Voor 't zelfde geld was ik NIET van de streek, had ze gevraagd of dat ham en kaas ik en had ik kunnen zeggen dat dat zo op de prijslijst stond
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
Vjestagirl schreef:Daarbij is er sowieso weinig gezond aan een gezond. Kaas is vet, ham is zout. Vaak zit er een lekker eitje op: cholesterol verhogend. Gesmeerd met roomboter of mayo, ook niet gezond maar lekker vet. Meestal ook nog een lekker wit pistoletje, waar je lijf dus ook niets aan heeft. Dat beetje sla, 2 plakjes komkommer en wat wortelrasp maken dat niet meer goed.

Hij keek me nogal hopeloos aan maar zei niets.
Dat product was in de actie, dus ik vroeg maar of hij een vraag over de actie had. Haalde hij een folder van de winkel uit zijn zak, of ik even wilde kijken of de foto van het actieproduct en het product zelf met elkaar overeenkwamen, want hij had niet zulke goede ogen.
(nou ja, dat haalde ik eruit, het kan zijn dat ik het verkeerd verstond, maar hij knikte in elkaar geval een paar keer en ging weer weg)

Ik had een verkeerde PLU ingegeven waardoor ze kalfsescalope mee had voor €730. Daar stond ik dan "Mevrouw, dat is dan 771 euro en 28 cent.. alstublieft dit klopt niet! Ik roep er even mijn supervisor bij." We hebben haar hele aankoop moeten annuleren, vervolgens vroeg mijn gerante om alles opnieuw uit haar tas te halen zodat ik het correcte kon scannen, ze was woedend. Ze had het vorige week ook al voorgehad, waardoor ik mijn twijfels heb of het wel door de verkeerde PLU komt, of door de barcode die op het kaartje nààst haar klantenkaartje stond.. Het blijft een raadsel
maar mijn gerante kon er gelukkig wel mee lachen!
Optiwolk schreef:secricible schreef:Of, optiwolk, waar werk jij? Dat is echt geen geld voor md!
Te ver om er om te komen, Belgje
Is een nieuwe serie die uitgekomen is, even in je plaatselijke store kijken of hij al geleverd is.
Het is zelfs al de herfstcollectie.