Nou ja het wordt vanzelf weer avond en zal uiteraard zoals altijd weer goed komen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ja precies, zeker als je zo jong bent zijn je ouders onsterfelijk en ontastbaar. En blijkt dat ineens niet t geval, dan doet het een hoop als dat wereldbeeld wordt aangetast.
Vind dat altijd zo rot
fleurtjeuh schreef:Ja precies, zeker als je zo jong bent zijn je ouders onsterfelijk en ontastbaar. En blijkt dat ineens niet t geval, dan doet het een hoop als dat wereldbeeld wordt aangetast.
Vind dat altijd zo rot
Nyaleti schreef:Barbara, een kat?!hele kleine kipjes of gewoon is die kat gewoon een uitstekende jager?
M'n schoonzus ala drama queen die altijd alle aandacht wil. Ze heeft dezelfde diagnose / syndroom gekregen dan wat ik al jaren heb maar oooooh ze is zo zo zo zielig!
Nu waarschijnlijk de hele kerst aanpassen aan mevrouw zodat ze even de aandacht kan opeisen. Oh ik kan echt niet met zulke mensen.
Niobe schreef:Waarom blijkt het zoveel gevraagd te zijn dat systemen gewoon doen wat ze moeten doen en waarom heeft mijn werk taakbeheer geblokkeerd?
Mijn Outlook zit vast en er is geen mogelijkheid om het gedwongen af te sluiten en door alle veranderingen weet ik niet meer waar ik heen moet bellen![]()
Ik ben uitermate geirriteerd en als het niet mijn eigen computer was, had ik het al door het raam getieft.
Zebrastreep schreef:Niobe schreef:Waarom blijkt het zoveel gevraagd te zijn dat systemen gewoon doen wat ze moeten doen en waarom heeft mijn werk taakbeheer geblokkeerd?
Mijn Outlook zit vast en er is geen mogelijkheid om het gedwongen af te sluiten en door alle veranderingen weet ik niet meer waar ik heen moet bellen![]()
Ik ben uitermate geirriteerd en als het niet mijn eigen computer was, had ik het al door het raam getieft.
Dit! En dat je niks kunt wijzigen aan instellingen omdat het beheer dat moet doen.