Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:43

C_arola schreef:
Hier controleren ze de afmetingen van verpakkingen ook niet.

Gisteren een Duitse verkoper die de bestelling geannuleerd wou hebbben omdat ze niet buiten Duitsland wouden verzenden. Had verder niks in de advertentie hierover vermeld. Dat vind ik wel lastig met Duitsland. Veel Duitsers hanteren andere regels dan Vinted zelf en komen er gewoon mee weg. Gaat om een Duits special edition boek dus jammer genoeg hier niet te bestellen anders had ik dat gelijk gedaan.

Dan krijg jij een slechte review. Moet ze lekker zelf doen. Ze willen de slechte review niet.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:00

maessie schreef:
Die zou ik dan aangeven dat ze het zelf moeten annuleren. Staat het boek er vaker op? Anders aangeven dat je het boek erg graag wilt gezien het hier niet te krijgen is. Soms wil dat nog wel een beetje helpen. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo!

Helaas niet, was een kortaf bericht en verder helemaal niks in de communicatie. Ik heb het geannuleerd, geld is alweer terug gelukkig. Jammer genoeg niet makkelijk aan te komen en ze had een scherpe prijs. Staat er nu weer op bij haar met precies dezelfde tekst.

Saga

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:25

Hoe kun je op vinted annuleren? Ik ben die optie niet tegen gekomen nog.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:35

In de chat, rechtsbovenin op de informatie knop druk

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:55

Ah oke! Voordat het is opgestuurd dan denk ik.
Handig om te weten.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:17

PostNL controleert wel op formaat en dus vast ook gewicht. Al meermaals gedoe met PostNL gehad terwijl het 100% zeker nog binnen het formaat zat en zij zeiden van niet. Met andere pakketdiensten nog geen gedoe gehad. Maar controleren doen de pakketdiensten zelf, niet de punten waar je inlevert. Alleen bij mijn pakketje naar Amerika heeft de dame bij het PostNL punt nog even alles extra gecontroleerd omdat ik ook al aangaf dat ik het spannend vond om daar naartoe te versturen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

Ik had een leuke trui gezien. Op geboden en dit werd geaccepteerd. Is ie niet verzonden -O- Kreeg ik een berichtje met "ja sorry ik was ziek." Prima kan gebeuren, heb ik ook wel eens gehad. Dus ik gaf aan dat ik de trui wel opnieuw wil kopen omdat ik hem graag wilt. Zet flip fluitketel hem weer online voor zijn originele prijs. Ja, dan zoek ik wel verder hoor :')

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:25

Dan bied je toch gewoon weer?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:32

C_arola schreef:
Hier controleren ze de afmetingen van verpakkingen ook niet.

Gisteren een Duitse verkoper die de bestelling geannuleerd wou hebbben omdat ze niet buiten Duitsland wouden verzenden. Had verder niks in de advertentie hierover vermeld. Dat vind ik wel lastig met Duitsland. Veel Duitsers hanteren andere regels dan Vinted zelf en komen er gewoon mee weg. Gaat om een Duits special edition boek dus jammer genoeg hier niet te bestellen anders had ik dat gelijk gedaan.

Ik woon daar er komt nog met enige regelmaat in NL :) Als je wilt kunnen we het regelen, weet alleen niet precies wanneer ik weer in NL ben en wordt met dubbele verzendkosten misschien te duur, maar laat maar weten als je geïnteresseerd bent :)