Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik heb de gok maar eens genomen om weer een zadel, zweetdeken en bitje op kapaza te gooien. Tot nu toe loopt er van het paardenspul gewoon NIKS, en het begint wel in de weg te liggen. Ik zet mijn prijzen bewust wat hoger in, bieden mag altijd. Maar er is gewoon 0,0 reactie, en zo absurd zijn de prijzen nou ook weer niet...
Doef schreef:pfffff,, word er toch een partij moe van. Gloednieuwe deken nieuwprijs meer dan 200 euro, gewassen en al (met de speciale Bucas shampoo ook nog...) Op Marktplaats gezet, mijn paard zat 'ie te groot, maar hij heeft er mee gerold en gedaan, dus kon ik omruilen wel vergeten. Eerste bieding 100,-... Ik dacht de paardensport is al zo duur laat ik eens een keer iets goeds doen en ben er dan ook gelijk vanaf, dus terug gemaild dat ze hem mocht hebben, dag later nog geen reactie en kreeg ondertussen nog een bieding van 105,- en 125,-, maar ik had mevrouw al gemaild, na nog langer te hebben gewacht had ik maar die anderen een bericht gestuurd, helaas beiden geen interesse meer. Kreeg dan toch eindelijk reactie met een paar vragen en na over en weer gemaild te hebben, wou ze hem toch maar niet, want ze had deze deken al. 10 minuten later, wou ze hem toch wel! Nou prima, een bekende kwam de deken ophalen, mocht hem helemaal binnenstebuiten bekijken, heeft betaald en is vertrokken. En nu komt het... Krijg een dag later een bericht dat er gaten in de deken zouden zitten?? En dat ze hem in die staat niet willen hebben en of ze hem terug mocht brengen, ook nog foto's bij gestuurd en inderdaad gaten, maar hoe dan??? Ben dan nog zo vriendelijk dat ze hem terug mag brengen, maar vind het heel erg gek, wat moet ik hier nou mee? Deken kan ik nu niet meer verkopen, maar ik heb die gaten nog nooit gezien!
Irisjeeh1999 schreef:Doef schreef:pfffff,, word er toch een partij moe van. Gloednieuwe deken nieuwprijs meer dan 200 euro, gewassen en al (met de speciale Bucas shampoo ook nog...) Op Marktplaats gezet, mijn paard zat 'ie te groot, maar hij heeft er mee gerold en gedaan, dus kon ik omruilen wel vergeten. Eerste bieding 100,-... Ik dacht de paardensport is al zo duur laat ik eens een keer iets goeds doen en ben er dan ook gelijk vanaf, dus terug gemaild dat ze hem mocht hebben, dag later nog geen reactie en kreeg ondertussen nog een bieding van 105,- en 125,-, maar ik had mevrouw al gemaild, na nog langer te hebben gewacht had ik maar die anderen een bericht gestuurd, helaas beiden geen interesse meer. Kreeg dan toch eindelijk reactie met een paar vragen en na over en weer gemaild te hebben, wou ze hem toch maar niet, want ze had deze deken al. 10 minuten later, wou ze hem toch wel! Nou prima, een bekende kwam de deken ophalen, mocht hem helemaal binnenstebuiten bekijken, heeft betaald en is vertrokken. En nu komt het... Krijg een dag later een bericht dat er gaten in de deken zouden zitten?? En dat ze hem in die staat niet willen hebben en of ze hem terug mocht brengen, ook nog foto's bij gestuurd en inderdaad gaten, maar hoe dan??? Ben dan nog zo vriendelijk dat ze hem terug mag brengen, maar vind het heel erg gek, wat moet ik hier nou mee? Deken kan ik nu niet meer verkopen, maar ik heb die gaten nog nooit gezien!
Misschien een beetje brutaal om te denken, maar toch ga ik het zeggen; kan het zijn dat mevrouw dezelfde deken al had, maar deze dus kapot was? Want ze zei eerst af omdat ze het al had toch? Wat als mevrouw nu die 'oude' deken aan je terug brengt en dus het geld terug krijgt..? Ik bedacht me dit, betekend dus niet dat het zo is! Maar het kan wel..
Anoniem schreef:Van de week... Iemand om kwart over 12 die reageerde op mn lensen advertentie. Uurtje later ofzo nog een berichtje 'jammer geen gehoor. Omdat je niet reageerde heb ik het al ergens anders gehaald'.
Kon het niet laten om 's morgens te sturen dat sommige mensen 's nachts slapen en dus niet leven voor marktplaats...
Marocje schreef:Vaag. Klinkt bijna als oplichting. En die weten natuurlijk ook dat wanneer er naar hebt adres gevraagd wordt dit mede gebeurt om de kans op oplichting te verkleinen. Maw: hopen dat mensen het willen laten verzenden, wel geld vangen en dan niks opsturen.
Hoeft niet uiteraard, maar vaag is het zeker!