Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Nou misschien een hele lekkere combinatie!! Heb je je eigen melt gemaakt!
Zal ff PBen Vonneke, wellicht heb ik nog wat wat jij lekker vindt!
Ik heb Marshmallow Bombe van WME erin. Want ik had geen zin in iets zoets.
Meeeeeeen, het ruikt hier naar kauwgomballen![]()
In de verpakking leek die helemaal niet zo zoet, dus denk ja, die gaan we doen. Nu een beetje spijt, echt mijn geur niet. Voel me alsof ik op de kermis loop
Stamper schreef:Pakketje is binnen gekomen!![]()
Ben dol op strawberry & Coconut, babypowderen de Warm and Cosy.
De rest ruikt lekker in het cupje, sommige iets minder, maar kan in de brander anders zijn!
Zelfs mama vond paar geurtjes heerlijk!
Net weer even snel een nieuwe bestelling gedaan bij WME, alleen wel helaas de laatste totdat mijn voorraad op is!
Moest de deal maken met mijn mama! Zij zou deze bestelling nog betalen, als ik erna mee stopte! Okay!![]()
*EDIT*; Shiiiitttt, ben vergeten de samples aan te klikken!!!![]()
![]()
Kan er nog iets aan gedaan worden dat iemand weet??
Ook gelijk bij WME een nieuwe brander besteld, die we nu hebben is vies enzo aan het worden. Is al paar keer in de vaatwasser geweest. Dus die ik ga ik gebruiken voor de geuren van Scent Chips nog
waxmeltsenzo schreef:Stamper schreef:Pakketje is binnen gekomen!![]()
Ben dol op strawberry & Coconut, babypowderen de Warm and Cosy.
De rest ruikt lekker in het cupje, sommige iets minder, maar kan in de brander anders zijn!
Zelfs mama vond paar geurtjes heerlijk!
Net weer even snel een nieuwe bestelling gedaan bij WME, alleen wel helaas de laatste totdat mijn voorraad op is!
Moest de deal maken met mijn mama! Zij zou deze bestelling nog betalen, als ik erna mee stopte! Okay!![]()
*EDIT*; Shiiiitttt, ben vergeten de samples aan te klikken!!!![]()
![]()
Kan er nog iets aan gedaan worden dat iemand weet??
Ook gelijk bij WME een nieuwe brander besteld, die we nu hebben is vies enzo aan het worden. Is al paar keer in de vaatwasser geweest. Dus die ik ga ik gebruiken voor de geuren van Scent Chips nog
Haha de samples kun je aanklikken.
Maar hoeft niet, komen er altijd bij, het aanklikken is leuk vooral als je een voorkeur hebt voor een extra geur dat kun je dan opgeven bij opmerkingen. Als de voorkeur niet voorradig is wordt er sowieso wat anders gegeven. Niet aangevinkt betekend dus niet geen sample
Yv_ schreef:Hey meiden, misschien een gekke vraag, maar is het iets om een ruiltopic oid aan te maken en de link in de OP te zetten? Heb nu een paar leuke ruil-dealtjes gedaan en ondertussen heb ik toch best wel wat geuren wat me niet aanstaat, van verschillende merken. Gok zomaar dat ik niet de enige ben.
Er is wel zo'n facebook, maar dat is toch meer kaarsen en (bijna) volledige packs van (grotere) merken. Is dit misschien een ideetje?
Yv_ schreef:Hey meiden, misschien een gekke vraag, maar is het iets om een ruiltopic oid aan te maken en de link in de OP te zetten? Heb nu een paar leuke ruil-dealtjes gedaan en ondertussen heb ik toch best wel wat geuren wat me niet aanstaat, van verschillende merken. Gok zomaar dat ik niet de enige ben.
Er is wel zo'n facebook, maar dat is toch meer kaarsen en (bijna) volledige packs van (grotere) merken. Is dit misschien een ideetje?
DnT schreef:Deze is het Yv:
[ Afbeelding ]
Zo lekker
Ruilen kan inderdaad hier in het topic, maar hoe overzichtelijk is dat?