Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:04

Liever ook LZP ja, het is niet echt dat hier een harde kern alleen maar confessions post, als het een HK wordt, zullen minder nieuwe mensen het topic tegenkomen en dan komt er dus verplicht een harde kern. Zelf ervaar ik de paar posts die minder ontopic zijn niet als vervelend!

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:14

Ladybird schreef:
Ik baal stevig. In heel Nederland was de maan te zien,behalve in Oosterwoldecity daar was 1 grootte plaatselijke wolk

Ladybird, woon jij in Oosterwolde? Kans is groot dat ik je een keer gezien heb :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:31

Ik loop al een week te zeggen dat ik weer ga fitnessen, maar ben nog steeds niet gegaan :=

En ik mis mijn lang haar verschrikkelijk. Een dikke maand geleden is er 20 cm af geknipt ;(

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:48

Ik reageer nog even over de eet-confession, gisterochtend stonden we om 8 uur bij de McDonalds om twee big macs en een McChicken naar binnen te werken, met cola *\o/* . Confession twee is meteen dat dit geen uitzondering is :+ :Y)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:54

Ik vind het zo overdreven dat "paardenouders" hun kinderen op 3 jarige leeftijd al op een pony pleuren en dat de kinderen dan ook al direct hun eigen pony moeten hebben..

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:59

Ik werk nu mijn laatste dagen in een ijssalon en ga zo blij zijn als het seizoen voorbij is. Niet omdat ik er niet graag werk, maar omdat ik niet van het ijs kan blijven :') Zeker buiten het seizoen is het minder druk en heb ik meer tijd om ijsjes baar binnen te spelen.. :P

PollyPancake

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:41

Ik heb ook een confession... Ik heb mijn eerste eigen paard in november 2 jaar en mijn hele schoonfamilie weet nergens van. Mijn familie en vrienden weten allemaal wel dat ik mijn eigen paard heb, maar mijn schoonfamilie dus niet. De reden hiervoor is dat mijn vriend en ik wel eens dingen laten omdat we er geen geld voor hebben. Mijn vriend vind dat niet erg en gunt mij mijn paard van harte. Maar mijn schoonouders snappen echt niet wat paardenliefde inhoudt en zouden elke keer als wij iets laten om de centen gaan zeuren dat we dan maar geen paard hadden moeten kopen of het beest maar naar de slacht moeten brengen.

Ik heb hiervoor jaren lang verzorgpaarden gehad en zij weten wel dat ik nog paard rijdt, maar ze denken dus dat dat op het paard van een ander is.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:43

Confession: Ik baal er zooo van je niet kan zien wie je verwijderd heeft op FB. :+

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:18

Ik heb als lunch 5!!!!! boterhammen weg gewerkt :oo :oo :oo

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:23

Confession: Stiekem vind ik het heel fijn om naar klassieke muziek te luisteren omdat mn hoofd daar zo rustig van word :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:34

Confession : ik ben te lui om te boodschappen dus ga naar ouders te ontbijten/lunchen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:40

Confession: zelfs na 2.5 jaar op mezelf wonen kan ik soms echt niet voor mezelf zorgen. Vooral als ik ziek ben. Ik haal alle spullen die ik nodig heb in huis maar na een halve dag bel ik toch of ze even op en neer kunnen rijden om me mee te nemen. Even mijn mama's soepje en dr knuffels <3

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:42

PowerReiner schreef:

Confession: Dit doe ik dagelijks :7

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:44

xSannee schreef:
PowerReiner schreef:

:oo Hoe dan? Heel erg actief werk zeker?
Ik werk op kantoor en verbrand zeer weinig :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:47

PowerReiner schreef:
xSannee schreef:

Haha nee ik studeer... dus zit de hele dag in college's. Neem bijna altijd 6 boterhammen als lunch.
En dan eet ik twee uur later gerust weer iets _O-

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:49

Confession: Ik wilde net een PB versturen, maar had denk ik op de quote-knop gedrukt. Had niet veel gescheeld of het was hier in het topic gekomen :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:51

Emmaa_ schreef:
Confession: zelfs na 2.5 jaar op mezelf wonen kan ik soms echt niet voor mezelf zorgen. Vooral als ik ziek ben. Ik haal alle spullen die ik nodig heb in huis maar na een halve dag bel ik toch of ze even op en neer kunnen rijden om me mee te nemen. Even mijn mama's soepje en dr knuffels <3

Ja dit! Ik ben nu heel erg verkouden, heb kiespijn en ik voel me beroerd en ik zou zo graag bij m'n ouders thuis op de bank liggen :') Helaas een beetje ver weg.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:53

Eulogy schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja dit! Ik ben nu heel erg verkouden, heb kiespijn en ik voel me beroerd en ik zou zo graag bij m'n ouders thuis op de bank liggen :') Helaas een beetje ver weg.

Oh schuldig! Ik heb vrijdag en de halve zaterdag op mijn kamer overleefd met een bijholte ontsteking, maar nu lig ik toch thuis bij mijn ouders op de bank uit te zieken!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:55

PowerReiner schreef:
xSannee schreef:

Ik eet er meestal ook 4/5 := Ook kantoorwerk. Mijn collega's eten er 2 :wow: Krijg al honger als ik eraan denk.

Confession: ik leef nu alweer toe naar mei 2016, dan is het Songfestival er weer *\o/*

Confession 2: dit gevoel begon al daags nadat het dit jaar was afgelopen :+

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:57

Moderatoropmerking:
Als ik het zo zie, willen jullie liever op LZP blijven. Dat is prima, maar dan wil ik jullie wel vragen om vanaf nu echt ontopic te blijven. :) Een keer een grapje of vraag tussendoor is natuurlijk geen probleem, maar het is niet de bedoeling om het uitgebreid over andere dingen dan de confessions te hebben. Gaat dit mis, dan kan ik helaas niks anders doen dan dit topic toch naar de HK te verplaatsen. Misschien is het daarom een idee om nu alvast een apart HK aan te maken, zodat jullie daar kunnen kletsen als daar behoefte aan is. Maar dat moeten jullie zelf weten. :)

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:01

Amandavd schreef:
Confession: Ik baal er zooo van je niet kan zien wie je verwijderd heeft op FB. :+

Confession: Ik weet hoe je dat kan zien :')

Ga naar een post waar je veel likes op had, kijk wie likes gaven, scroll naar beneden en tada je ziet mensen die geen vrienden met je zijn maar wel je post hebben geliked :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:05

Maar dat werkt dus alleen voor mensen die ooit iets bij je geliked hebben dan? Maakt niet uit, blijft een goede tip, thanks!

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:22

Ja klopt, maar ik heb er toch wat gespot in mn eigen likelijstje :+

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:42

Confession: ik had me voorgenomen om dit jaar volledig voor school te gaan, maar ik loop met meerdere vakken al 3 weken achter...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:44

Ik vroeg toch laatst naar puppy namen, nou het ding is er..

Confession: Ik erger mijzelf groen en geel aan de omgang met de puppy. De katten krijgen geen aandacht meer en zijn doodsbang. Puppy mag overal in bijten en doen, puppy is heilig en kan volgens mij niet lopen.. want overal wordt hij heen getilt. Bah. Helemaal klaar er weer mee. En ik ben de boosaardige zus want ik zei er iets van tegen zusje (die hem uit de bench haalde om een rondje te lopen tillen).. 8)7 wat mij betreft gaat die weer weg.

En omdat ik dit aan mijzelf merk.
Confession: Ik word dus knorriger van slaap tekort dan van honger...