Nee dit kwam uit de asobuurt hier in hoofdstad van Drenthe her zal ook eens niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Mijn zus is positief getest op corona. Dit jaar zou kerst bij mij doorgaan en had/heb een heel diner voorbereid en nu komen alleen mijn ouders. Waar ik dagelijks mee werk en waar ik gisteren ook al een werk/kerstavond feestje mee heb gehad.
Op den duur is de gesprekstof wel op. En het ergste, de pakjes worden uitgesteld. Ik ben 32 jaar maar ooooh wat ben ik altijd blij met de cadeautjes. Is voor mij echt een hoogtepunt omdat dan eindelijk mijn nieuwsgierigheid ingevuld wordt. Niet eens om iets te krijgen maar ik wil gewoon weten wat ik ga krijgen en dat is nu voor onbepaalde tijd uitgesteld
Captain schreef:Ik ben echt zo verschrikkelijk BOOS.
Gisteren voorspelling van het weer vandaag: droog en bewolkt. Maandag hele dag regen. Prima!
Super leuk plan om voor het eerst met paard én de hond naar het bos te gaan. Opgezadeld, en onderweg.. gaat het me toch ineens storten. Buienradar gecheckt.. GAAT HET INEENS DE HELE DAG REGENEN?! En niet een klein beetje, het is echt aan het hozen.
Ik wil gewoon even iets helemaal kort en klein slaan. Wat een poedersuiker.