Captain schreef:
Die vrouw die in een vieze luier grijpt... Bah dat is vies
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Kerstavond is hier niet bepaald goed afgelopen. De kinderen (2 stuks) gedroegen zich voorbeeldig. Het waren de oma en een oom die hele tijd gezag van mama zaten te ondermijnen en later de mannen die zodanig zaten te bulderen dat de vrouwen geen gesprek meer konden voeren.
Was zo ontzettend blij om nadien in mijn stille auto te kunnen stappen! Heb er nog hele dag nadien hoofdpijn van gehad.
Dammie schreef:Varekaj schreef:Kerstavond is hier niet bepaald goed afgelopen. De kinderen (2 stuks) gedroegen zich voorbeeldig. Het waren de oma en een oom die hele tijd gezag van mama zaten te ondermijnen en later de mannen die zodanig zaten te bulderen dat de vrouwen geen gesprek meer konden voeren.
Was zo ontzettend blij om nadien in mijn stille auto te kunnen stappen! Heb er nog hele dag nadien hoofdpijn van gehad.
Herkenbaar.
Een vriendin van mij doet enorm haar best om haar kinderen te leren zich te gedragen in restaurants. Daarom wil ik best een lunchroom in met haar en kids. Probeert zij haar ukkies te leren stil te zitten en rustig hun pannenkoeken op te eten, gaan omstanders zich ermee bemoeien en die kinderen opjutten om van tafel naar de speelhoek te gaan en ze hoefden echt niet hun hele bord leeg te eten hoor, wat was mamma streng.
Brainfail schreef:Sws dat mensen zich bemoeien als iemand 'streng' is voor zijn kind.
Opvoeden mag tegenwoordig niet meer want dan is het sielugh voor dat kind.
Varekaj schreef:Lieveli![]()
Hier ging het idd ook om het eten. De oudste zit zodanig aan zijn spelcomputer gelijmd dat hij gewoon zijn eten ervoor laat staan.
Bij het voorgerecht heeft oma achter de rug van mama om haar lege bord gewisseld met het zijne.
Bij het hoofdgerecht zelfde situatie, alleen hield mama hem nu al een havik in het oog. Gaan oma en oom dus heel pleidooi voeren dat hij heus wel na 2 happen van tafel weg mag, ook echt tegen hem zeggen "ga maar jongen je mag van ons mama moet zo streng niet zijn".
Hij is blijven zitten en heeft zijn bord leeggegeten, maar de sfeer was er toen eventjes ver te zoeken.
MarlindeRooz schreef:lieveli schreef:Het is hier tamelijk ontploft met de koude kant dus ook het jaarlijkse bezoekje is nu klaar. BLIJDSCHAP!
Details pls
watchthesky schreef:Dit weegt ook mee voor mij in geen kinderen willen. Ik zou het misschien nog wel bij mijn eigen ouders brengen, hoewel moeders ook wel heel erg van “alles mag, daar zijn ze kind voor” en het vetmesten is. Maar naar de koude kant... Nee.