Sssst. Ik had helemaal hoop op reacties van "Oooooh dat doe ik ook altijd" !!!
Oooh jaloers Anc! Mijnes is echt opperdepop en de laatste keer dat ik een melt aan deed, ging die borrelen en spugen enzo, die geisers in IJsland waren er niks bij . Dus durf die andere melt niet zo goed . Maar mis het geurtje echt, heb nu wel de tumbler van Goose, maar vind die van BBW toch lekkerder.
Oh, das idd zonde Stamper! (had er overheen gelezen )
Nou, gelukkig is mijn belasting aanslag van 10.000euro ingetrokken Anders had hier wel even flinke paniek geweest Maar krijg gewoon terug zoals ieder jaar
Zo ja als je zoveel zou moeten betalen dan slaat idd de paniek door.
Hier staat al de hele dag strawberry and rhubarb weer op. Maar het regent nu en ik ruik ook niet zoveel meer denk dat ik hem eruit ga halen. Heeft gister middag en avond op gestaan en vanaf 09:00 uur vanochten totaal geurafgifte van 15 uur ofzo. Hij geeft nu ook nog geur af maar wel minder.
Raja
Geplaatst: 06-04-16 14:37
Gelukkig had ik de berekening al gezien toen ik die envelop op de mat vond maar toch sloeg mn hart even 1 slag over
Skessa_
Geplaatst: 06-04-16 14:42
White chocolate apple
Jeetje Raai !! Anders werd het nagellak en kaarsen verzameling verkopen!!
Leuk is het niet nee, maar hoop niet dat het voor de vaas te warm is aangezien die natuurlijk 2 lonten heeft. Kan ook wel 1 lont aansteken natuurlijk, maar toch.. Van mij mag die nu ook het liefst zsm op, net als de berry triffle die ik van Birdy heb overgenomen.
Village candle, en die berry triffle is van Yankee Candle.
_sylvia_
Geplaatst: 06-04-16 17:34
Large of medium? Misschien dat iemand bij je in de buurt een lege jar heeft? Moet je ook zin in hebben natuurlijk om de kaars te rejarren.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 17:35
Oh sorry, large, en de berry is van een pilar, maar die kan ik zo een een lege jar zetten. Maar die van vc is nu al aan, en tja, gaat ook prima zo eigenlijk... Ruik helaas toch niks van die dingen!