Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaike schreef:Daar heb je een punt Darkness... Ik heb toen ik voor het eerst ging schrijven het wel een keer genoemd tegenover mijn ouders, maar die dachten volgens mij dat het wel over zou waaien. Tot er opeens "rare" post in de bus lag. Ze hebben er verder nooit een punt van gemaakt, maar ik was dan ook wel iets ouder dan jij toen ik begon met schrijven.
Maaike schreef:Heb ik ook Risje. Ik ken Isegrim en Jamie niet IRL maar het houdt me ontzettend bezig...
risje schreef:@darkness, snap je redenatie wel. Heb het mijn moeder wel verteld, maar ze is er ook niet voor. Zegt ook ik zou het niet doen, maar jij moet voor jezelf beslissen. Vriendlief haalde zijn schouders op en heb ik het ook verteld.
Overigens zijn er wel gevangenen op DR of met levenslang die mogen schrijven. Sommige mogen alleen postkaartjes ontvangen, dus geen envelop. Staat vaak in het profiel. Je kunt er op WAP ook op selecteren overigens.
Fijn dat je begrijpt dat het gevoelig ligt, niet verwacht trouwens dat het me zo zou aangrijpen. Maar misschien hebben meer mensen dat.
Isegrim schreef:Ze laten de executie zelf niet horen hoor. Ze zenden onder andere een eerder opgenomen interview met Jamie uit en ze bespreken zijn zaak in de studio. Verder doen ze verslag van wat er rondom het Death House gebeurt.