PeerAppel schreef:Lienek schreef:Verschrikkelijk en dan betaal je er ook nog meer voor dan de rest waarschijnlijk!!
Pff ik zou gisteren weer naar belgie reizen vanwege stage. Ik reis vanaf hilversum en dan utrecht en rotterdam overstappen. Hele reis gechecked of er geen vertragingen of spoorveranderingen zijn en het moment dat ik uit stap in rotterdam staat op het scherm dat de trein naar brussel niet rijdt en je anders moet reizen met als gevolg langere reistijd en kans vast te komen op een station waar niemand me op kan halen. Heb nu maar compensatie aangevraagd want ben weer terug naar hilversum gereisd en ga vandaag weer een poging wagen.. heb serieus in alle weekenden dat ik heen en weer reis nog maar 2x zonder vertraging kunnen reizen. Is toch belachelijk :/
Ik heb dit gisteravond echt de hele tijd op de schermpjes in de trein zien staan en ook de NS app gaf het aan.![]()
Gister een leuke tour door Nederland gehad ivm werkzaamheden op Amersfoort. Moest eerst vanaf Groningen naar Bijlmer en vanaf daar naar Maastricht. Dus van noordoost naar middenwest naar zuidoost.Duurde niet eens langer dus ik vond het helemaal niet erg!
Klopt die van breda was dat die op de schermpjes stond. Op de app van ns international stond niks over mijn trein dit kwam namelijk door een aanrijding. Dus niet vanwege de werkzaamheden die geplanned stonden!