Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:40

Jeetje wat een mafkees zeg!!! Spoor je toch echt niet he!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:44

Macchiato wat een raar figuur! Krijg er spontaan de rillingen van. Bah!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:56

Waarschijnlijk zie ik mijn Tinderdate deze week niet. Hij werkt wisselende diensten en hij heeft n dochtertje die meestal 3 dagen pw bij hem is. Dus is deze week even lastig.

Vind hem echt erg leuk maar toch ben ik weer bang teleurgesteld te worden he. Gewoon door die andere stomme tindermannen.

Gisteren vroeg ik m of ik m binnenkort int echt muziek zou horen maken (hij is muzikant en had mij net wat muziek doorgestuurd) en daarmee antwoordde hij met een jazeker!!! Dus dat is dan wel weer van we gaan elkaar zeer zeker nog zien... :-)

Ik wordt echt blij van deze meneer!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:38

Mijne heeft het over vakanties, backpacken etc. .. <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:42

Klinkt goed keny en mri!
Ik krijg elke dag trouw lunchfotos en fotos van de piste/het weer uit oostenrijk. Ik ben jaloers op mijn tindermeneer :))

Jemig macchiato wat een uber nare kerel. Krijg er helemaal de kriebels van. Moet jou net nu overkomen..

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 19:00

Wat leeeuk allemaal!

Laat je vooral niet ontmoedigen door bepaalde figuren hoor. Als zoiets mij overkomt zie ik dat als het bewijs dat ik niet verder kan/moet gaan met die persoon. De juiste kruist heus wel jouw pad. Maar met zo'n extreme gevallen als van Macchiato kun je niets aanvangen :')

Ik zie mijn match normaal dit weekend terug. Vind het fijn dat hij zich niet opdringt, als er iets is dat mij afschrikt is het dat wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:24

Aight schreef:
Ja hoe zijn jullie meningen over drankjes betalen op de EERSTE DATE? :)

Persoonlijk vind het wel galant en verwacht ik het stiekem ook wel een beetje dat de man betaald, maar ik bied áltijd aan mee te betalen, aan hem om dat dan netjes af te slaan ~~}>

Overigens alleen op de eerste date, vervolgdates heb ik tot nu toe gewoon gesplit/betalen we om-en-om :j

Ligt er voor mij een beetje aan hoe de date gaat en hoe de situatie is. Ik hou niet van het gevoel dat ik iemand iets verschuldigd ben.. Vind het wel leuk hoor, als een man op z'n minst aanbiedt om te betalen, maar alleen als ik ook echt een gezellige tijd gehad heb. Vond ik de date maar mwoah dan betaal ik sowieso mijn eigen drankjes.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:50

Ik weet niet of dit een vast clubje is...maar mag ik hier ook af en toe meekletsen? :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:04

Tuurlijk!!! Ben jij ook aant tinderdaten?

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:16

Welkom Sunrise :)

Vind het ook wel fijn om zelf te betalen hoor!
Super vaag gesprek zie ik trouwens voorbij komen.. Had al lang niet meer gereageerd of gewoon verwijderd haha.

@Macchiato dat is echt helemaal niet chill! Hopen dat dat de enige en laatste keer was.

What happend here euhm.. Had echt een knappe gozer op tinder, leek later ook model te zijn, maar alles wat er uit zn mond kwam sloeg nergens op. Dus na een paar pogingen waarop ik niet meer had gereageerd heb ik hem vriendelijk gezegd dat het niet gaat werken. Zo jammer van die knappe koppen dat er regelmatig weinig in zit.

Verder nog iemand uit het leger (is dat iets voor paardenmeisjes of zo :') ), tot dusver onwijs leuke gozer, serieus, lief en kan tegen een grapje. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen :)

Ben er nog 1 tegen gekomen, maar helaas geen screenshot. Daar stond echt een hele haat lijst in zijn omschrijving hahah

paramuse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:22

Haha er is wel iets met bokt en uniformen :')
Hier staat voor zaterdag de eerste date gepland met een hele leuke vent. En als het goed is spreken we volgende week ook nog een keer af.
we appen nu bijna 2 weken elke dag dus dat zit wel goed denk ik.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:27

Mijn tindersoldaat was helemaal m'n ding. Maar die behoort pas terug tot het dating materiaal vanaf april. Heb nu wel erg fijn contact met m'n huidige match dus ga op niemand wachten :+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:27

Spannend, paramuse *\o/*

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:28

KellyR haha ja echt een paardenmeisjes ding denk hier ook een militair als tinderman.

Ik had gister ook een soepkip op tinder. eerst heel leuk praten begint ie ineens over of ik van stoute dingen hou, beetje trio partnerclubs en 50 tinten dingen. Heb gezegt dat ik niet van delen hou en heel saai ben. Was daarna gelijk van hem af :')

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:36

paramuse schreef:
Haha er is wel iets met bokt en uniformen :')
Hier staat voor zaterdag de eerste date gepland met een hele leuke vent. En als het goed is spreken we volgende week ook nog een keer af.
we appen nu bijna 2 weken elke dag dus dat zit wel goed denk ik.

Oh wat leuk zeg, spannend!!

Ginger1991 schreef:
KellyR haha ja echt een paardenmeisjes ding denk hier ook een militair als tinderman.

Ik had gister ook een soepkip op tinder. eerst heel leuk praten begint ie ineens over of ik van stoute dingen hou, beetje trio partnerclubs en 50 tinten dingen. Heb gezegt dat ik niet van delen hou en heel saai ben. Was daarna gelijk van hem af :')

Echt hè, foute mannen te over.

Kenyada schreef:
Tuurlijk!!! Ben jij ook aant tinderdaten?

Nou ik heb van die Tinder-fasen. Soms verwijder ik het en dan installeer ik het weer, nu heb ik het net weer. Nu kwam ik een jongen tegen die 1,5 week geleden tegen mij in de kroeg begon te praten. Kort namen/werk uitgewisseld enzo, maar ik moest plotseling met mijn vriendinnen mee. Nu kwam ik hem tegen op Tinder en we zijn dus een match. Maar ik durf het gesprek niet te beginnen. B-)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:58

Spannend paramuse.
Ja er zitten hier opvallemd veel uniform-mannen. Maar de mijne niet hoor.

Welkom ook sunrise!

Wat zitten er trouwens rare knurften op zeg. Die 50 shades trio :')

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:20

Hahaha yup schuldig... de mijne is ook militair...

Krijg toch altijd n beetje de kriebels als er weer een "nieuwe" militair is.. dan denk ik och t zal de mijne toch niet zijn :+

Maar hij heeft me verzekerd dat hij tinder van z'n telefoon verwijderd heeft en echt alleen voor mij wil gaan dus tsjah dan geloven we dat maar he :o

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:36

Haha ik heb geen militair. Wel een keer met n brandweermans geappt maar die stuurde toen via whatsapp ineens nietsverhullende kiekjes dus doei!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:47

Haha ja die uniformen he dat weet wat ~~}> ben nu ook 2 politiemannen, 1 militair en 1 brandweerman verder :') oh er zijn er ook veel chefkok!
wat me de laatste weken vooral zo opvalt is dat de meeste gasten echt zo slecht typen..alleen maar spelfouten, zinnen waarvan je denk eeh wat?

Die van Macchiato is wel echt de ergste in z'n soort van wat ik tot nu toe gehoord heb!

Oh ja nog een leuk verhaal, een vriendin van m'n zus had pas een date, zegt die vent "mag ik een foto van je" dus zei van eh ja maar waarom? en wat zegt hij.. "dan kan ik je aan mijn moeder laten zien" hahahahha _O- niet te doen toch!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:55

Zo, Tamara! Jij hebt 'm goed getemd hoor ~~}>

Ik val niet echt op mannen met pakjes. Ben meer van de kantoormannen :~ ! ( die lopen pas in pakken ^&+ )

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:08

Yunaa schreef:

Ik val niet echt op mannen met pakjes. Ben meer van de kantoormannen :~ ! ( die lopen pas in pakken ^&+ )

+1!!!
Man in pak = <3

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:10

Queelens schreef:
Yunaa schreef:

+1!!!
Man in pak = <3

Uhh jaaaaaa <3 hier nog eentje!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:15

Ik word een beetje moedeloos van tinder haha, swipe me rot haha

Oh en helaas geen uniform/pak hier:P Als ik ergens een hekel aan heb -O-

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:50

Yunaa schreef:

Valt wel mee kwam hij helemaal uit zichzelf mee. Had er niet om gevraagd maar vind t stiekem wel heel fijn :)

Vind n militair opzich wel fijn hoor. Ben zelf bij de brandweer.. beetje t zelfde wereldje en we weten wat "crashcalls" inhouden dus win win

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 00:43

Dus jullie hebben nog nooit een dreigende tindermalloot aan de telefoon gehad? :') naja iemand moet de eerste zijn toch haha