[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:43

Eulogy schreef:
San en Mickeytje, heel leuk! <3 Waar komt je rokje vandaan, Mickeytje?

Hier date night vanavond, uit eten :D In Nederland zou dit een beetje overdressed zijn heb ik het idee maar ik woon in de UK en volgens mijn Nederlandse vriendinnen inmiddels behoorlijk "verbritst" :')

[ [url=m/e6DjCH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Top: Topshop
Broek: River Island
Schoenen: Louboutin

Yanou wat ben je toch een godsvergeten prachtig mens zeg <3 Deze outfit staat je echt bizar fantastisch.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:58

Eulogy schreef:

Hier date night vanavond, uit eten :D In Nederland zou dit een beetje overdressed zijn heb ik het idee maar ik woon in de UK en volgens mijn Nederlandse vriendinnen inmiddels behoorlijk "verbritst" :')

Een + voor altijd overdressed zijn *\o/*

Wat een gave broek <3

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:47

Emmaa_ schreef:
Eulogy schreef:

Yanou wat ben je toch een godsvergeten prachtig mens zeg <3 Deze outfit staat je echt bizar fantastisch.

:* :*

Bedankt allemaal :o Ben heel blij met de broek ja, is van de Petite collectie want normaal zijn dit soort dingen altijd te lang, met mijn 1.60m.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:05

Ik vind t ook absoluut niet overdressed. Staat je fantastisch!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:14

Kleren voor een bruiloft binnenkort zijn binnen _/-\o_ (en ik heb mijn kamer eindelijk semi-opgeruimd :Y) )
Afbeelding

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:22

De jurk vind ik heel leuk! De schoenen vind ik dan weer minder, te lomp voor mijn smaak :o.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:32

Eens met San, vind die schoenen afbreuk doen aan t schitterende jurkje! <3

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:35

Jurkje en schoenen zijn beide erg leuk, maar vind de combinatie zoals hierboven niet heel geweldig.
De schoenen vind ik zelf ook wat te "lomp" voor bij het jurkje

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:42

Eens met bovenstaande comments :j waar komt de jurk vandaan? Hij is tof!

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 15:15

Spijkerjurkje vandaag :) Bij de Sting gekocht in de sale voor €15, was normaal €60 :D
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 15:48

enamorada: prachtig model! ik vind de print iets minder, maar hij staat je heel gaaf! ik zou ook voor een sjiekere schoen gaan, wellicht een sleehak?

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:30

Lekker eenvoudig zomers jurkje aan vandaag
Afbeelding

Leuke jurk voor de bruiloft. Naar mijn smaak ook te grove schoenen (hak) maar ieder zijn smaak natuurlijk :)

Spijkerjurkje ook erg leuk

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:37

Oh ik vind die jurk in combinatie met die schoen juist supertof Enamorada! Maar ik hou sowieso wel van een lomp stel schoenen :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:41

Ik vind de jak juist niet te grof, ik heb ook altijd blokhakken eronder want moet veel lopen maar het plateau aan de voorkant maakt het zo grof :j

Ik draag dit model, imo ideaal onder jurkjes/nette outfits door de fijne voorkant :j

Afbeelding
Lichtroze komt een nog aan en ik wil nog een stel rode :D

Ik zie veel jurkjes, leuk <3 omdat jurkjes :+:

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:03

Ik loop echt pas sinds kort op hakken en heb twee paar, beide niet te hoog. Daar moet ik het even mee doen, met mijn jeugdminimumloon moet ik nog even sparen voor ik weer nieuwe kan kopen :D Vond deze combinatie zeker geslaagder dan met het andere paar hakken dat ik heb.
Ik snap overigens zeker waar jullie vandaan komen hoor, misschien dat ik nog wel een ander leuk jurkje heb.
De hak die Friemels laat zien wil ik héél graag en zoek ik ook al heel lang. Alleen nergens te vinden met een hak van ongeveer 6cm :n Zijn allemaal te hoog voor mij, daar loop ik echt als een koe op.

Edit: als jullie die hak kunnen vinden met een lagere hak dan stuur ik degenen die ik nu heb terug en koop ik die :Y)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:07

KletsKoekje schreef:
[ [url=m/56FIeb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke jurk voor de bruiloft. Naar mijn smaak ook te grove schoenen (hak) maar ieder zijn smaak natuurlijk :)

Leuk jurkje! Waar komt ie vandaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:10

Drunksheep schreef:
Oh ik vind die jurk in combinatie met die schoen juist supertof Enamorada! Maar ik hou sowieso wel van een lomp stel schoenen :)

Same :)) Vind de schoenen er juist heel leuk onder staan zo.

En het jurkje vind ik al helemaal prachtig, zou geen andere aantrekken als ik jou was.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:22

Emmaa_ schreef:
Drunksheep schreef:

Same :)) Vind de schoenen er juist heel leuk onder staan zo.

En het jurkje vind ik al helemaal prachtig, zou geen andere aantrekken als ik jou was.

Dankjulliewel. Ik trek me iets te veel aan wat andere mensen er van vinden denk ik :o

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:26

Je moet doen waar jij je prettig bij voelt dat is het belangrijkste :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:26

Tiggs schreef:
KletsKoekje schreef:
[ [url=m/56FIeb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk jurkje! Waar komt ie vandaan?

musthavesforreal.com/product/give-me-a-break-c
Erg fijne jurkjes. Heb blauw en roze en zwart met zebra

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 19:07

enamorada schreef:
Ik loop echt pas sinds kort op hakken en heb twee paar, beide niet te hoog. Daar moet ik het even mee doen, met mijn jeugdminimumloon moet ik nog even sparen voor ik weer nieuwe kan kopen :D Vond deze combinatie zeker geslaagder dan met het andere paar hakken dat ik heb.
Ik snap overigens zeker waar jullie vandaan komen hoor, misschien dat ik nog wel een ander leuk jurkje heb.
De hak die Friemels laat zien wil ik héél graag en zoek ik ook al heel lang. Alleen nergens te vinden met een hak van ongeveer 6cm :n Zijn allemaal te hoog voor mij, daar loop ik echt als een koe op.

Edit: als jullie die hak kunnen vinden met een lagere hak dan stuur ik degenen die ik nu heb terug en koop ik die :Y)

Die van New look zijn maar 25 euro! En met Zalando ook vaak korting, zoek eens op de New look riches dan krijg je ze :j ik heb ze zelf van de van haren, net slofjes! Waren 19 euro misschien heb je geluk en staan ze in de sale! Zijn denk ik 5 a 6 cm :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 19:09

Tadaa :D Afbeelding

Maar idd doen wat je zelf leuk vindt maar daar kan je ze vinden O.a :j

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:40

enamorada schreef:

Ik zit in hetzelfde schuitje, ik kan alleen op hakken lopen van 6cm of lager, dus als iemand tips heeft?! :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 22:19

_Friemel schreef:
enamorada schreef:

Die van New look zijn maar 25 euro! En met Zalando ook vaak korting, zoek eens op de New look riches dan krijg je ze :j ik heb ze zelf van de van haren, net slofjes! Waren 19 euro misschien heb je geluk en staan ze in de sale! Zijn denk ik 5 a 6 cm :D

Thanks, ik ga kijken!
En ik weet dat ik aan moet doen waar ik me prettif in voel hoor, maar als veel mensen het 'net niet' vinden dan ga ik er zelf ook aan twijfelen :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:27

Zon *\o/*

Afbeelding

Moet alleen andere plek voor mijn spiegel zoeke , is iets te donker hier, jurkje is echt Ferarri rood :j