Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennifuur schreef:Mooie foto Courses.
Jeetje Martin, ik heb hier ook heel veel positieve reacties op je foto's voorbij zien komen. Overigens is het commentaar op bovenstaande foto puur op het fototechnische gedeelte, en niet op jou? Daarnaast zie ik jou echter alleen maar dingen over jezelf posten en amper op anderen reageren. Misschien dat dat meespeelt.
Emmaa_ schreef:Martin ik denk dat jij je in deze situatie ietsjes te snel aangevallen voelt. Het verschil tussen jou en het commentaar op de rest van de mensen hier is dat jij de enige bent die overal waar het mogelijk is roept dat je een professioneel model bent. Dat mag, dat moet je vooral zelf weten, maar vervolgens (ben ik dan van mening) dat je ook niet mag zeuren als je kritiek krijgt. Ik denk dat niemand het hier naar bedoelt, ik denk dat de verhouding van hoe jij jezelf aanprijst tot wat je hier daadwerkelijk toont gewoon nogal kan verschillen.
Begrijp me niet verkeerd, het zijn goede foto's en je pose is netjes. Niemand ontkent dat ook. Maar het is voor mij niet duidelijk dat er met bomen en takjes gewerkt is voor schaduwen, net zoals dat het voor mij uit de nabewerking niet per se blijkt dat het een professionele shoot is geweest. Als dat wel zo is, dan is dat toch verder prima? Dan mag dat toch gewoon mijn mening zijn?