Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:51

Hier loopt paardenspul ook niet. Zadel al 3 x erop gezet.
Ofwel zijn het echt onzinbiedingen ofwel gewoon geen reactie.

Laatst ook reactie met een bod, deze was me aan de lage kant en heb ee tegenbod gedaan. Gewoon geen reactie meer. Even laten weten dat je geen interesse meer hebt is een kleine moeite.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:16

Ik krijg zelfs geen tegenbod. Heb me serieus al afgevraagd of er soms iets misgaat met het mailsysteem, want telefonisch contacteren zet ik uit.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:18

Varekaj schreef:
Ik heb de gok maar eens genomen om weer een zadel, zweetdeken en bitje op kapaza te gooien. Tot nu toe loopt er van het paardenspul gewoon NIKS, en het begint wel in de weg te liggen. Ik zet mijn prijzen bewust wat hoger in, bieden mag altijd. Maar er is gewoon 0,0 reactie, en zo absurd zijn de prijzen nou ook weer niet...

Probeer facebook groepen, gaat veel sneller

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:21

Daar ben ik net vanaf gestapt omdat dat helemaal een soep was :') Niks dan onzinbiedingen en anderen die hun eigen spul in jouw advertentie komen aanprijzen.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:23

Pff, wil je je paard nog verkopen of niet?
Na 3 mails ben ik er nog steeds niet achter of het beest überhaupt beleerd is of niet _O-

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:54

pfffff,, word er toch een partij moe van. Gloednieuwe deken nieuwprijs meer dan 200 euro, gewassen en al (met de speciale Bucas shampoo ook nog...) Op Marktplaats gezet, mijn paard zat 'ie te groot, maar hij heeft er mee gerold en gedaan, dus kon ik omruilen wel vergeten. Eerste bieding 100,-... Ik dacht de paardensport is al zo duur laat ik eens een keer iets goeds doen en ben er dan ook gelijk vanaf, dus terug gemaild dat ze hem mocht hebben, dag later nog geen reactie en kreeg ondertussen nog een bieding van 105,- en 125,-, maar ik had mevrouw al gemaild, na nog langer te hebben gewacht had ik maar die anderen een bericht gestuurd, helaas beiden geen interesse meer. Kreeg dan toch eindelijk reactie met een paar vragen en na over en weer gemaild te hebben, wou ze hem toch maar niet, want ze had deze deken al :roll:. 10 minuten later, wou ze hem toch wel! Nou prima, een bekende kwam de deken ophalen, mocht hem helemaal binnenstebuiten bekijken, heeft betaald en is vertrokken. En nu komt het... Krijg een dag later een bericht dat er gaten in de deken zouden zitten?? En dat ze hem in die staat niet willen hebben en of ze hem terug mocht brengen, ook nog foto's bij gestuurd en inderdaad gaten, maar hoe dan??? Ben dan nog zo vriendelijk dat ze hem terug mag brengen, maar vind het heel erg gek, wat moet ik hier nou mee? Deken kan ik nu niet meer verkopen, maar ik heb die gaten nog nooit gezien!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:57

Je bent gek!!!! Niet terugnemen!!
Hoe kan een zgan deken nou gaten hebben en degene had hem toch gecontroleerd

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:10

Doef schreef:
pfffff,, word er toch een partij moe van. Gloednieuwe deken nieuwprijs meer dan 200 euro, gewassen en al (met de speciale Bucas shampoo ook nog...) Op Marktplaats gezet, mijn paard zat 'ie te groot, maar hij heeft er mee gerold en gedaan, dus kon ik omruilen wel vergeten. Eerste bieding 100,-... Ik dacht de paardensport is al zo duur laat ik eens een keer iets goeds doen en ben er dan ook gelijk vanaf, dus terug gemaild dat ze hem mocht hebben, dag later nog geen reactie en kreeg ondertussen nog een bieding van 105,- en 125,-, maar ik had mevrouw al gemaild, na nog langer te hebben gewacht had ik maar die anderen een bericht gestuurd, helaas beiden geen interesse meer. Kreeg dan toch eindelijk reactie met een paar vragen en na over en weer gemaild te hebben, wou ze hem toch maar niet, want ze had deze deken al :roll:. 10 minuten later, wou ze hem toch wel! Nou prima, een bekende kwam de deken ophalen, mocht hem helemaal binnenstebuiten bekijken, heeft betaald en is vertrokken. En nu komt het... Krijg een dag later een bericht dat er gaten in de deken zouden zitten?? En dat ze hem in die staat niet willen hebben en of ze hem terug mocht brengen, ook nog foto's bij gestuurd en inderdaad gaten, maar hoe dan??? Ben dan nog zo vriendelijk dat ze hem terug mag brengen, maar vind het heel erg gek, wat moet ik hier nou mee? Deken kan ik nu niet meer verkopen, maar ik heb die gaten nog nooit gezien!

Misschien een beetje brutaal om te denken, maar toch ga ik het zeggen; kan het zijn dat mevrouw dezelfde deken al had, maar deze dus kapot was? Want ze zei eerst af omdat ze het al had toch? Wat als mevrouw nu die 'oude' deken aan je terug brengt en dus het geld terug krijgt..? Ik bedacht me dit, betekend dus niet dat het zo is! Maar het kan wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:13

Nou vind wel een goeie iris..

Zou de deken zeker niet terugnemen als die helemaal gecontroleerd is, weet jij veel wat ermee gebeurd is waardoor die gaten er ineens inzitten.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:17

Irisjeeh1999 schreef:
Doef schreef:

Misschien een beetje brutaal om te denken, maar toch ga ik het zeggen; kan het zijn dat mevrouw dezelfde deken al had, maar deze dus kapot was? Want ze zei eerst af omdat ze het al had toch? Wat als mevrouw nu die 'oude' deken aan je terug brengt en dus het geld terug krijgt..? Ik bedacht me dit, betekend dus niet dat het zo is! Maar het kan wel..

Dit was ook het eerste wat ik dacht.
Zou hem echt niet terug nemen! Degene die hem heeft opgehaald heeft hem kunnen controleren

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:22

Ik heb daar ook nog aan gedacht inderdaad! Helaas komt ze al over 10 minuten dus ben bang dat afzeggen niet meer gaat, we gaan wel heel goed de deken controleren voordat ze vertrekken.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:23

ik zou hem hoe dan ook niet terug nemen.
ruik even of hij gebruikt is gezien de jouwe gewassen is ....

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:36

En? Hoe is het gegaan?

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:44

Was wel onze deken, achja, ik mail wel naar de winkel of Bucas zelf. Wil ook geen naamplaatje krijgen dat ik slechte spullen verkoop oid... Wel zonde van het geld van mijn verjaardag ^).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:45

Lesje voor volgende keer dat je dat dus niet meer doet, garantie tot aan de deurr..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:46

Ik vind het een heel raar verhaal.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:51

Zeker een les inderdaad, ben veel te goed van vertrouwen af en toe. Verkoop ook bijna nooit wat dus wist eerlijk gezegd ook niet wat ik er nou mee aan moest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:17

Van de week... Iemand om kwart over 12 die reageerde op mn lensen advertentie. Uurtje later ofzo nog een berichtje 'jammer geen gehoor. Omdat je niet reageerde heb ik het al ergens anders gehaald'.

Kon het niet laten om 's morgens te sturen dat sommige mensen 's nachts slapen en dus niet leven voor marktplaats...

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:42

Anoniem schreef:
Van de week... Iemand om kwart over 12 die reageerde op mn lensen advertentie. Uurtje later ofzo nog een berichtje 'jammer geen gehoor. Omdat je niet reageerde heb ik het al ergens anders gehaald'.

Kon het niet laten om 's morgens te sturen dat sommige mensen 's nachts slapen en dus niet leven voor marktplaats...

Ook wel knap dat hij het 's nachts ergens anders heeft gehaald ;) had dat ook terug gestuurd hoor schijnbaar moet je 24 uur pd online zijn ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 12:17

Ja midden in de nacht ergens anders wat halen vond ik ook wel wat bijzonder maar ach :')

Net ook weer een, had gereageerd op een aantal slaapzakjes & 2 paar schoenen. Krijg ik een bitch mail terug dat ze duidelijk prijzen in de advertenties had gezet en dat ze voor de schoenen 5 euro wil. Dus ik gevraagd wat ze dan voor het geheel wil hebben en of wij dan naar andere advertenties kijken, want bij die schoenen kan ik gewoon nergens d'r vraagprijs vinden.
Krijg ik weer terug dat de prijzen erbij staan maar bij de schoenen inderdaad niet, maar nog steeds geen totaalprijs voor de dingen waar ik op geboden heb. Nouja zoek het dan maar uit, dan wil je toch niet verkopen, ook goed.. :')

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 21:29

Ik had vandaag wat.. Zou een wedstrijd/trainingsshirtje ophalen bij een meisje, overlegt bij een locatie in de buurt omdat dat voor mij handiger was. Zag ik later dat ze het dus niet redde maar ik kon wel naar haar huis om het op te halen. Kwam ik bij dat huis, was er niemand. Oke, dat kan, dus ik een berichtje gedaan dat ik later nogmaals zou komen omdat er nu niemand was. Zegt ze 'laat maar zitten.' Dus ik vraag wanneer ik het dan kan ophalen. Nogmaals: 'laat maar zitten'. En toen had ze me gebokkeerd.. Beetje raar.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 22:21

Vaag. Klinkt bijna als oplichting. En die weten natuurlijk ook dat wanneer er naar hebt adres gevraagd wordt dit mede gebeurt om de kans op oplichting te verkleinen. Maw: hopen dat mensen het willen laten verzenden, wel geld vangen en dan niks opsturen.
Hoeft niet uiteraard, maar vaag is het zeker!

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 22:53

Marocje schreef:
Vaag. Klinkt bijna als oplichting. En die weten natuurlijk ook dat wanneer er naar hebt adres gevraagd wordt dit mede gebeurt om de kans op oplichting te verkleinen. Maw: hopen dat mensen het willen laten verzenden, wel geld vangen en dan niks opsturen.
Hoeft niet uiteraard, maar vaag is het zeker!

Ja of ze had gewoon geen zin om nog meer moeite te doen.. Hoe dan ook best jammer want ik had wel degelijk belang!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 22:54

Ik krijg alleen maar berichten over hoe leuk de tekst in mijn advertenties is maar kopen, ho maar. Of echt debiele biedingen waar ik niks mee kan.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 10:54

Wij hebben onze auto te koop staan.

VP is 4750.. krijg ik 2x dezelfde handelaar die 2800 bied.. hahahaha terwijl we een bod van 3500 hebben afgeslagen.

Nu bood gisterenavond iemand 3550. Heb nog maar niet gereageerd.

Het is een hele nette auto. Weinig telefoontjes gehad behalve van handelaren en er staan van het type maar heel weinig te koop en degenen die er op staan zijn bij de dealer veel duurder.

Het ligt aan de maand denk ik. Hij staat best vaak gefavoriet en we hebben nog wel wat ruimte om te zakken maar we gaan m niet verschijten.. dan rijden we er voorlopig zelf nog lekker mee rond.