Mijn achtertuin is op het Noorden, dus ik ga mijn camera klaar zetten! Zal wel niets zien, of niet op de foto krijgen, maar het Aurora Borealis zien is toch altijd een droom voor mij geweest. Ik hoop dus op heel helder weer!
Dat lijkt me nou ook eens super gaaf om te zien! Is er een plek in NL wat jullie weten waar je meer kans maakt om het te zien. Ik las al buiten de stad met zo min mogelijk kunstlicht in de buurt
Pandora2
Geplaatst: 11-09-14 18:46
Ik zit dan wel niet in NL, maar ga toch ook eens een kijkje wagen vannacht
Vanaf 2 uur ongeveer, beetje de noorderlijke helft van NL, dus vanaf Arnhem tot Den Haag, Belgie helaas niet. Zou kunnen maar de kans is echt heel klein.
tine10
Geplaatst: 12-09-14 07:50
Flinke mist hier, maar zon probeert er al door te komen.
Ik ben nog niet helemaal gewend dat ik weer in Nederland ben. Moest vanmorgen vroeg de trein hebben, truitje met korte mouwen, blazertje er over heen en sandalen onder mijn lange broek (dat dan weer wel) is toch kouder dan dat ik dacht.
Wel grappig, bij mijn vriend scheen de zon en de metro komt bij Schiedam en het is mistig, je zag bijna niets en dat tot aan delft en nu is het weer prachtig met het zonnetje.
Agossie
Geplaatst: 12-09-14 10:06
quartel schreef:
Heerlijke zon hier en dochterlief blijkt een spontaan vrije dag te hebben. Ofwel, iedereen blij
Agossie heb jij het nog gezien??
Agossie was in diepe rust...
Hier ziet het er weer prachtig uit, maar ik wordt het een beetje zat...
quartel
Geplaatst: 12-09-14 10:19
Heeft Joolien het nog gezien dan??
Stelletje slaapkoppen hier Ik was nog wel zo benieuwd naar foto`s....
Ik kan dit weer niet zat worden hoor. Dit is beter dan die smerige regen weken achter elkaar, dat doet altijd zo somber aan. Ik hoop dat het morgen nog zo is want dat zou erg goed uit komen hier.