tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Felinde

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:42

Beetje down, gister ex en hond gezien, was fijn maar ook zo ontzettend moeilijk om ze weer achter te laten.. Hopelijk ergens deze week met een vriendin afspreken, even wat anders

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:58

Hoe voel je je nu Felinde?

Herkennen jullie het gevoel van een soort verdwaald te zijn in je leven? Ik weet niet hoe ik het beter moet omschrijven :+ Ik heb nu even een periode dat ik me zo voel.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:06

StableDoor schreef:

Herkennen jullie het gevoel van een soort verdwaald te zijn in je leven? Ik weet niet hoe ik het beter moet omschrijven :+ Ik heb nu even een periode dat ik me zo voel.

Herken ik helemaal! Verdwaald in je ooit zo vertrouwde leven!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:08

Herkenbaar. Alsof je auto (leven) in een keer tot stilstand is gekomen en de auto niet meer start. Of start weer afslaat en je in de middle of niks blijft steken zonder weg te komen. Zo was het voor mij ongeveer.

Felinde niet leuk, was het vooral de hond of je ex?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:13

Maar soms is even verdwaald zijn niet zo erg: je kan de mooiste nieuwe dingen tegen komen!

Ik betrapte mezelf er de laatste tijd er op dat ik steeds voor de vertrouwde, bekende weg kies. En dat eigenlijk de mooiste dingen mij zijn overkomen als ik nieuwe dingen ging proberen.

Er kunnen dus mooie dingen uit voort komen :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:16

Hier ook hoor. Ik stap zo vaak zo ver buiten mijn comfortzone inmiddels dat is leuke dingen doe en zie. Afgelopen najaar vietnam, dadelijk florida, meerdere keren skivakantie ondanks mijn beroerde lijf en verkl ote knie. Vietnam was echt een verwarring in het begin, nog nooit verder geweest dan noord spanje en dan opeens bustocht door bergen die net zo goed pyreneeen had kunnen zijn, en dan opeens het besef wacht even ik zit niet met ex in een bus in frankrijk maar met gv in vietnam :oo

Zal dadelijk in florida niks anders zijn denk ik. Hihi

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:28

StableDoor schreef:

Thanks dames, lief dat jullie erna vragen <3 Gaat nu wel aardig, paar leuke dingen op de agenda staan.

Alleen nu 6 kilo eraf want wel nog moeite met eten en slapen. Op zich niet heel erg want was welkom maar is beter als het langzaam gaat en niet ten koste van gezondheid :j

@ Karuna: Florida! Gaaf! Hoop dat je een leuke tijd zult hebben daar

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:12

Hopelijk komen er een paar leuke afslagen die de moeite van het nemen zijn!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:13

StableDoor schreef:

Heb ik gehad! Inmiddels voelt het alsof ik weer met de stroom mee ga en mijn doelen worden weer duidelijk.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:51

Hier gaat het afstand nemen ook moeizaam, we appen nog wel elke dag wat heen en weer. Gelukkig geen ruzie, maar wel nog iets te close voor gewoon vrienden te zijn. Moet hem een van deze dagen nog zien om alles eens deftig uit te praten en zijn spullen terug te geven... Voor de rest voel ik me wel oke. Maar weet ook niet goed waar ik moet beginnen.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:04

Ik ben al heel lang verdwaald in mijn leven :')
Was tijdens mijn relatie ook al zo en daarvoor ook..

Dat is fijn dat je naar wat leuke dingen kan uitkijken Felinde :D
Hoop dat het snel beter met je gaat en dat je snel weer goed slaapt en kan eten!

Pfff wat lastig Calipsolover..
Zou toch echt gaan proberen afstand te houden.
Zal even moeilijk aan het begin zijn maar uiteindelijk wordt het ook steeds makkelijker..

Gaaf Karuna!
Ga je lang naar Florida?

Ik ben onlangs ook uit de comfortzone gestapt :)
Ga deze zomer met een singlesreis naar Samos.
Zal de eerste keer vliegen worden en met allemaal onbekenden op pad.
Vind het wel spannend maar heb er ook veel zin in :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:06

Twee weken. Vietnam was voor mij en groepsreis en georganiseerd en ver land. Ben geen groepsmens en ook geen georganiseerde reis muts, groep was idd een ramp gelukkig leuk gezelschap mee. Nu wordt het vliegticket en auto en we zien daar wel hoe en wat, hihi

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:25

Gaaf hoor!
Wel fijn dat je dan leuk gezelschap mee had :)
Ik wilde eigenlijk ook met een groepsreis mee, alleen vond ik ook niet echt een fijn idee.
Maar die waren er niet echt binnen mijn budget, dus dan maar een singlesreis :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:58

Wat spannend Lieszje! Hopelijk word het een leuke ervaring! En ook echt leuk dat je kan uitkijken naar iets.

Ik probeer maar af te spreken om zijn spullen te komen halen, maar meneer wil echt niet meewerken. Negeert mijn berichtjes of antwoord heel kort terwijl hij twee dagen geleden nog constant lieve berichtjes stuurde. Heb nu gestuurd dat ik de spullen dan wel een keer zal droppen bij zijn ouders thuis want hij antwoord niet meer. Ik wil gewoon niet dat dit gaat aanslepen en me constant nog aan moet herinneren dat ik hem nog een keer moet zien voor zijn spullen, wil er gewoon een punt achter kunnen zetten, en denk dat dat de reden is dat hij moeilijk doet over afspreken omdat hij weet dat ik daarna geen reden meer heb om hem te zien en dat echt het einde betekent. Vind het super vervelend...

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:29

CalipsoLover schreef:
Wat spannend Lieszje! Hopelijk word het een leuke ervaring! En ook echt leuk dat je kan uitkijken naar iets.

Ik probeer maar af te spreken om zijn spullen te komen halen, maar meneer wil echt niet meewerken. Negeert mijn berichtjes of antwoord heel kort terwijl hij twee dagen geleden nog constant lieve berichtjes stuurde. Heb nu gestuurd dat ik de spullen dan wel een keer zal droppen bij zijn ouders thuis want hij antwoord niet meer. Ik wil gewoon niet dat dit gaat aanslepen en me constant nog aan moet herinneren dat ik hem nog een keer moet zien voor zijn spullen, wil er gewoon een punt achter kunnen zetten, en denk dat dat de reden is dat hij moeilijk doet over afspreken omdat hij weet dat ik daarna geen reden meer heb om hem te zien en dat echt het einde betekent. Vind het super vervelend...

Ik snap dat je het heel vervelend vindt :( Ik zou als ik jou was ook zijn spullen bij zijn ouders dumpen en het contact dan verbreken, anders blijft het inderdaad maar aanslepen...

Edit: ik zie dat jij ook nog jong bent en student in België :P Waar studeer je als ik vragen mag?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:55

StableDoor schreef:
CalipsoLover schreef:

Ik snap dat je het heel vervelend vindt :( Ik zou als ik jou was ook zijn spullen bij zijn ouders dumpen en het contact dan verbreken, anders blijft het inderdaad maar aanslepen...

Edit: ik zie dat jij ook nog jong bent en student in België :P Waar studeer je als ik vragen mag?

Ja heb juist even contact gehad, hij wil niet gewoon 5 minuten binnen springen om zijn spullen maar nog eens deftig afspreken en praten. Hij wil dus ook absoluut niet dat ik zijn spullen bij zijn ouders afzet... :Y) Maar ik ga ook niet nog naar hem thuis gaan want dat is al een eind verder...

Ik stuur je even een pb :P

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:44

Hier weer even poedersuiker gevoel..
Lees hier al eventjes mee. Mijn vriend heeft het bijna een maand geleden uitgemaakt, even tussen neus en lippen door :/.
Wilde ook nog gewoon vrienden blijven enzo.
Nu alle contact verbroken.. Maar soms kom ik dan toch nog wat tegen en dat doet toch wel weer pijn

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 18:26

Oh jee LoveBodin, dikke knuffel! Dat is ook wat :(:)

Hier laatste paar dagen wat minder contact gehad, moeilijk maar toch ook wel fijn aangezien het ook moeilijk is als we wel praten >.< Argh!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 19:50

Felinde schreef:
Oh jee LoveBodin, dikke knuffel! Dat is ook wat :(:)

Hier laatste paar dagen wat minder contact gehad, moeilijk maar toch ook wel fijn aangezien het ook moeilijk is als we wel praten >.< Argh!

Dankje. Rotste is na 2,5 jaar gewoon zo even uitmaken..

En facebook heeft wel heel leuk zo'n functie voor blokkeren van één persoon (als je je relatiestatus veranderd), maar daar heb je niet zoveel van als gemeenschappelijke vrienden en pagina's ook allemaal dingen delen xD.

Merk trouwens wel dat gewoon helemaal geen contact het beste werkt.. Hoe fijn het ook is om samen te praten :/

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:11

LoveBodin: Wat lastig meid, veel sterkte! Heeft hij een reden gegeven? Kwam het volledig onverwachts?

Na eens goed boos te worden lijkt hij nu wel al iets beter mee te werken. Heb gezegd dat mijn geduld nu echt wel op is en hij als een volwassenen moet kunnen communiceren ipv elke vraag te ontwijken en mijn berichten te negeren. Dan stuurde hij plots weer berichten met heel tegenstrijdige gevoelens. Het ene ging van 'We moeten het zo laten. Het is echt klaar.' en het andere was weer 'Wil je dan nooit meer samen zijn?' Hij heeft nu verteld dat als hij me niet ziet hij bij zijn beslissing kan blijven dat het beter gedaan is maar hij bang is dat als hij me weer ziet hij spijt gaat krijgen van zijn beslissing en gaat twijfelen. Voor mij is het sowieso ook gewoon klaar, maar ik deel zijn angst wel. Toch ben ik er van overtuigd dat we het toch nog eens goed moeten praten want het is ook gewoon uit gegaan via telefoon en dat vind ik ook niet netjes.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:17

Ja, geen gevoel meer.. Maar dag ervoor hadden we nog gewoon gezellig enzo. Dus ik vind vaag, maar ja.

Maar pff, dat lijkt me ook rot hoor! Duidelijkheid is toch zeker nu wel iets wat je wil! En die angst vind ik logisch, die snap ik ook.. Maar daarom lijkt me wel beter om nog één keer af te spreken, nog even te praten. En daarna gewoon maandje of anderhalf geen contact. Dan kan je het toch makkelijker verwerken.
Merk zelf ook dat ik, zolang ik niks van 'm zie, alles weer makkelijker kan oppakken etc.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:27

LoveBodin schreef:
Ja, geen gevoel meer.. Maar dag ervoor hadden we nog gewoon gezellig enzo. Dus ik vind vaag, maar ja.

Maar pff, dat lijkt me ook rot hoor! Duidelijkheid is toch zeker nu wel iets wat je wil! En die angst vind ik logisch, die snap ik ook.. Maar daarom lijkt me wel beter om nog één keer af te spreken, nog even te praten. En daarna gewoon maandje of anderhalf geen contact. Dan kan je het toch makkelijker verwerken.
Merk zelf ook dat ik, zolang ik niks van 'm zie, alles weer makkelijker kan oppakken etc.

Echt gewoon plots? Geen signalen gekregen? Wauw dat is echt gewoon heel hard. Vind het ook zo raar dat een gevoel al na 2,5 jaar even plots verdwijnt. Verliefdheid veranderd toch in graag zien, dat vind ik inderdaad ook heel vaag. Ik zou wel nog een betere uitleg willen, maar als je er afstand van kunt nemen en zo stilaan verder kunt gaan met je leven zou ik dat zo proberen want waarschijnlijk krijg je die uitleg toch nooit.

Hem nu regelmatig nog horen is oke voor mij, maar zo kan ik me ook nog steeds niet echt volledig van hem afscheuren wat ook niet goed is, maar het is zo'n gewoonte geworden na 3 jaar dat het moeilijk zal worden en daar ben ik me wel bewust van. Ik ga het even aan hem voorstellen wat jij zegt om het zo te doen, benieuwd wat hij zegt.

Edit: En hij gaat akkoord :)

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 01:03

(Helaas) meld ik me ook...
nog wel in een relatie, maar beiden net toegegeven (via app) dat het zo niet meer werkt en we gaan zsm in gesprek.. voel weinig positiefs aankomen :n

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 17:32

ODonoghue :(:) Wat rot! Hoop dat jullie een goed gesprek kunnen hebben en het een beetje fijn kunnen afsluiten (voor zover dat natuurlijk gaat want het is nooit fijn..)

Hier gaat het eigenlijks best goed, mis de heren nog wel (de hond nu eigenlijks iets meer als ex.. ) maar hebben wel bijna dagelijks nog wat contact (paar appjes heen en weer) Veel werken en fijn weer, erg van genoten!

Hoe gaat het met de rest van jullie?

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 20:30

Sterkte en succes met het gesprek ODonoghue. :(:)

Hier gaat het ook goed.
Idd genieten van het heerlijke weer!
Ik ga dinsdag bij mijn ex langs.
Gaan samen een ijsje eten. :D
Zijn beide lichtelijk ijsverslaafd en daar in de buurt zit een ijsrestaurant. :D