Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chasey schreef:Ik denk, ik doe de geanimeerde versie maar. Maar op youtube kan je ook echte amputaties vinden hoor
[ Video ]
edit: De echte.
https://www.youtube.com/watch?v=rVJYDrydzJM
Pluizebolpum schreef:Deze plopt in mijn hoofd elke keer als er weer zo'n reclame langs komt. Vlekverwijderaars...Hoort wasmiddel dat niet te doen? Vlekken verwijderen? Want waar gebruik je anders wasmiddel voor en waarom zit het er anders niet gewoon in?
Vlekverwijderaar voor extreme vlekken snap ik dan weer wel, maar waarom heet het dan niet extreme vlekken verwijderaar?
Echt...je zult zo maar niks te doen hebben tijdens een reclame blok.
_bokworst schreef:Hoe komt het dat als je een wekker zet midden in de nacht (zeg 03:00/04:00) dat je dan direct wakker bent en opgewekt? (Zegmaar in tegenstelling tot een wekker om 8:00 en je voelen als een zombie)
drawerlover schreef:Leuk topic
Zouden vogels ook wel eens getroffen worden door onweer als ze in de lucht vliegen? Ik zie het al voor me. Flits in die vogel en dan valt die zo op de grond
Klinkt een beetje hard maar ik moet er echt om lachen als ik dat beeld voor me zie
EskeGirl schreef:drawerlover schreef:Leuk topic
Zouden vogels ook wel eens getroffen worden door onweer als ze in de lucht vliegen? Ik zie het al voor me. Flits in die vogel en dan valt die zo op de grond
Klinkt een beetje hard maar ik moet er echt om lachen als ik dat beeld voor me zie
Vliegtuigen worden wel eens getroffen, vogels weet ik niet. Ik denk dat die ergens op een veilige plek zitten.