Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, leuk leuk nu word het stressen en dan relaxen in je casa 
, went hoor 
LizMD schreef:Ik mis de zelf vullende koelkast van mn ouders

had de biefblokjes te lang laten bakken en te veel woksaus erin geknalt waardoor het behoorlijk pittig geworden was. Mn ouders hebben altijd een backup in huis dan als in diepvriespizza of iets in die trant. Ik had dus niks
kon ik dus weer naar de supermarkt terwijl ik al lekker in mn pyjama zat
wordt hem niet zeg maar
hier doen ze niet zo vaak boodschappen en kopen alleen wat nodig is niks extra. En bovendien heb ik 2 broers die altijd de koelkast leegsnaaien. Meestal ga ik al minimaal 1x per week naar de supermarkt
nou dan een grote boodschap ipv een kleine, en 2 straten verder is er straks een spar voor als je iets vergeten bent of zo erg makkelijk.
Er zijn wel redelijk wat lotingen, maar ook dat schiet niet op, want meer dan 1000 reacties op een lotingswoning is geen uitzondering. Zodra ik terug ben in Nederland ga ik het wel weer proberen, maar ik ben bang dat het nog wel even gaat duren...
. Was oorspronkelijk dicht , als ik niet overnam dan moest het dicht
. Maar dat is een mooi stukje favo stukje huis wat kruidenplanten ofzo erin , de kamerdeur die hij gemaakt heeft is ook gaaf 
. Dus naar de andere container sjokken met 5 zakken , maar het is weg
. Even kijken hoe ik dat weg krijg , maar verder kan ik die ruimte afstrepen 

. Gaan huren dmv tijdelijk huren, minstens 6 maanden mag je er wonen en altijd 3 maanden opzeg termijn.
, wat een zooi staat er bij de voordeur wat kunnen de buren wel niet denken

. Ik heb wat hoarder tikken , ik mag graag dingen gratis hebben en dan ligt het maar wat en stapelt het op. Maar ik kan wel heel makkelijk wegggooien en verder weggeven ,gewoon het gevoel te verzamelen dat ik leuk vind 
dat is echt wel luxe
is er ook een kans dat je er best lang woont? Of is t meestal maar een jaar bijvoorbeeld?
ik zou echt niet goed worden..