Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StableDoor schreef:Hoe voel je je nu Felinde?
Herkennen jullie het gevoel van een soort verdwaald te zijn in je leven? Ik weet niet hoe ik het beter moet omschrijvenIk heb nu even een periode dat ik me zo voel.
StableDoor schreef:Hoe voel je je nu Felinde?
Herkennen jullie het gevoel van een soort verdwaald te zijn in je leven? Ik weet niet hoe ik het beter moet omschrijvenIk heb nu even een periode dat ik me zo voel.
CalipsoLover schreef:Wat spannend Lieszje! Hopelijk word het een leuke ervaring! En ook echt leuk dat je kan uitkijken naar iets.
Ik probeer maar af te spreken om zijn spullen te komen halen, maar meneer wil echt niet meewerken. Negeert mijn berichtjes of antwoord heel kort terwijl hij twee dagen geleden nog constant lieve berichtjes stuurde. Heb nu gestuurd dat ik de spullen dan wel een keer zal droppen bij zijn ouders thuis want hij antwoord niet meer. Ik wil gewoon niet dat dit gaat aanslepen en me constant nog aan moet herinneren dat ik hem nog een keer moet zien voor zijn spullen, wil er gewoon een punt achter kunnen zetten, en denk dat dat de reden is dat hij moeilijk doet over afspreken omdat hij weet dat ik daarna geen reden meer heb om hem te zien en dat echt het einde betekent. Vind het super vervelend...
StableDoor schreef:CalipsoLover schreef:Wat spannend Lieszje! Hopelijk word het een leuke ervaring! En ook echt leuk dat je kan uitkijken naar iets.
Ik probeer maar af te spreken om zijn spullen te komen halen, maar meneer wil echt niet meewerken. Negeert mijn berichtjes of antwoord heel kort terwijl hij twee dagen geleden nog constant lieve berichtjes stuurde. Heb nu gestuurd dat ik de spullen dan wel een keer zal droppen bij zijn ouders thuis want hij antwoord niet meer. Ik wil gewoon niet dat dit gaat aanslepen en me constant nog aan moet herinneren dat ik hem nog een keer moet zien voor zijn spullen, wil er gewoon een punt achter kunnen zetten, en denk dat dat de reden is dat hij moeilijk doet over afspreken omdat hij weet dat ik daarna geen reden meer heb om hem te zien en dat echt het einde betekent. Vind het super vervelend...
Ik snap dat je het heel vervelend vindtIk zou als ik jou was ook zijn spullen bij zijn ouders dumpen en het contact dan verbreken, anders blijft het inderdaad maar aanslepen...
Edit: ik zie dat jij ook nog jong bent en student in BelgiëWaar studeer je als ik vragen mag?
Felinde schreef:Oh jee LoveBodin, dikke knuffel! Dat is ook wat![]()
Hier laatste paar dagen wat minder contact gehad, moeilijk maar toch ook wel fijn aangezien het ook moeilijk is als we wel praten >.< Argh!
LoveBodin schreef:Ja, geen gevoel meer.. Maar dag ervoor hadden we nog gewoon gezellig enzo. Dus ik vind vaag, maar ja.
Maar pff, dat lijkt me ook rot hoor! Duidelijkheid is toch zeker nu wel iets wat je wil! En die angst vind ik logisch, die snap ik ook.. Maar daarom lijkt me wel beter om nog één keer af te spreken, nog even te praten. En daarna gewoon maandje of anderhalf geen contact. Dan kan je het toch makkelijker verwerken.
Merk zelf ook dat ik, zolang ik niks van 'm zie, alles weer makkelijker kan oppakken etc.