Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emmaa_ schreef:Confession: zelfs na 2.5 jaar op mezelf wonen kan ik soms echt niet voor mezelf zorgen. Vooral als ik ziek ben. Ik haal alle spullen die ik nodig heb in huis maar na een halve dag bel ik toch of ze even op en neer kunnen rijden om me mee te nemen. Even mijn mama's soepje en dr knuffels
Helaas een beetje ver weg. Eulogy schreef:Emmaa_ schreef:Confession: zelfs na 2.5 jaar op mezelf wonen kan ik soms echt niet voor mezelf zorgen. Vooral als ik ziek ben. Ik haal alle spullen die ik nodig heb in huis maar na een halve dag bel ik toch of ze even op en neer kunnen rijden om me mee te nemen. Even mijn mama's soepje en dr knuffels
Ja dit! Ik ben nu heel erg verkouden, heb kiespijn en ik voel me beroerd en ik zou zo graag bij m'n ouders thuis op de bank liggenHelaas een beetje ver weg.
PowerReiner schreef:xSannee schreef:
Hoe dan? Heel erg actief werk zeker?
Ik werk op kantoor en verbrand zeer weinig
Ook kantoorwerk. Mijn collega's eten er 2
Krijg al honger als ik eraan denk.
Een keer een grapje of vraag tussendoor is natuurlijk geen probleem, maar het is niet de bedoeling om het uitgebreid over andere dingen dan de confessions te hebben. Gaat dit mis, dan kan ik helaas niks anders doen dan dit topic toch naar de HK te verplaatsen. Misschien is het daarom een idee om nu alvast een apart HK aan te maken, zodat jullie daar kunnen kletsen als daar behoefte aan is. Maar dat moeten jullie zelf weten. 
Amandavd schreef:Confession: Ik baal er zooo van je niet kan zien wie je verwijderd heeft op FB.
wat mij betreft gaat die weer weg.