Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:00

Citaat:
Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?

Ik zou nog steeds een keer acro yoga willen proberen, maar dat kan niet op veel plekken en ik maak al geen tijd voor normale yoga.
Waar ik veel tijd aan besteed is tv-programma’s, er is momenteel zoveel leuks op tv :') (HNTM, hunted, expeditie robinson en dat soort dingen)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:07

Alweer chocola? :+

Mocht mijn lootje het leuk vinden: ik ben nog opzoek naar een leuke koektrommel. Ik weet dat er vele soorten bestaan, en ik kan er wel eentje gebruiken. Liefst een ronde. Maar geen idee wat die dingen tegenwoordig kosten. Maakt verder niet uit wat voor kleur of motief.

marleen_88

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:10

Zei daar iemand chocola?? <<)

Tof Banjer!!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:32

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:
Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?

Muziek instrument leren spelen. Gitaar ofzo.
Ik kom wel toe aan TikTok en daar zou ik minder tijd aan mogen besteden.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:36

Ik heb veel dingen die ik graag zou willen doen, maar of het is te weinig tijd er voor, of ik durf het niet, of mijn lijf werkt daar niet aan mee....
Ik zou ook heel graag kunnen tatoeëren, vind dat wereldje zo vet! Maar ik kan niet eens fatsoenlijk tekenen hahaha
Sporten is ook iets wat ik meer zou moeten doen, voordat corona in de wereld was ging ik 3 keer per week. Op maandag deed ik aan de toestellen, op woensdag bokszak training, en op zaterdag paardrijden.
Maar toen moesten de sportscholen dicht en ben ik heel erg terug gevallen in wat mijn lijf kan, nu heb ik geen zin om weer door die pijn heen te moeten om het weer op te bouwen.

Ik zou heel graag minder tijd aan het huishouden kwijt zijn, zo'n ondankbaar werk!

Banjer Bij zulke palen moet ik meteen aan die filmpjes denken dat ze in de paal hangen en dan die paal ineens omvalt :D
Zou daar zo bang voor zijn..... Wel knap dat je dat kan trouwens, lijkt me heel gaaf om te doen maar met reuma gaat dat niet lukken denk ik....

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:51

De vraag over het speelgoed heb ik gemist geloof ik. En ik heb echt wat dingen moeten googelen ook. Maar er bestaat ook zoveel.
Ik was echt een poppenmoeder. En ik speelde veel met Lego. Furby ed nooit gehad. Wel een Poppel.

Wat ik minder zou moeten/willen doen is makkelijk te bedenken. Zoals zoveel, die telefoon weg leggen! En toch vind ik dat dus heel moeilijk.

Verder zou ik heel graag weer gaan rijden, maar durf ik ergens niet zo goed of zo. En ik wil graag 5 km kunnen hardlopen.

Dat paaldansen ziet er ook wel echt gaaf uit zo. Zo knap als je dat kunt.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:11

Dank jullie... :) Het heef me jaren training gekost voor ik dit kon hoor... :)
En ik ben niet bang dat de paal ineens omvalt... ik heb een stage... de paal staat op een podium... ons plafond is niet geschikt voor een vaste paal (gips)... :)

Wie wil, mag wel een keer bij ons thuis komen... dan kan ik de eerste beginselen leren... :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:08

Ik heb altijd al een keer willen parachutespringen, nog nooit gedaan maar lijkt me zo gaaf om te doen. Mijn droom reis is een backpack reis door Azië, ik zou twee jaar geleden voor twee maanden naar Azië gaan, helaas ging het toen niet door vanwege de situatie toen der tijd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:11

Banjer schreef:
En ik ben niet bang dat de paal ineens omvalt... ik heb een stage... de paal staat op een podium... ons plafond is niet geschikt voor een vaste paal (gips)... :)

Wie wil, mag wel een keer bij ons thuis komen... dan kan ik de eerste beginselen leren... :D

Groningen was het toch :+

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:20

pradadaan schreef:
DonDon schreef:
Ik houd van Harry Potter echt geweldig. Heb er zelfs een tattoo van. Hahaha!

Heb je een foto? Lijkt mij zo vet!! :j

Heb gekozen voor de relieken (andersom) van de dood en mijn patronus charm een paard. Moet weer bijgewerkt worden eigenlijk
Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:23

Banjer schreef:
nog een goeie hier... ik zou thuis wat meer moeten trainen in de paal... ik volg momenteel geen lessen, en dan is de motivatie om thuis te trainen erg laag, kan ik je zeggen... :+

Die heb ik ook nog liggen. Al lang niet meer gedaan ook. Grootste reden daarvoor is dat ik echt van die mega blauwe plekken krijg.

Wat ik ooit nog wel zou willen is een keer rally rijden. Ik denk wel dat ik alle kleuren van de regenboog in mijn broek heb daarna _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:31

Wat een leuke vragen met uitlopende antwoorden!

Zelf mag ik, zoals meer hier, wel wat minder op mn telefoon zitten.

Wat ik wel zou willen doen is goed kunnen tekenen en hoed kunnen zingen maar voor beide totaal geen aanleg.
Waar ik meer tijd voor wil maken is lezen, kan in de vakantie echt boeken verslinden maar tijdens normale werkweken maak ik er gewoon te weinig tijd voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:43

Thats_Me schreef:
Judith_ het maken van bonbons is vooral lekker met chocolade prutsen. Ik heb dit jaar een 4 daagse cursus gevolgd om de basis onder de knie te krijgen. Denk aan het temperen van de chocolade en het maken van simpele recepten. Het is vooral veel oefenen en ook als het mislukt smaakt het vaak nog prima. Al ga je wel voor een mooie glanzende bonbon met een knak en lekkere smaak.

Misschien is dat wel eens iets om te proberen! Klinkt erg leuk en stoer om zelf te kunnen! :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 22:39

Alja schreef:
Banjer schreef:

Groningen was het toch :+

Klopt, het hoge noorden :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 22:48

Leuke koektrommel dat is inderdaad ook een leuk idee!

Heel gaaf als je kan paaldansen echt respect.
2 jaar terug 1 proefles gedaan _O-
Wel heel leuk maar dacht echt dit gaat nooit lukken.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 23:08

Ik zou heel graag meer van de wereld zien dus echt verre reizen maken.

En ik zou heel graag willen leren boksen!
(Paaldansen heb ik ooit al eens gedaan :j )

piekeren … maar ja kon ik dat maar eens uitzetten!!
Verder kom ik eindelijk altijd tijd te kort ook de minder leuke dingen kom ik gewoon niet aan toe.

Speelgoed was voor mij ook vooral mijn grand champions wat kon ik daar uren mee zoet zijn. Ik hield ook veel van lezen en speelde veel buiten. Wel had ik een poppetje eve (soort van Barbie)waarbij je elke week een ander setje kleren kon sparen bij een tijdschrift. Voorbeeld deel 1 kreeg je de pop
Deel 2 eve gaat op Safari en zat er een Safari outfit bij
Deel 3 eve gaat paardrijden en zat er een ruiter outfit bij. Was elke week weer spannend welke outfit er zou komen en er zat altijd een leuk avontuur bij.

Bedacht mij vanmiddag toen het regen over mijn gezicht droop dat ik best een leuke stoere pet zou willen. Ik heb er wel een aantal die ik gratis kreeg bij Arthurs christmas sale maar zag in Brussel laatst een met veel bling eigenlijk best spijt dat ik die niet meegenomen had.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 00:33

Pradadaan, leuk toch jouw tekeningen! :)) ik zou al blij zijn als ik dat kon :P

Banjer, wel leuk om je vorderingen te hebben gezien afgelopen jaren, ben een stiekeme volger, ooit vanuit een foto per dag challenge volgens mij jou gaam volgen :P
En dan woon je ook nog eens in mijn werkgebied!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 07:25

- Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
Dan denk ik een instrument bespelen, de saxofoon heb ik altijd super gaaf gevonden. Oeh, of doedelzak!

- En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?
Social media!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 07:44

Reizen ook inderdaad! Nu is geld ook wel een grote factor. Ik wil enorm graag naar New-York en Japan. Komt ooit wel, maar de aankomende 5 jaar niet gok ik. Veryyyyy sad.
Ik zie veel mensen telefoon zeggen, maar bijv. HayDay spelen of door TikTok scrollen is voor mij wel echt ontspanning. Ik kan me er ook echt op verheugen, dus ik ervaar de negatieve gedachtestroom rondom de smartphone niet zo. Maar goed, heb je nog geen antwoord natuurlijk.. Dan denk ik dat het bij mij gaat over make-up kopen die uiteindelijk amper gebruikt in een toilettas belandt omdat mijn huid er niet goed tegen kan :')

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 07:52

Zoveel, ben al eeuwig bezig om iets te haken, maar dat ligt al maanden in een la niets te doen. Zijn een paar dingen in huis die ik al eeuwen wil doen, maar ik weet niet precies wat ik wil (in de keuken nog iets op de muur, in de woonkamer wil ik een muur schilderen, moet nog foto’s bestellen om op te hangen, etc)

Goede vraag, kan eigenlijk niet echt iets verzinnen. Veel tijd gaat naar mijn paard en mijn werk, maar daar ben ik allebei erg blij mee. Zou wel wat minder reistijd willen naar mijn werk, reistijd voelt zo nutteloos.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:49

Oh ik bedacht me nog een top; een flessenlikker. We hebben hier in de buurt geen kookwinkeltjes, en ik vergeet em altijd mee te bestellen als ik online iets bestel.

Allerlei outdoor sporten. Rotsklimmen lijkt me super leuk, suppen, windsurfen, gewoon surfen.. en een escape room heb ik altijd al eens willen doen.
Internet :+ Ik zit te vaak op Facebook en Bokt bijvoorbeeld haha.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:31

Wat een ontzettend lastige vraag :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:38

_KiMbErLeY_ schreef:
Pradadaan, leuk toch jouw tekeningen! :)) ik zou al blij zijn als ik dat kon :P

Banjer, wel leuk om je vorderingen te hebben gezien afgelopen jaren, ben een stiekeme volger, ooit vanuit een foto per dag challenge volgens mij jou gaam volgen :P
En dan woon je ook nog eens in mijn werkgebied!

Je bent welkom hoor :D kan je ook meteen Romeo & Julia eens meeten :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:40

Een flessenlikker? Wat is dat ?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:41

Matheno schreef:
Een flessenlikker? Wat is dat ?

Een soort halve maan aan een steeltje, waar mee je de potten en flessen uit kan schrapen :j