Iris82 schreef:Dat je een pickwick theezakje in tweeën kan delen en dan allebei tegelijk je thee kan maken.
Whut? Scheurt hij dan niet open in tweeën dat alsnog heel de inhoud van het theezakje op de bodem van je kopje ligt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renateeee_ schreef:Het verhaal van de kapsalon!
In Rotterdam zit een shoarma zaak, en daar kwam altijd een kapster van een kapsalon haar middag eten halen. En omdat zij genoeg had van de standaard broodjes enzo zei ze "Kan je niet een bakje maken met patat, shoarma, sla en kaas?".
Die man van de winkel maakte dat en gaf het met haar mee. De mensen uit haar kapsalon vroegen steeds vaker wat het was aan de kapster, en die zei "Moet je maar vragen naar de kapsalon, dan krijg je wat ik heb". En zo is de kapsalon ontstaan geloof ik.
_Nadia_ schreef:Sheran schreef:Het zakje kan wel doormidden, maar je hebt dan nog steeds maar 1 touwtje.
Hier in Engeland heb je uberhaupt geen touwtje aan je theezakje, superirritant. Slechts enkele merken hebben het wel, maar de meeste is gewoon een zakje dat je met een lepel weer uit je beker mag vissen.
musiqolog schreef:Echte theedrinkers gebruiken een thee-ei. Ben je ook niet gebonden aan de hoeveelheid die de fabrikant in het zakje stopt. In het verleden heb ik het zakje wel eens lekgeprikt, als ik de thee niet sterk genoeg vond.
verootjoo schreef:musiqolog schreef:Echte theedrinkers gebruiken een thee-ei. Ben je ook niet gebonden aan de hoeveelheid die de fabrikant in het zakje stopt. In het verleden heb ik het zakje wel eens lekgeprikt, als ik de thee niet sterk genoeg vond.
Echte theedrinkers drinken überhaupt geen thee uit een pakjelosse thee uit zo'n echt theewinkeltje is veel lekkerder
sindsdien hoef ik geen thee van pickwick, lipton of wat dan ook meer.
Jolien87 schreef:_Nadia_ schreef:
Hier in Engeland heb je uberhaupt geen touwtje aan je theezakje, superirritant. Slechts enkele merken hebben het wel, maar de meeste is gewoon een zakje dat je met een lepel weer uit je beker mag vissen.
Is het dan niet de bedoeling dat je het zakje er gewoon in laat zitten?
musiqolog schreef:verootjoo schreef:
Echte theedrinkers drinken überhaupt geen thee uit een pakjelosse thee uit zo'n echt theewinkeltje is veel lekkerder
Dat bedoel ik. En die doseer je toch met een thee-ei?
Lekker off-topic gaan we weer trouwens.
Olikea schreef:Ik woon in Zeeuws Vlaanderen. (Is wel belangrijk voor deze oops )
Bij ons op de markt staat altijd zo'n kip kraam met van die lekkere gebraden kippen.
Jarenlang heb ik me afgevraagd waarom een kip kraam de naam zeevla had. Kip heeft toch niks met vis te maken.
Iemand moest me echt vertellen dat dat Zeeuws vlaanderen afgekort was.
verootjoo schreef:musiqolog schreef:Echte theedrinkers gebruiken een thee-ei. Ben je ook niet gebonden aan de hoeveelheid die de fabrikant in het zakje stopt. In het verleden heb ik het zakje wel eens lekgeprikt, als ik de thee niet sterk genoeg vond.musiqolog schreef:Echte theedrinkers drinken überhaupt geen thee uit een pakjelosse thee uit zo'n echt theewinkeltje is veel lekkerder
Dat bedoel ik. En die doseer je toch met een thee-ei?
Lekker off-topic gaan we weer trouwens.
meintje schreef:Olikea schreef:Ik woon in Zeeuws Vlaanderen. (Is wel belangrijk voor deze oops )
Bij ons op de markt staat altijd zo'n kip kraam met van die lekkere gebraden kippen.
Jarenlang heb ik me afgevraagd waarom een kip kraam de naam zeevla had. Kip heeft toch niks met vis te maken.
Iemand moest me echt vertellen dat dat Zeeuws vlaanderen afgekort was.
*toink* mijn kwartje valt nu ook, ik vroeg me dat ook al af
meintje schreef:musiqolog schreef:Vogelwaarde. Waterlandkerkje. Zit je er letterlijk middenin en duurt het nog jaren.... Jullie doen je bijnaam "Reservebelgen" wel eer aan.
Zeg ik ben import he...ik woon er pas net![]()
Iets met dingen beter overzien vanaf een afstandje enzo