Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvanna

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:07

Das waar :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:49

De wenkbrouwen lekker vol laten. Bij mijn dochter is het juist een plus met haar modellenwerk

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:20

Oow ik wist niet dat ze juist mensen wilde met vollere wenkbrauwen
nier dat dat boeiend is voor mij want ik hen toch de maten niet haha

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 12:31

Als je niet comfortabel bent met jezelf ga je dat ook terug zien in de foto's :)

Mmm, Fair. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat het idee achter de shoot was? Het straalt voor mij niet direct een bepaald gevoel uit (hoeft ook niet persee) maar ik mis een beetje de rode draad volgens mij :+ Fototechnisch zijn het opzich prima foto's alleen doordat er naar mijn idee niet echt een duidelijk verhaal achter zit mis ik het gevoel een beetje :Y)

Ik vind je wenkbrauwen best meevallen Yvana. Enigste waar ik me enorm aan stoor zijn de foto's die ingeflitst zijn, die worden meteen vlak door een directe flits en dat is voor jou als model zijnde ook niet heel erg charmant. Het gaat in dit topic ook niet zo zeer om de maten wel of niet hebben (althans, dat was niet mijn intentie). Topmodellen die echt internationaal lopen heb ik hier namelijk nog niet gezien. Als je het af en toe eens leuk vind is dat toch ook helemaal geen probleem? 90% van mijn meiden hebben ook de maten, lengte, bouw, noem het op niet :)

Ha Gina, zag ze voorbij komen op FB inderdaad! Ik heb zelf niet zo heeeeeeel veel met silouette foto's (of motors :+ ) dus voor mij zit er weinig feeling bij maar fototechnisch zijn ze erg tof. Je figuur komt er ook goed in uit haha. Over je expressie kan je alleen eh ... weinig zeggen :+

Ik ben ondertussen nog even snel begonnen aan een nieuwe foto, loop extreem ver achter dus dat is niet zo fijn maar toemaar.

Afbeelding
Preview, dit is niet de uiteindelijk uitsnede uiteraard :)

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 13:00

Ik heb ook nog wat fotos gekregen van de fotograaf!

Afbeelding
Kwaliteit is wel wat achteruit gegaan door het uploaden.
De rest staat op de computer die nu geupdate wordt dus die kan ik niet laten zien.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 14:52

Ik heb ook weer eens foto's. Ik ben afgelopen week naar het castlefest geweest en daar hebben best veel mensen foto's genomen van mij, ik heb er tot nu toe nog maar drie terug, ik hoop binnenkort meer te hebben. (Ik kijk op sommige foto's wat chagrijnig, maar laten we even bedenken dat ik al ruim vijf uur in een korset liep xD)

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Tips zijn meer dan welkom :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 15:40

Courses prachtige foto

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 18:41

Mooi!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 17:58

Afbeelding

En de volledige! :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:52

Nog een shot uit de serie die ik pas liet zien genaamd : INTO THE WOODS.
Past goed bij mijn gebruikersnaam :Y)

*knip*
Laatst bijgewerkt door Murthul op 29-06-18 02:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:15

Wat een mooie foto's komen er voor bij. Jullie zijn erg fotogeniek. Iets waar ik jaloers op ben hoor.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:47

Courses, heel mooi! Top nabewerking ook :)

Outofthewoods: moet zeggen dat ik de laatste serie die je poste heel flets vind. Lijkt me heel wijnig aan na-bewerkt, wat natuurlijk bij de fotograaf ligt, maar toch vind ik het niet echt portfoliomateriaal.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:57

@thirsa: hahaha misschien vind ik daarom foto's zo mooi.. vanwege mijn ooh zo mooie niet te zien expressie :+ expressie blijft mijn minste punt!

vind die onwijs gaaf van jou! ook erg knappe meid om te zien

@martin: foto spreekt mij gewoon niet erg aan, komt voornamelijk door manier van nabewerken, en snap de naam 'into the woods' als serie titel dan ook niet echt :P

@karin: meid vind jou nog steeds ook hartstikke knap om te zien!!

@cindy1000: mooie meid ben je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:00

Ik snapte ook niet helemaal waar Into the Woods vandaan kwam bij een foto die als enige prop een gelakte metalen buis heeft, maar misschien dat het in de rest van de serie duidelijker naar voren komt?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:03

Tja er valt altijd wel wat te klagen natuurlijk... _O-

Als mijn bureau mij laat werken met een fotograaf en de foto's vervolgens in mijn portfolio map komen dan zijn deze echt wel goed genoeg om gebruikt te worden, een lelijke of niet geschikte foto zo niet eens online komen omdat de reputatie van het model / het bureau dan omlaag zou kunnen gaan.

Het enige wat ik hier na elke foto sessie hoor is commentaar dat ik te boos kijk, dat de foto's iemand niet aanspreken, ze niet mooi nabewerkt zijn en niet geschikt zijn als materiaal, of weer wat anders.
Nee ik ben niet perfect maar als met vraagt of ik zo wil kijken, zo wil staan, iets aan wil dan sta ik daarachter en dan is het mijn bewuste keuze. :))

Al dat gezeur komt me echt de keel uit.
Heb me lang ingehouden om er niet op in te gaan maar dat ga ik nu niet meer doen.
Vraag me echt af waarom er zo een "pik " op me word gelegd terwijl er op anderen wel leuk gereageerd kan worden.

Heb er zo ook geen zin meer in hier te babbelen en foto's te posten die ik en de fotograaf heel erg leuk vinden om vervolgens lekker afgekraakt te worden op alles wat ik ook maar post met goeie bedoelingen. :=

~~

Op de andere foto's zijn verschillende schaduwen verwerkt van takken, bladeren en bomen.
Vandaar de naam, maar goed...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:05

Mooie foto Courses.

Jeetje Martin, ik heb hier ook heel veel positieve reacties op je foto's voorbij zien komen. Overigens is het commentaar op bovenstaande foto puur op het fototechnische gedeelte, en niet op jou? Daarnaast zie ik jou echter alleen maar dingen over jezelf posten en amper op anderen reageren. Misschien dat dat meespeelt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:07

tsja op iedereen wordt volgens mij even eerlijk gereageerd :Y)

ik heb op verzoek nog paar foto's gekregen, waarop wel meer te zien was dan silouhette..

Afbeelding

Afbeelding

ik irriteer mij eraan dat mijn mond maar 2 manieren heeft van hoe het staat _O- das echt een werk punt. bij de zwart witte vind ik zonde van de veeg/schaduw op mijn linker wang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:08

Martin ik denk dat jij je in deze situatie ietsjes te snel aangevallen voelt. Het verschil tussen jou en het commentaar op de rest van de mensen hier is dat jij de enige bent die overal waar het mogelijk is roept dat je een professioneel model bent. Dat mag, dat moet je vooral zelf weten, maar vervolgens (ben ik dan van mening) dat je ook niet mag zeuren als je kritiek krijgt. Ik denk dat niemand het hier naar bedoelt, ik denk dat de verhouding van hoe jij jezelf aanprijst tot wat je hier daadwerkelijk toont gewoon nogal kan verschillen.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn goede foto's en je pose is netjes. Niemand ontkent dat ook. Maar het is voor mij niet duidelijk dat er met bomen en takjes gewerkt is voor schaduwen, net zoals dat het voor mij uit de nabewerking niet per se blijkt dat het een professionele shoot is geweest. Als dat wel zo is, dan is dat toch verder prima? Dan mag dat toch gewoon mijn mening zijn?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:08

Jennifuur schreef:
Mooie foto Courses.

Jeetje Martin, ik heb hier ook heel veel positieve reacties op je foto's voorbij zien komen. Overigens is het commentaar op bovenstaande foto puur op het fototechnische gedeelte, en niet op jou? Daarnaast zie ik jou echter alleen maar dingen over jezelf posten en amper op anderen reageren. Misschien dat dat meespeelt.

Die reacties kwamen doorgaans van dezelfde mensen wie ik dan ook graag een leuk berichtje terugstuur.
In het begin reageerde ik veel maar als mensen zich komkommerlig gaan gedragen dan neem ik de tijd niet meer om een reactie te typen, want ja..Alles wat ik post is niet goed of voldoet niet aan de eisen.
Vind het erg jammer dat het zo moet gaan maar ik ben er op den duur ook klaar mee :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:10

Gien ik had het denk ik op de eerst foto vetter gevonden als je gewoon direct in de camera keek. Nu kijk je opzij, maar omdat de schaduw anders op je (voor mij) rechteroog valt lijkt het alsof je met je ene oog vooruit kijkt en met je ander opzij. Daardoor lijkt het (imo) een beetje alsof je scheel bent :o Maar dat heeft dan weer meer met de belichting en de manier waarop je kijkt te maken dan met het daadwerkelijke modellenaspect. Vind je gezichtsuitdrukking voor de rest netjes

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:12

snap heel goed wat je bedoelt en zeker mee eens :) vind zelf ook onwijs lastig om zelf goed met licht om te gaan en tegelijk met de fotograaf.. dus of ik draai mijn hoofd te ver van fotograaf weg of te ver van het licht :Y)

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:13

Gianti: Ik vind jou foto's erg gaaf! Je hebt een prachtig lichaam en een mooi fotogeniek hoofd. Ik ben er jaloers op. :) Dankjewel voor je compliment.

Ik ben een stille lezer. Ik heb ook totaal geen verstand van modellen werk. Ik vind het erg leuk om
Te zien. Lijkt mij zelf ook erg gaaf om een foto shoot te doen, maar ik ben totaal niet fotogeniek.

Wat ik al eerder zei er komen echt mooie foto's voorbij.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:13

Gina, je moet er echt wat mee doen, want je bent echt fotogeniek! :oo

Courses, die nabewerkingen bij jou vind ik heel nice!

Lestrange, mooie foto's! (maar inderdaad de chaggie of vermoeide blik gespot)

Martin, ik ga mee met Jennefuur. Je richt je mogelijk enkel op de negatieve aangezien er ook absoluut positieve zijn geweest. Daarnaast zijn mensen er vrij in om hun mening over een foto te geven, misschien dan wat selectiever zijn in het kiezen van foto's? Want ik moet eerlijk zeggen over die into the woods foto dat zowel jouw blik als de foto vind ik niet op en top.
Daarnaast, wat eerder aangehaald is, het is ook zo leuk om op anderen te reageren. Zij nemen de moeite om op jou te reageren, dan is het menselijk om ook anderen eens een reactie te geven.
Wellicht een idee om onderscheid te maken tussen persoonlijke aanvallen/persoonlijke kritiek en kritiek als persoon. Want ik merk dat je al snel zaken persoonlijk opvat :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:15

Emmaa_ schreef:
Martin ik denk dat jij je in deze situatie ietsjes te snel aangevallen voelt. Het verschil tussen jou en het commentaar op de rest van de mensen hier is dat jij de enige bent die overal waar het mogelijk is roept dat je een professioneel model bent. Dat mag, dat moet je vooral zelf weten, maar vervolgens (ben ik dan van mening) dat je ook niet mag zeuren als je kritiek krijgt. Ik denk dat niemand het hier naar bedoelt, ik denk dat de verhouding van hoe jij jezelf aanprijst tot wat je hier daadwerkelijk toont gewoon nogal kan verschillen.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn goede foto's en je pose is netjes. Niemand ontkent dat ook. Maar het is voor mij niet duidelijk dat er met bomen en takjes gewerkt is voor schaduwen, net zoals dat het voor mij uit de nabewerking niet per se blijkt dat het een professionele shoot is geweest. Als dat wel zo is, dan is dat toch verder prima? Dan mag dat toch gewoon mijn mening zijn?

goed verwoord

@karin: dank je :o kom je binnenkort bij mij shooten dan :)) wil jou echt wel eens voor mijn camera hebben!

@nayomie: dank je wel :o :o

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:16

Gianti: Lijkt mij erg gaaf om te doen :)