Ik wist wat ik ongeveer wilde, maar was echt overdonderd door de hoeveelheid stijlen die mogelijk zijn
Uiteindelijk heb ik wel heel bewust verschillende dingen gepast, ook al was ik bij de eerste jurk al verkocht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wist wat ik ongeveer wilde, maar was echt overdonderd door de hoeveelheid stijlen die mogelijk zijn
Uiteindelijk heb ik wel heel bewust verschillende dingen gepast, ook al was ik bij de eerste jurk al verkocht
zal vast vreselijk duur zijn haha
maar dromen mag, toch?

Of veranderd je smaak direct omdat het niet lekker zit oid… haha!

Ik mag ook nu ook ongestoord beginnen rondkijken naar mijn eigen droomjurk, want ik ben dit weekend gevraagd door de man van mijn leven 
het was mijn grote droom, maar ik had het wel echt niet zien aankomen!
ons 5-jarig jubileum zit eraan te komen. Als ie me maar niet in onze stamkroeg gaan vragen waar we elkaar gebben ontmoet, dat lijkt me niks
Cayenne schreef:Vind je het niet vervelend dat je echt op de schopstoel zit om gevraagd te worden? Je kunt hem zelf natuurlijk ook vragen
Volgens mij zie ik nou al twee jaar lang posts van je voorbij komen met momenten waarop je misschien gevraag word
Mijn moeder en schoonmoeder gaan beide mee omdat ze anders teleurgesteld zouden zijn. Maar beiden hebben een compleet andere smaak dan ik, dus ik zal wellicht niet op hun mening afgaan