dé rok die ik in me hoofd heb.

Dit is hele bord qua inspiratie haha https://nl.pinterest.com/merelni/outfit-inspiratie/

De tamaris laarzen?!

Ik bestel altijd via Zalando en pas het. Wanneer het niet staat stuur ik het terug.

Ik ben nu opzoek naar een nieuwe winterjas (als 3 jaar) maar kan gewoon niks vinden wat mijn smaak is -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:24

MyWishMax schreef:

De tamaris laarzen?!

Omg ik vind ze allemaal gaaf <3! Vooral de laatste!

En ja, blijkbaar een foutje in t online systeem ;(. Vanavond maar eens andere sites zoeken die m misschien hebben. En anders via Tamaris zelf.