Ga hier zo maar droog op mijn slaapkamer op zijn plek wandelen. Dat beval me beter dan buiten in de regen. En voor de rest verveel ik me stierlijk. Zou gewoon weer gaan werken ben alleen bang dat dat niet zo wijs is.
Ik zat gister bij de tandarts en daar stond de verwarming al weer aan. Op dat soort momenten vraag ik me sterk af of er überhaupt nog wel zomer komt
Shirley schreef:Zet je snorkel op !!Hier hooguit nog maar een paar druppels, maar laat ik dat nog maar niet te hard roepen
Pfff wat een rotweer vandaag, alleen nog maar regen gezien en zeiknat geworden..En het blijft maar regenen Enige voordeel is dat het wel goed is voor de pas gelegde klinkers
Hier ook nog steeds regen... En als ik BR moet geloven duurt dat nog wel even... De plantjes hebben wel weer genoeg gehad, we mogen weer zon!
Hier nog steeds regen.. Weet niet meer wie er plassen in zijn weiland wilde, maar je mag ze bij ons uit de bak hebben, die staat blank
Marcella schreef:Nayomie schreef:Hebben jullie eigenlijk wel zon gehad vandaag? Hier geen zon gezien hoor. Hmm misschien is wonen in het hoge noorden nog niet eens zo slecht
Hier is het alweer enige tijd weer aardig hard aan het regenen. Ik heb helaas ook geen zon gezien vandaag
Hier heeft het net een klein beetje geregend en heel lichte onweer. Tot nu toe valt het nog steeds super mee.
Vanavond rond 11uur word het alweer droger.Morgen word het weer prachtig weer en het weekend ook.Dit is 1 slecht dagje,maar goed voor de natuur.