Maar hij is wel echt lief en spontaan, dus dat is wel leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wiskey1 schreef:Was weer leukhij is qua uiterlijk niet echt mn type, al komt dat vooral door zn baard. En dat weet ie ook.
Maar hij is wel echt lief en spontaan, dus dat is wel leuk
Gisteren zouden we ff terrasje doen.... Uiteindelijk gegeten op terras, daarna kermis, bios en weer terras. Tijd gaat echt supersnel.
Silly1972 schreef:Je voelt je prettig bij hem.
Altijd fijn.
Ik had net een match op Tinder die wilde dat ik zijn sugarmommy werd hahhaha
Moet je vooral een paardenvrouw uitzoeken
lovelyfiefy schreef:Silly1972 schreef:Je voelt je prettig bij hem.
Altijd fijn.
Ik had net een match op Tinder die wilde dat ik zijn sugarmommy werd hahhaha
Moet je vooral een paardenvrouw uitzoeken
haha het wordt ook wel steeds gekker he,
wat zei je?
Wiskey1 schreef:Mag hier ook!
Ik begin echt wel verliefd te worden nu, hij is echt leuk en lief. Zie m vanavond weer. En hij gaat zn baard eraf halen voor mij :p
Niet dat dat een eis is, al vind ik m niet mooi, maar kan m zo ook wel accepteren. Vind t wel leuk om m te plagen
Wiskey1 schreef:Mag hier ook!
Ik begin echt wel verliefd te worden nu, hij is echt leuk en lief. Zie m vanavond weer. En hij gaat zn baard eraf halen voor mij :p
Niet dat dat een eis is, al vind ik m niet mooi, maar kan m zo ook wel accepteren. Vind t wel leuk om m te plagen
Wiskey1 schreef:Ahhaha dat is ook leuk! Jaa heb wel het gevoel dat hij ook echt verliefd is, misschien meer dan ik zelfs. Hij zegt t ook best vaak, al zegt dat me vrij weinig verder, want ik kan ook vanalles zeggen.
Ik woon nog thuis, dus dat maakt het wel lastig, vooral omdat mn ouders zich afvragen waarom ik veel weg ben. Volgens hem kan ik dat best vertellen, maar dat vind ik nog eng eigenlijk.
Wiskey1 schreef:Janinevv schreef:Ah ja kan het wel snappen, ik vertelde mijn ouders altijd gelijk als ik ging daten
Ja ik niet dus hahah, die denken gelijk dat t helemaal officieel is, tenminste, dat idee krijg ik altijd.