Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Ik vraag me af welke snaren ik vandaag op mijn gitaar ga zetten. Keuze uit coated 80/20 Bronze, Deep, bright and projecting tone, of de 85/15 Bronze, full, bright tone. Iemand goed idee? Anders wordt het tossen denk ik
miss_lizje schreef:Tot hoe lang ben je "verplicht" post van vorige bewoners te accepteren/door te sturen?
Vorige bewoners zijn niet echt vlot met regelen. Ik heb sinds oktober 2018 de sleutels en krijg nog bijna wekelijks post. In heb begin ben ik het nog een paar keer langs gaan brengen, maar hun houding hierin vond ik zo nonchalant dat ik daar mee gekapt ben.
En nu dus een "gemist" pakketje waarvan ik nu de afhaalcode heb gekregen.
germie schreef:Pepperrr schreef:Wij kregen idd ook uitleg en mochten zelfs dingen vragen toen ze klaar waren
Klopt en het leuke is: iedereen mag een keer zo'n zitting bijwonen. Dus ik zou het gewoon eens doen.
Boterbloem90 schreef:julie0307 schreef:Wat is correct?
Ik VOLG wetenschappen wiskunde. Of ik DOE wetenschappen wiskunde.
Als ik het zo lees ligt het aan de context. Voer je het zelf uit? Dan denk ik DOE. Volg je lessen/tijdschriften/het nieuws? Dan VOLG.
julie0307 schreef:Boterbloem90 schreef:
Als ik het zo lees ligt het aan de context. Voer je het zelf uit? Dan denk ik DOE. Volg je lessen/tijdschriften/het nieuws? Dan VOLG.
Als in het is mijn richting op school. Doen dus?