Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 10:17

Weer een afspraak staan waarvoor ik zenuwen heb :') komt ook omdat dit de eerste keer wordt dat ik zo'n afspraak als dit heb staan.

Nou ja het wordt vanzelf weer avond en zal uiteraard zoals altijd weer goed komen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 10:20

Mijn man... "Houdt haar woede in"... Heeft... De... Verlichting van de oprit aan gort gereden.

Koekwaus... Want die dingen zijn gewoon niet meer leverbaar natuurlijk. -:(-

En de jonge kat eet alle kabels door.... -:(-

Waaaaaahhh

Edit

Hij heeft mazzel dat ik ze nog wel kan vinden. _/-\o_
Dus... :')

BarbaraNova

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 10:37

Een kat ergens hier uit de buurt, komt hier het erf op en heeft al vier kleinere kipjes van me gedood en mee gesleurd....dus loop hier rond met knal erwten hahaha

vindt het sneu maar wil ook mijn kipjes niet op gaan sluiten dus hopelijk gaat hij het opgeven, we gaan het zien...

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:00

Troost je. Pubers worden volwassen. Ik lig ook ziek op bed (lekker warm, de hond ligt op mijn benen). Mijn man bracht kopje koffie nr 1. Mijn (volwassen) dochter vroeg zojuist of ik koffie of thee wilde. Dus nu koffie nr 2.
Geduld. Pubers worden vanzelf volwassen.

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:04

fleurtjeuh schreef:
Ja precies, zeker als je zo jong bent zijn je ouders onsterfelijk en ontastbaar. En blijkt dat ineens niet t geval, dan doet het een hoop als dat wereldbeeld wordt aangetast.
Vind dat altijd zo rot :(

Ja herkenbaar! Mijn ouders worden ook steeds ouder (mijn vader volgend jaar 70) en vind het moeilijk om ze ouder zien te worden. Dat ze minder kunnen, dat mijn vader niet meer die sterke papa is van toen...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:11

Britta beterschap.
Gewoon vragen aan je huisgenoten als je eten, drinken of een kruik wil.

Verkouden en holtes zitten dicht dus ook flinke hoofdpijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:14

Barbara, een kat?! := hele kleine kipjes of gewoon is die kat gewoon een uitstekende jager?

M'n schoonzus ala drama queen die altijd alle aandacht wil. Ze heeft dezelfde diagnose / syndroom gekregen dan wat ik al jaren heb maar oooooh ze is zo zo zo zielig!
Nu waarschijnlijk de hele kerst aanpassen aan mevrouw zodat ze even de aandacht kan opeisen. Oh ik kan echt niet met zulke mensen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:16

fleurtjeuh schreef:
Ja precies, zeker als je zo jong bent zijn je ouders onsterfelijk en ontastbaar. En blijkt dat ineens niet t geval, dan doet het een hoop als dat wereldbeeld wordt aangetast.
Vind dat altijd zo rot :(

We hebben het over pubers toch? Geen kleuters van 6. Als puber heb je, zelfs als je beide ouders nog leven, toch wel ervaring met ouders die vroeg overlijden? In de klas of in je vriendengroep.

Maar buiten dat vind ik het gewoon een teken van waardering en eigenlijk gewoon iets normaals dat je voor je ouders of siblings zorgt als ze ziek zijn. Tenzij er natuurlijk iets heftigs speelt ofzo, maar we hebben het hier over een normaal gezond gezin, geloof ik? Ja dan vind ik het vreemd als kinderen niet even checken of hun zieke ouder iets nodig heeft.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:22

Denkend aan de puberfase was dit 1 van mijn overwegingen om niet aan kinderen te beginnen := :D. In de fases ervoor en erna zijn ze dan wel weer leuk :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:23

Zometeen met een ratje naar de dierenarts. Die wilde me met "spoed" vandaag nog zien. Ik maak me zo'n zorgen over dat het kanker is.

Arme Fiona.
Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:27

Sterkte Marlinde. Hopelijk valt het mee. :knuffel:

Urbanus, zo zie ik dat ook, maar blijkbaar heb ik dat flink mis :)

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:32

Nyaleti schreef:
Barbara, een kat?! := hele kleine kipjes of gewoon is die kat gewoon een uitstekende jager?

M'n schoonzus ala drama queen die altijd alle aandacht wil. Ze heeft dezelfde diagnose / syndroom gekregen dan wat ik al jaren heb maar oooooh ze is zo zo zo zielig!
Nu waarschijnlijk de hele kerst aanpassen aan mevrouw zodat ze even de aandacht kan opeisen. Oh ik kan echt niet met zulke mensen.

Ja gewoon een ordinaire fatsige dikke cyper...kipjes zijn middenslag en een maand of 3...en een serama kipje, dus t is best een behoorlijk ding wat hij vangt...

fijn altijd als andere mensen alles erger hebben....

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:37

DuoPenotti schreef:
Sterkte Marlinde. Hopelijk valt het mee. :knuffel:

Urbanus, zo zie ik dat ook, maar blijkbaar heb ik dat flink mis :)

Nee, meningen en situaties verschillen gewoon :)

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:39

Sterkte Marlinde!

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:51

Dilemma: een vriendin van mij viert haar verjaardag de 23e. Ik heb alleen in die week geen vrij. Het is op een zaterdag maar ik moet die zondag ook werken. Ik twijfelllll... |o

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:56

Voor een vriendin zou ik wel even 2 uurtjes heen gaan :j

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:59

dat het sinterklaasinpakpapier helemaal op was bij de action.

oh ja, en pubers, mijn dochter is net 10 maar die begint ook al aardig wat nukken te krijgen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 12:02

Dochter moet onderzocht worden, maar de wachtlijsten zijn lang….. De beschikking van de gemeente is er ook nog niet, die is nu op vakantie, dus het duurt nog een beetje langer.

Maar school wist wel iemand die even een IQ test kon afnemen, dan wisten we dat alvast. Dus er moest toestemming gegeven worden, formulieren ingevuld binnen een dag en dan zou het vandaag al kunnen.

Word ik net gebeld, ik heb het geprobeerd maar het lukt niet, ze moet toch een ander soort test dan dat ik kan afnemen. Dus we wachten het maar weer af.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 12:58

Waarom blijkt het zoveel gevraagd te zijn dat systemen gewoon doen wat ze moeten doen en waarom heeft mijn werk taakbeheer geblokkeerd?
Mijn Outlook zit vast en er is geen mogelijkheid om het gedwongen af te sluiten en door alle veranderingen weet ik niet meer waar ik heen moet bellen ^)

Ik ben uitermate geirriteerd en als het niet mijn eigen computer was, had ik het al door het raam getieft.

Edit: klagen helpt echt, Outlook is eindelijk afgesloten _O- Dit topic redt computerlevens.
Laatst bijgewerkt door Niobe op 01-12-23 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:01

Niobe schreef:
Waarom blijkt het zoveel gevraagd te zijn dat systemen gewoon doen wat ze moeten doen en waarom heeft mijn werk taakbeheer geblokkeerd?
Mijn Outlook zit vast en er is geen mogelijkheid om het gedwongen af te sluiten en door alle veranderingen weet ik niet meer waar ik heen moet bellen ^)

Ik ben uitermate geirriteerd en als het niet mijn eigen computer was, had ik het al door het raam getieft.

Dit! En dat je niks kunt wijzigen aan instellingen omdat het beheer dat moet doen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:02

Zebrastreep schreef:
Niobe schreef:

Dit! En dat je niks kunt wijzigen aan instellingen omdat het beheer dat moet doen.

Ja!!! Echt!! Waarom?!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:03

Pakketje via UPS dat helemaal aan de andere kant van de stad bezorgd was. En daar met de auto komen is een ramp dus ik op de fiets :brr: de stad door gescheurd. Kom ik daar, ligt het pakketje heel ergens anders? Dus ik daar heen, een of ander louche winkeltje met ‘Geen respect? Geen pakket!’ overal geplakt. En je moet zelf je pakketje lokaliseren anders kost het €2,50 :') Kwamen heel wat mensen verbolgen naar buiten.

En toen moest ik met mijn gammele lijf weer helemaal terug door de kou. Wat een tocht.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:16

Waarom kunnen sommige mensen niet gewoon eerlijk zijn? Dagelijks gelieg en loze beloftes zijn zo onnodig en maakt heel verdrietig pfff

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:32

Mensen die liegen over hun medische gebeuren waar niks van waar blijkt te zijn ( wat mijn vermoeden al was)

Dan ben je ook echt hulp nodig....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:40

Zebrastreep schreef:
Mensen die liegen over hun medische gebeuren waar niks van waar blijkt te zijn ( wat mijn vermoeden al was)

Dan ben je ook echt hulp nodig....

-O- Das niet okey nee