paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:52

daantjuhhh schreef:
Ik zeg toch nergens dat jullie niet mogen klagen over het weer.

Omdat ik anders ben, ben ik niet welkom?

Jullie mogen zoveel haten op het weer als jullie willen.
Ik val daar helemaal niet over.

Maar blij reageren mag dan niet?

Nou daar gaat het topic niet over, dus wat black kelpie zegt is geen appels met peren vergelijken, het is precies hetzelfde.

Zoals ik al zei heb ik in het dagelijks leven al genoeg mensen die blij zijn met dit weer. Als er dan op een forum een voor mij fijn topic is met mede lotgenoten, maar er is 1 iemand die de hele tijd 'blij' reageert, ja dat vind ik wel vervelend ja. Is voor mij inderdaad hetzelfde als in het kinderen topic gaan reageren dat ik kinderen haat, maar ze mogen vooral doorpraten over kinderen, maar ik ga wel iedere keer een tegengeluid geven. Waarom moet dat hier als er een topic over zomer is met nog meer blije mensen?

daantjuhhh

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:02

Maar ik haat niet.
Jullie haten nu op mij.

Het verschil zou zijn als jullie allemaal blij zijn en ik haat ertussen.
Dat is jullie vergelijking.

Ik ben blij tussen jullie in.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:04

Overigens laat ik mij niet wegjagen omdat er een paar mensen niet tegen kunnen dat er iemand tussen zit die blij reageert.

Het is niet mijn probleem dat jij daar niet tegen kan

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:08

Je bent blij om iets, in een topic met allemaal mensen die totaal niet blij zijn om hetzelfde iets. Je geeft de hele tijd een tegenwoord als iemand klaagt want jij bent blij. Is gewoon heel erg apart en onnodig want 'wij' horen dat soort dingen echt al vaak zat. Maar goed jij voelt die drang om te reageren blijkbaar heel erg, succes ermee.

Ik geef overigens gewoon mijn ongevraagde mening, net als jij dat hier ook doet. Als jij daar niet tegen kan is het bij deze ook niet mijn probleem. :)

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:09

Ondertussen op het nieuws :
https://nos.nl/artikel/2532977-hitte-du ... emperatuur
Citaat:
Met temperaturen die oplopen tot lokaal 34 graden in het zuiden en code geel voor de provincies Noord-Brabant, Limburg en Zeeland hebben we te maken met een tropische dag. Ook een tropische nacht is aanstaande, want komende nacht koelt het maar beperkt af.

De plotselinge stijging van de maximumtemperatuur leidt ertoe dat ons lichaam geen tijd heeft om zich aan te passen, waardoor de hitte behoorlijk hard aan kan komen.

Dus vrolijk er over of niet, let op en vermijd inderdaad de warmte als / waar mogelijk.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:10

Met het verschil dat ik het prima vind dat jij klaagt over het weer.

Maar goed wat is het toch heerlijk genieten vandaag. Zelfs de gevoelens in dit topic worden warm. <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:12

Haha lekker volwassen reactie zeg. Met het verschil dat dit topic is voor klagen over dit weer. Ik ga je lekker op de foei zetten, dan heb ik er geen last meer van. :D

Gadver. Een tropische nacht vind ik nog erger.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:14

Dikke prima. Mooie oplossing toch?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:16

Tja, het is alsof je als groot liefhebber van kinderen in het kind-vrije-topic komt vertellen hoe verschrikkelijk leuk kinderen wel niet zijn. Of in het vegetariërs-topic komt meedelen hoe lekker vlees is. Prima dat je dat vindt, maar doe dat lekker ergens anders :+

That being said...

Hier geen airco, wel drie hoog onder een plat dak. Dus dat wordt nog wat. Gelukkig is het huis nu nog koel, en is de wind ook nog fris genoeg om alles nog open te hebben.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:17

Oh is er wind bij jou. Bij mij alleen de warme wind van de ventilator. _O- Het is inmiddels 25 binnen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:18

Ja en hoe, het waait hier echt wel stevig. Ik hoop dat dat zo blijft de komende dagen :))

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:23

Mag ik dan misschien een oprechte vraag stellen?

Want ik ben oprecht wel nieuwsgierig waarom je dan meepraat in een topic waar niemand dezelfde mening deelt. Terwijl er inderdaad ook een topic is voor warm weer mensen.

Verder moet je natuurlijk zelf weten waar je reageert, daar gaat het mij helemaal niet om. Maar echt een oprechte vraag.

Tot nu toe is het gelukkig goed uit te houden op mijn werk, maar ik hou mijn hart vast voor vanmiddag haha

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:26

Berdien schreef:
Tja, het is alsof je als groot liefhebber van kinderen in het kind-vrije-topic komt vertellen hoe verschrikkelijk leuk kinderen wel niet zijn. Of in het vegetariërs-topic komt meedelen hoe lekker vlees is. Prima dat je dat vindt, maar doe dat lekker ergens anders :+

That being said...

Hier geen airco, wel drie hoog onder een plat dak. Dus dat wordt nog wat. Gelukkig is het huis nu nog koel, en is de wind ook nog fris genoeg om alles nog open te hebben.

Sorry. Oprecht ik vind dat geen vergelijking.
Jij mag dat zeker zo zien.

Ik zie het als volgt.
Ik haat herfst weer. Ik word daar depressief van.

Als ik een topic zou openen om over tyfes herfstweer te klagen.
En jij komt daar in en zegt ach wat lekker!
Ik geniet hier echt van.
Dan zou ik denken goh, wat fijn voor haar.
Toch iemand die daar blij van wordt.

Ik snap oprecht niet waarom een ander geluid niet welkom is.
Het is niet dat ik niet snap dat er mensen zijn die het vreselijk vinden.
Ik valideer die gevoelens.
Ik heb er zeker begrip voor.

Het is plakkerig en zweterig, niet iedereen vind dat prettig. Dat snap ik heel goed.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:27

Berdien schreef:
Ja en hoe, het waait hier echt wel stevig. Ik hoop dat dat zo blijft de komende dagen :))

Oh dat scheelt wel wat denk ik! Ik woon echt pal naast de IJssel dus het waait hier altijd wel iets maar merk er weinig van momenteel. -O- Lekker binnen blijven.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:29

Namira542 schreef:
Mag ik dan misschien een oprechte vraag stellen?

Want ik ben oprecht wel nieuwsgierig waarom je dan meepraat in een topic waar niemand dezelfde mening deelt. Terwijl er inderdaad ook een topic is voor warm weer mensen.

Verder moet je natuurlijk zelf weten waar je reageert, daar gaat het mij helemaal niet om. Maar echt een oprechte vraag.

Tot nu toe is het gelukkig goed uit te houden op mijn werk, maar ik hou mijn hart vast voor vanmiddag haha

Dat mag.
ik probeerde oprecht wat mensen aan het lachen te krijgen.
En dat lukte ook een paar keer.
Ik ben blijven hangen daarna, maar nu ineens niet welkom meer.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:30

Hier waait het niks. En dat is niet zo vlug.

Net een koude macaroni salade voor 2 dagen gemaakt.
Vanavond nog ff stukkie vlees bakken en klaar.

Hopelijk zo heet voor het laatst dit jaar

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:34

daantjuhhh schreef:
Dat mag.

Vreemd he, als je blijft benadrukken hoe geweeeeeeldig jij dit weer wel niet vindt in een topic waarin mensen de warmte vervelend vinden tot er echt fysiek last van hebben. Snap je dan echt niet hoe dat overkomt, en waarom mensen dat vervelend vinden?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:35

Oh no, gequote dingen zie ik nog wel. :') Ach ja, gelukkig ben ik niet de enige. :D

Macaroni salade is een goede. Ik zit vanavond aan een shake denk ik. Echt nul honger.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:38

Berdien schreef:
daantjuhhh schreef:
Dat mag.

Vreemd he, als je blijft benadrukken hoe geweeeeeeldig jij dit weer wel niet vindt in een topic waarin mensen de warmte vervelend vinden tot er echt fysiek last van hebben. Snap je dan echt niet hoe dat overkomt, en waarom mensen dat vervelend vinden?

Ja vreemd.
Vanuit mij alleen maar liefde, voor het weer en voor iedereen die van alle soorten weer houdt of haat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:40

nevica schreef:
Oh no, gequote dingen zie ik nog wel. :') Ach ja, gelukkig ben ik niet de enige. :D

Macaroni salade is een goede. Ik zit vanavond aan een shake denk ik. Echt nul honger.

Ik gruwel van macaroni :)) Wij gaan vanavond voor tortilla's, en voor morgen... een ovenschaal :') Niet over nagedacht toen ik gisteren alles ervoor in mijn mandje gooide. Nou ja, ik vraag anders wel aan mijn vriend of hij in de pannen wil roeren tot het de oven in kan :+

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:44

Op kantoor valt het hier nu gelukkig mee met airco + ventilator. Er zijn best veel collega's gaan wandelen, mij niet gezien hoor nu :+ Dan ga ik liever een half uurtje eerder weg eind van de middag. Ben wel een beetje gaar omdat ik nu toch slechter slaap.

Mijn kat heb ik bij mijn ouders gelaten, bij hen is het nu een stuk koeler dan in mijn appartement. Die redt zich wel. Voor mijn pony vind ik het wel sneu, ben wat dat betreft blij dat het morgen in elk geval bewolkter lijkt te worden.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:55

Westhof schreef:
Op kantoor valt het hier nu gelukkig mee met airco + ventilator. Er zijn best veel collega's gaan wandelen, mij niet gezien hoor nu :+ Dan ga ik liever een half uurtje eerder weg eind van de middag. Ben wel een beetje gaar omdat ik nu toch slechter slaap.

Mijn kat heb ik bij mijn ouders gelaten, bij hen is het nu een stuk koeler dan in mijn appartement. Die redt zich wel. Voor mijn pony vind ik het wel sneu, ben wat dat betreft blij dat het morgen in elk geval bewolkter lijkt te worden.

Ik denk wel benauwder.
Vaak als het bewolkt en warm is wordt het drukkender.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 13:03

daantjuhhh schreef:
Overigens laat ik mij niet wegjagen omdat er een paar mensen niet tegen kunnen dat er iemand tussen zit die blij reageert.

Je zit in een topic dat letterlijk 'paasei' heet. :Y)
Gaat er dan geen lampje branden dat dat geen 'joepie wat een lekker weer' topic is?

Open gewoon een topic over hoe blij je bent met de zomer als je zo nodig daarover wil posten ipv hier te blijven drammen dat het zulk lekker weer is, heb je ook niet constant weerwoord over dat je in het verkeerde topic zit etc.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 13:04

Nou, dweil mij maar op.
Normaal ga ik wel goed op warme zomerdagen maar met een zwangere tweelingbuik is het leuke er echt wel af.
Ik pas alleen mijn badslippers nog maar net door het vocht en mijn handen voelen als twee waterballonnen.

Normaal zou ik een zwembadje opzetten in de tuin maar momenteel doe ik niets anders dan als een hoopje ellende voor de ventilator hangen.
Om het nog maar niet over de plakkerige nachten te hebben. :(

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 13:10

lor1_1984 schreef:
daantjuhhh schreef:

Je zit in een topic dat letterlijk 'paasei' heet. :Y)
Gaat er dan geen lampje branden dat dat geen 'joepie wat een lekker weer' topic is?

Open gewoon een topic over hoe blij je bent met de zomer als je zo nodig daarover wil posten ipv hier te blijven drammen dat het zulk lekker weer is, heb je ook niet constant weerwoord over dat je in het verkeerde topic zit etc.

<3