Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 16:10

Belt werk op, ik mis het belletje en leidinggevende stuurt een appje of ik hem terug wil bellen. Bel ik 2 keer terug neemt ie 2 keer niet op :')

Dus maar weer een appje gestuurd of hij nogmaals wil bellen, ik heb m'n telefoon op geluid gezet zodat ik het zeker niet kan missen.

Edit, ik ben teruggebeld. Ik heb me in dit jaar te vaak afgemeld (4 keer totaal) vanwege mijn migraine, waar 1 keer afzeggen vanwege begrafenis is. Ik ga daar sowieso al weg halverwege deze maand vanwege stage, maar dat bedrijf heeft totaal geen begrip en weet van migraine.
Als ik had kunnen werken was ik komen werken, maar aangezien ik migraine met aura heb en ik wellicht machines moet bedienen is dat gewoon gevaarlijk om te doen met migraine. Heb het daar ontzettend naar m'n zin gehad met de collega's, maar dit is gewoon zo jammer...

Optiwolk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 17:02

Ik ben voor het weekend het ZH niet uit

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 17:04

Dat er de laatste tijd mensen overlijden, ziek worden en weet ik wat om me heen.
Man met burn-out, tante die deze week euthanasie krijgt en een kennis die weer geen goede uitslag heeft gekregen en ikzelf een nierbekkenontsteking heb ^)
Denk dat ik ga emigreren :j

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 17:14

chanicha schreef:
Dat er de laatste tijd mensen overlijden, ziek worden en weet ik wat om me heen.
Man met burn-out, tante die deze week euthanasie krijgt en een kennis die weer geen goede uitslag heeft gekregen en ikzelf een nierbekkenontsteking heb ^)

:(:)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 17:15

Therapie is zo verhipte confronterend soms -O-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:02

Nog steeds PostNL. Pakket is waarschijnlijk kwijt. Doei, nieuwe Docs.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:13

Dat ik nog steeds 1 cijfer mis, wat 5 maanden geleden al bekend gemaakt is, maar nooit officieel is ingevoerd. Ik heb er inmiddels al 10x om gevraagd, maar hun werk doen op school? Ho maar. :n Ik weet wel wie er juridisch advies gaat inwinnen als ik mijn propedeuseuitreiking misloop, doordat de school al lange tijd in gebreke is (en het mooie is, denk dat alle docenten naar elkaar wijzen, al 5 maanden lang. Ja die moet het invoeren. Nee Pietje moet het invoeren. Nee ik heb geen invoerrechten. Ja sure.)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:22

Mo_86 schreef:
Nog steeds PostNL. Pakket is waarschijnlijk kwijt. Doei, nieuwe Docs.

Ah meen je dat? wat balen -O-

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:37

wyoming schreef:
Ik voel mij echt vriend loos dat ik niemand kan vinden voor de kookworkshop waar ik 2 kaarten voor heb.

Heb je niet tegen leuke buurvrouw of man die mee wil.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:41

Dank je wel Kookkabura, ik ben niet snel van klagen over mezelf maar vond mezelf even zielig :')
Maar we gaan weer met frisse moed verder :j

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:45

chanicha schreef:

Veel sterkte. :knuffel: K*tzooi zulke dingen.
En beterschap voor jou en je man !
Als je emigreert, count me in :j

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:46

Kon je maar emigreren naar een land waar nooit ellende was :+:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:48

Nou nou wat zou dat toch heerlijk zijn O:)

Dank je wel Pandora, je hoort het :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:52

Dat mijn moeder mij er weer bijna van overtuigd om de cavia langer te laten zitten. Maar het voelt voor mij niet goed meer. Maar ga dan wel twijfelen.

Al bevestigd de cavia het daarna wel hij eet ook maar kleine beetjes maar echt omdat het moet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:59

Zebrastreep schreef:
Dat mijn moeder mij er weer bijna van overtuigd om de cavia langer te laten zitten. Maar het voelt voor mij niet goed meer. Maar ga dan wel twijfelen.

Al bevestigd de cavia het daarna wel hij eet ook maar kleine beetjes maar echt omdat het moet.

Sterkte! nooit leuk zulke keuzes...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 19:23

Trein die ik naar huis moest hebben viel uit. De volgende kreeg onderweg vertraging en bleek halverwege ineens andersom te rijden dus kon ik op mijn eindstation het hele perron af lopen naar de uitgang. Daardoor miste ik net mijn metro zucht.

In de supermarkt ging ik maar een maaltijdsalade kopen. Ik zag mijn lievelingssalade met de datum van vandaag, zat geen kortingssticker op. Ging ik dat vragen aan een medewerker. Zegt hij: “ Als er geen sticker opzit dan is er geen korting, hooguit pas in de avond”.
Dus ik vriendelijk ehm… Het is nu iets over half 7 in de avond, minder dan 1,5 uur tot sluitingstijd en daarna kun je hem weggooien, maar dan zet ik hem wel terug en neem ik er 1 met een langere houdbaarheidsdatum.
De medewerker ging het toch maar vragen en ik kreeg toch de korting. Soms heeft vragen wel nut :D

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 19:54

erger me aan mijn werkomgeving

Ze moeten eens bedenken wat ze willen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 19:59

Ik werk flexibel en meestal zelfstandig. Maar ik moest vanmiddag bij een vergadering zijn. Nou werk ik sowieso het liefst in de ochtend. Maar ik dus de middag al weken vrijgehouden. Ging ik achter mijn werklaptop zitten. Ja hoor, bericht dat ik er niet bij hoefde te zijn. Las het een uur van tevoren. Hele ochtend gehaast voor noppes.

Beter niet bij een vergadering dan bij eentje waar ik nutteloos ben trouwens haha.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 21:39

Voor de tandarts geen pijn
Nu na de tandarts nu verdoving uitgewerkt is ?
Aan uitgillen van de pijn

Weet weer waarom ik Gvdm nooit naar de tandarts ga.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-22 21:59

Zebrastreep schreef:

Voor een dier kun je nooit te vroeg zijn, alleen te laat. Luister naar je gevoel :(:)

Sterkte met je beslissing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 22:33

Heb ik 2 weken geleden al 4 jurkjes besteld voor de vakantie. Komen ze niet op tijd binnen |(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 23:10

xPabloBokt schreef:
Zebrastreep schreef:

Voor een dier kun je nooit te vroeg zijn, alleen te laat. Luister naar je gevoel :(:)

Sterkte met je beslissing.

Stomme is dat hij net vet vrolijk kwam aanrennen en nu begint te eten. Maar wel op pijnstilling.

Maar goed daarvan haar het gezwel niet weg en hij wordt alleen maar mager omdat hij zich niet voldoende kan voeden.

En zelf wordt ik er ongelukkig van om hem zo te zien.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 23:33

taartjee schreef:
Belt werk op, ik mis het belletje en leidinggevende stuurt een appje of ik hem terug wil bellen. Bel ik 2 keer terug neemt ie 2 keer niet op :')

Dus maar weer een appje gestuurd of hij nogmaals wil bellen, ik heb m'n telefoon op geluid gezet zodat ik het zeker niet kan missen.

Edit, ik ben teruggebeld. Ik heb me in dit jaar te vaak afgemeld (4 keer totaal) vanwege mijn migraine, waar 1 keer afzeggen vanwege begrafenis is. Ik ga daar sowieso al weg halverwege deze maand vanwege stage, maar dat bedrijf heeft totaal geen begrip en weet van migraine.
Als ik had kunnen werken was ik komen werken, maar aangezien ik migraine met aura heb en ik wellicht machines moet bedienen is dat gewoon gevaarlijk om te doen met migraine. Heb het daar ontzettend naar m'n zin gehad met de collega's, maar dit is gewoon zo jammer...

Hoewel ik snap dat dit soort telefoontjes echt super poedersuiker zijn(ik heb ze zelf ook gekregen), is het denk ik goed om het niet te persoonlijk op te vatten.
Zelfs als jij in 1 jaar je arm breekt, later een been, dan een hersenschudding hebt en de 4e keer slecht familie nieuws waardoor je spontaan naar huis moet, dan moeten ze je bellen.
Want 4 keer verzuim.
Het ligt helaas zo vast in de wet of in de arbo afspraken dat weet ik even niet meer.
Maar ze zijn het verplicht, ook al voelen ze zo veel medeleven.

Desondanks, dikke knuffel en sterkte met je migraine! :(:) Y;(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 23:55

Een moeder die een foto wilde maken van haar kind. Dit mag bij ons niet (en daar hangen ook bordjes voor). Had haar telefoon heel onopvallend op schoot gezet en deed het super stiekem. Het is dat de flitser afging, anders was het niet eens opgevallen.

Vervolgens zeggen dat ze niet wist dat het niet mocht..... Nou sorry, je wist het wel, anders had je het echt niet zo stiekem mogelijk gedaan....

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 01:10

Dat ik nooit belangrijk genoeg ben voor mensen